~26~

1.1K 91 11
                                    


~

Telefonumun çalmasıyla gözlerimi açtım. "Efendim Justin?" dedim. "Hala uyanmadın mı?" dedi.

"Saat 9." diye ekledi. "Justin dün geç yattık. Uyuyordum." dedim. "Bugün her pazar seninde beni bir keresinde yakaladığın etkinliği yapacağım. Gelmek ister misin?" dedi.

"Evet. Olur." dedim. "Giyin o zaman almaya geliyorum." dedi. Sesi çok masumdu. "Sorun yok değil mi?" dedim. "Hayır." dedi.

Hızlıca üstümü giyinip aşağı indim. Justin gelmişti, bekletmeden hemen arabaya bindim. "Günaydın güzelim." diyip beni yanaklarımdan öptü ve elime bir poşet verdi.

"Bu ne?" dedim. "Kahvaltı etmemişsindir diye ikimize de sandviç aldım." dedi. "İyi düşünmüşsün." dedim ve arabayı durdurup bir adamdan uçan balonlar ve eğlenceli birkaç oyuncak aldı ve arabaya yerleştirdi.

"Bunlar çok güzel." dedim. "Senin gibi." dedi. 5 dakika sonra bir sahilde durduk ve elimdeki poşetle arabadan indim.

Çimenliklerin üstünde oturdum, Justin'de yanıma oturdu ve sandviçini ona verdim sonrada meyve sularımızı bardağa doldurup koydum.

Justin telefonuyla uğraşıyordu. "Justin, yemeğini ye." dedim. "Gülümse." dediğinde kameraya bakarak gülümsedim ve fotoğraf çekildik.

" dediğinde kameraya bakarak gülümsedim ve fotoğraf çekildik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Selena'yı güneş gözlüklü falan hayal edin.)

Snapchat'e koymuştu sanırım. Herneyse. Telefonunu bırakıp yemeğe başladı, yemeklerimizi bitince poşet vs çöpe attıktan sonra arabaya bindik.

Başka bir sahile geldik ve "Justin, her hafta buraya mı geliyorsun?" diye sordum. "Çoğunlukla. Her hafta buraya parka düzenli gelen çocuklar oluyor." dedi.

Arka koltuktan Justin uçan balonları aldı bende şirin oyuncakları aldım ve arabayı kilitleyip sahile yürüdük.

"Neden burası?" dedim yürürken. "Sakin ve bizimkilerin ya da kendini çok beğenmiş zenginler gibi tiplerin veya tanıdıklar buraya gelmiyor ve ben bilinmesini istemiyorum. Huzurlu. O gün sen nasıl tesadüfle çıktın bilmiyorum ama." dedi.

"Neden bilinmesini istemiyorsun?" dedim. "Çünkü insanlar yargılayabilir, hani dalgaya alabilirler." dedi. "Ve ben ordan kaçınca barlarda takılan bir tiptim yani kötü görünüyorum. Ve arkadaşlarımı kaybetmek istemiyorum." dedi.

"Kusura bakmada o kendini beğenmiş barda takılan tiplerden bir bok olmaz Justin. Bu yaptığını Nick ve Ryan duysa çok mutlu olurlar ama tabiki senin kararın. Senin gerçek arkadaşların bence Nick ve Ryan." dedim.

"Haklı olabilirsin ama hala istemiyorum." dedi. Yaklaşıp yanağından öptüm ve yürümeye devam ettik.

Park görününce hemen sevinçle oraya gittik. "Çocuklar." diye bağırdı Justin. "Bilin bakalım kim geldi?" dedi.

~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin