~"Ne işin var senin burda?" dedim. "Biraz hava al-" yüzüme tam olarak bakınca durdu. Muhtemelen yüzümü görünce korktu çocuk.
"Gözlerin?" dedi. "3 gecedir doğru düzgün uyuyamıyorum. Normaldir." dedim suyumdan içerken.
"Ve hala buradasın?" dedi. "Komik." diyip oturdu yanıma. Ses kaydedicisini açtım ve telefonu Justin'e verdim.
Olanları dinliyordu. Bitince ağzı şaşkınlıkla açılmıştı. "Senin yapmadığını nereden bileceğim?" dedi.
"Dünde dinletebilirdim. Birkaç gün geçti ve istersen kaydettiğim tarihede bakabilirsin." dedim.
Bitince bana baktı. "Fazla tepki gösterdim sana." dedi. "Affedebilecek misin beni?" diye sordu.
"En hassas noktalarından biri olduğunu biliyorum ve inan işin içinde bir gram parmağım yok ve ben senin kardeşlerini çok seviyorum ve senide. Sizi tehlikeye atıcak hiçbir şey söylemem. Ölsemde söylemem. Jeremy kendini çok akıllı zannetti beni de o saf kızlardan zannetti fakat yanıldı. Karşısında inatçı birini tahmin etmiyordu." diyip gülümsedin.
"Affediceğini düşünmemiştim." dedi dürüstçe. "Senin yerinde olsam aynı tepkiyi verirdim. Bu durumlarda empati kurmak önemli oluyor. İnsan daha affedici olabiliyor." dedim.
Justin bana yaklaşıp dudağımın kenarına öpücük bıraktıktan sonra geri çekildi. Justin'in telefonu çalınca açtı.
Konuştuktan sonra telefonu kapatıp "Bir yer bulmuşlar kesinmiş sanırım. Oraya gidiyorlarmış. Bizde gidiyoruz." dedi ve ikimizde ayaklanıp arabaya doğru koştuk.
Justin yolu bulup bizi buraya getirmişti. Küçük bir kulübe vardı. Ev tarzı küçüktü. Her neyse.
Koşup oraya gittik. 2 tane adam bi anda arkamızdan ellerimizi arkaya bağlamaya çalıştı.
Justin'e bakıp kaş göz yaptım. Aynı anda ayaklarımızla adamın ayağını dolayıp ellerimizi tam bağlamadığı için kolay olmuştu yere yatırdık.
"Kendinizi çok akıllı zannediyorsunuz. Jeremy nerede?" dedim kaşımı kaldırırken. 1 tane polis gelmişti gizlice izliyordu sanırım bizim hareketimizden sonra adamlara kelepçe takıp arabasına soktu.
Bı işi gizli yapmalıydık. Polislere planı anlattık ve eve girdik.
"Kimler burdaymış?" diyip arkamızda bitti Jeremy.
Kilitli bir odadan çocuk sesi duymuştum Justin'e elimle hafif vurup haber vermiştim ama duymamış gibi yapacaktık.
Bizi sandalyeye oturttu. Ve saçma şeyler konuştu. Para falan filan. En eğlenceli kısmı gelmişti.
Jeremy'nin arkasına bakıyormuş gibi yapıyordum. Ağzımı falan yamulttum. "Neden bakıyorsun arkaya?" dedi.
"Eğer arkandaki 31 çeken adam cidden şu harika planın parçasıysa iğrençsin." dediğimde arkasını döndü, döndüğü anda Justin kalkıp sopayla ensene sertçe geçirdi.
"Sandığımdan daha kolay oldu." dedim sırıtarak."Bence bir filmde oynamalıydık. Tehlikeli aşıklar hepinizi öldürmeye geliyor." diyip güldü Justin.
"Ah kesinlikle." dedim. Polis Jeremy'i almadan cebindeki oda anahtarını almayı akıl ettik ve hemen kapıyı açıp çocuklara sarıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)
FanficPast~ (16 years ago) İki tane anne. Biri çocuğuyla uğraşmıyor, sürekli işte. Onunla vakit o kadar nadir geçiriyor ki. Bakıcı onu gezdiriyor, besliyordu ve o parkta diğer anneyle tanıştı. Diğeri kocasından boşanmış, kocası beş parasız. Elinde,kişiliğ...