~34~

1K 86 25
                                    


~

Justin'in doğum günü.

Tamam iyiyim. Sabahın erken saatinde kalkacak ne yaşadıysam?

Justin'i aradım. "Efendim Selena?" diye uykulu, niye aradın der gibi bir ses çıktı.

"Aşk'ım kalk artık." dedim. "Neden?" dedi. "Sabah oldu, ben aradım. Artık kalkma zamanı." dedim."

"Selena dün geçe kaldım çok uykum var." dedi mızmızlanarak. "Dün gece nerdeydin Drew?" dedim ciddi bir sesle.

"Iı şey," duraksadı biraz. "İşim vardı." dedi. "Kimleydin?" dedim. "Kuzenim." dedi. "Tamam her neyse görüşürüz." dedim.

"Trip atmanı gerektirecek bir durum yok ortada çikolatam." dedi. "Belki sürprizdir." dedi.

"Hı Justin." diyip telefonu kapattım. Ne sürpriziymiş anlamadım, doğum günü onun sürpriz bana yapacak. Sözde yani. Belki bugün değildir, muhtemelende değil.

Mesaj gelince açtım. "Nedir acaba diye düşündüğünü biliyorum, düşünme."

Telefonu geri bırakıp evden çıktım. "Kahvaltı etmek ister misin?" diye mesaj geldi.

"Hayır. İşim var." yazdıktan sonra devam ettim. "Sonunda Sel. Neredeydin?" diye yanıma geldi Tay.

"Burdayım." dedim gülümseyerek. "Açıklayıcı oldu sağol." diyip göz kırptı ve arkasını dönüp yürümeye başladı.

"Hadi gel." dedi. "Bak buralar hep tahtadan eski modası veriyor ve güzel tarih arabaları var. Müzedeki tarihten kalma arabalara benziyor ve modern. Justin'de bunları seviyor diye biliyorum." dedi.

"Zaten böyle olmasını ben istedim,arabaları seviyor diye ve beklediğimin üstünde çıktı. Bravo valla." diyip sahnenin olduğu yere gittim.

Sahneye çıktım. "Bence güzel. Herkesi ortalama görüyor. Ve sanırım herkeste sahneyi görüyor." dedim.

"Ses sistemini denemeye gerek yok zaten kocaman ve güzel duruyor." dedim.

"Aynen." dedi Demi. "Hoşgeldin fıstık." dedim. "Selam." dedi. Bir adam geldi. Hatırladım bu Steve.

"Selena. Slayt hazır. Çok güzel oldu. Bence izleme sana da sürpriz olsun." diyince "Olur. Çok sağol Steve." dedim.

"Önemli değil, işim var gitmem gerek." diyip kapıdan çıktı. Bilgisayarı kablolarla bağladım ve şarkı açtım.

"Eğlenin." dedim. "Bence enerjini akşama bırak güzellik." diyince Taylor kapattım ve işe devam ettim.

"Sen ne aldın?" diye sordu Demi. "Karışık." dedikten sonra işleri hallettik. Tatlı bir köpek almıştım. Güzel bir fotoğraf albümü bulmuştum, fotoğraflarımızı koymuştum slayt yapıyordu küçük karelerde çok hoş bir görüntüydü ve ayrıca bakireliğimi vericektim. Hazırdım, yani galiba.

Her şey hazırdı. Kuaföre gittim, hiç kendim uğraşamazdım çünkü.

Saçlarımı çok hafif dalgalı doğal bıraktım. Hafif bir makyaj yapıp siyah,askılı hafif taşlı elbisemi giydim.

Evet ben Justin'e yemek yiyelim mi dicektim. Aradım. "Beni evden alsana." dedim sesim kısıkmış gibi. "Noldu bir şey mi oldu?" dedi endişeyle.

"Yemek yiyelim mi dicektim." dedim. "Olur, zaten sizin oralardayım geliyorum." dedi.

Evden çıktım Justin gelince gülümseyerek arabaya bindim. "Bu kadar kısa sürede, bu kadar güzel?" dedi şaşkınlıkla.

~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin