~Cumartesi ve Pazar günlerini geçen haftaki gibi Justin'le geçirdik. Jaxon ve Jazmyn'i tekrar ziyarete gittik, Joe'yu ziyarete gitmedik haftaya gidecekmişiz. Pazar gününüde çocuklarla 2-3 saat vakit geçirdikten sonra bavul hazırladık.
Havaalanında hep birlikte buluştuktan sonra uçağa bindik. Yolculuk güzel geçmişti. Otel yerine gittik ve sadece 3 oda vardı. Neden 6 tane yoktu ki? Her neyse. Herkes sevgilisiyle odalarda kalıcaktı, ayarlanmıştı.
Justin'le odaya çıkıp eşyaları yerleştirdik. Burası sıcaktı ve benim üstümde uzun kollu bir elbise vardı. Banyoya girip üstümü değiştirdim.
Şort giymiştim tabikide. Saat akşam 6'ya geliyordu. Aşağıda akşam yemeği için buluşacak ve yarın havuza,aqua'ya inmeyi planlıyorduk.
Gözlüğümü saçıma tutturup, Justin'e seslendim. "Nerdesin?" diyip banyodan çıktım. Bu oda çok güzeldi. Çok büyüktü ve muhteşemdi. Her şey vardı. Kocaman terası vardı ve terasta küçük keyiflik bir havuz vardı.
Justin'i odada göremeyince terasa çıktım. Masada oturmuş kitap okuyor ve portakal suyunu yudumluyordu. Sessizce yanına gidip bir anda yanaklarından öptüm.
"Zaman geçsin diye hava alıyordum. 1 saat sonra ineriz herhalde, hadi sende kitabını al ve gel." dedi göz kırpıp.
Şuan kitap okumayacaktım. Kulaklığımı takıp güzel bir müzik açtım. Manzara muhteşemdi. Akşama doğru Palmiye ağaçları arkasında kırmızı,turuncu kısaca ana renklerin karışımı vardı havada.
Snapchat'i açıp anı resimledim ve Saat 6.24 ve huzurluyum. yazıp paylaştıktan sonra ayaklarımı uzatıp manzarayı izledim.
Taylor arayınca açtım. "İniyoruz biz gelin." diyince onaylayıp kapattım ve "İniyorlarmış, bizde inelim." dedim Justin'e.
"Olur." diyip kitabı masaya bıraktı ve odadan çıktık aşağı indik. Yol yorgunuyduk bir yemek iyi gelicekti diye düşünüyordum.
Yemeklerimizi aldıktan sonra hepimiz sohbet ederek yavaşça yedik. Saat 9'a geliyordu. "Napalım? Gece uzun mu diyorsunuz yoksa dinlenelim mi?" dedi Ryan.
"Benim için fark etmez. Ama bence şu 1 haftanın tadını çıkaralım." diyip güldüm. "Katılıyorum." dedi Justin bana bakıp.
"Kalkalım o zaman. Çevreyi bir dolaşalım. Ne dersiniz?" dedi Demi. Hepimiz bir ağızdan "Olur." dedikten sonra kalkıp dışarı çıktık.
Otelin çevresini dolaştık sohbet ederek. "Çok güzel burası." dedim. "Evet." diyip bana katıldılar.
Güzel bir sahil yolu vardı otelin çıkışında 200-250 metreye denize gidiyordu. Justin güvenlikle konuşmaya gitti.
Geri döndükten sonra "Ne konuştunuz?" dedim ve arkadan birkaç adam 6 tane güzel bisikletler getirdi.
"Kumsala gidelim. Sahil yolu çekici geldi." diyip göz kırptıktan sonra bisikletlere binip sahil yolundan sürmeye başladık.
Kumsal varınca bisikletleri kenara bırakıp kumsala indik. Etraf sakindi. Kumsalda takılan gençler vardı tabi ki.
"Denize mi girsek?" diye bağırdı Nick denize koşarken. Ayaklarımızı denize soktuk ve deniz çok güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)
FanficPast~ (16 years ago) İki tane anne. Biri çocuğuyla uğraşmıyor, sürekli işte. Onunla vakit o kadar nadir geçiriyor ki. Bakıcı onu gezdiriyor, besliyordu ve o parkta diğer anneyle tanıştı. Diğeri kocasından boşanmış, kocası beş parasız. Elinde,kişiliğ...