~23~

1.2K 111 17
                                    


~

Justin kalktı ve elini bana uzatarak kalkmama yardımcı oldu. Kalkar kalkmaz ona sarıldım. Gözlerimi kapatıp gülümsedim. Ellerini belime sarılmak için geri koyunca midemde kelebeklerin uçtuğunu fark ettim. Lanet olsun çok fena bir şey.

"Nasılsın?" dedi. "Artık iyiyim." dedim. "Bende." dedi ve yanağımdan öptü. Doğru şuan sevgili değildik rahat davranamazdı.

"Hadi gel eve gidelim bir şeyler yiyelim çok açım." dedi. "Olur." dedim ve arabaya bindim. Sürmeye başladı.

"Rahat görünüyorsun." dedi yolda giderken. "Evet şaşkınım aslında birazda. Yani şey bir mafya..." durakladım. "Aşkımıza yenik düştü mü demek istedin?" dedi. Utandırmıştı beni salak çocuk.

"Ya hayır." dedim yanaklarım kızarırken. "Hıhı." diye bir ses çıktı. "Hadi geldik in." dedi. "Yarım saat önce vs şimdi." dedim. "Hatırlatma." dedi ve kapıyı çaldık.

Pattie şaşkınlıkla "Çocuklarım." diyip bize sarıldı. "Yan yanasınız." dedi. Justin kulağına bir şeyler fısıldadı ve Pattie bana bakarak gülümsedi. "Ne dedin?" dedim. "Boşver." Dedi ve içeri geçtik.

Pattie sofrayı çoktan kurmuştu, Justin önceden haber vermiş olmalıydı. Pattie "Mutfaktan bir şeyler alacağım yardım eder misin Selena?" Diyerek beni mutfağa götürdü. Justin televizyona bakıyordu.

"Ne durumdasınız?" dedi. "Bilmiyorum ama..." diyip mesajları gösterdim. 2 dakika sonra telefonu elime verip "Çok güzelsiniz Selena. Çok birbirine bağlısınız bilmiyorum ne kadar belli ediyorsun ama çok fena yani." dedi.

"Hiç ayrılmayın." dedi bana sarılarak. "Birleşmedik ki ayrılalım?" dedim. Somurttu ve "Gözümün önünde ağladı Pattie. Biliyorsun ben bir erkeğin gözümün önünde ağlamasına dayanamıyorum özellikle de..." "Sevdiğin kişinin." diyip tebessüm etti.

"Nerdesiniz ya? Çok acıktım." dedi ve Pattie'nin yanağından öptü. İçecekleri aldım ve götürüyordum ki Justin tam su alacakken "Şey Justin ben su götürüyordum şimdi." dedim.

"O da olur." diyip gülümseyerek masaya oturdu. Bende içecekleri götürüp ona su koydum.

Pattie yemeklerimizi koydu ve yemeğe başladık. İyiydik falan ama hala birleşememiştik. Şuan neyiz onu bile bilmiyordım.

Yemeğimi yedikten sonra masayı kaldırmaya yardım ettim. "İstersen bu gece eve gitme burda kal." dedi Justin.

"Yorgunsun zaten." diye ekledi Pattie. "Olabilir." diyip Justin'in yanına oturdum. Televizyona bakıyordu.

"İzlemek istediğin bir şey var mı?" dedi bana bakıp. "Fark etmez. Sakin bir şeyler olsun." dedim.

Normal bir dizi açtı ve izlemeye başladık. Çok yorgundum ve gözlerim kendiliğinden kapanıyordu. Kafamı istemsizce Justin'in omzuna yasladım ve gözlerim artık daha fazla dayanamayacağını fark etti ve kendini bıraktı.

~~~~~~

~~~Justin~~~

Selena omzunu bana yasladığı anda midemde bir şeylerin oynadığını fark ettim. Hadi ama bir erkektim ve bunun kızlarda olması gerekiyordu.

Kendimi tuhaf hissediyordum. Sonra uyuduğunu fark ettim. Esnedim ve annem "İstersen yat sende dinlen." dedi bende Selena'yı uyandırmamaya çalışarak narince onu kucağıma aldım.

Düşmemek için kollarını boynuma doladı. Doğrusunu söylemek gerekirse boynumdan huylanıyordum. Ve Selena bilse beni kızdırmak için sürekli yapardı. Uyku sersemiydi. "Dikkat et beni düşürme." dedi sessizce.

~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin