~10~

1.4K 117 6
                                    


~

O kadar içten gülüyordu ki, saatlerce, haftalarca, aylarca, yıllarca izleyebilirdim ben bu gülüşü.

Kafasını kaldırıp etrafa bakındığında hemen kendimi gizledim. Eğer beni görürse beni öldürebilebilirdi çünkü kimsenin içindeki çocuktan haberi olmasını istemezdi.

Öldürmese bile beni öldürmekle tehtid edebilirdi. Ne saçmalıyorum ben. Spor ayakkabılarımla ağacın arkasına saklanıp gözlüklerimi taktım.

Yoldan yürüyormuş gibi yapıp geçtim.Ne şanslıyım ki beni görmedi. Ağacın arkasına geçip Justin'i aradım. Bir yandan onu izliyordum.

Cebinden telefonu alıp açtı. "Selena? Bir şey mi oldu?" dedi hemen. "Yok bir şey olmadı. Napıyorsun diyecektim?" dedim.

"Iı şey sahilde dolaşıyorum sen?" dedi. Yalan. "Ben de müzik dinliyordum." dedim.

"Tamam, sonra görüşürüz o zaman." dedi. "Görüşürüz." dedim ve kapattım.

Ne demesini bekliyordum ki ayrıca? Çocuklara şeker veriyorum demesini mi komik olma lütfen Selena.

1 hafta sonra;

Bugün Cumartesiydi. Ben bütün haftayı haftasonunun gelmesiyle bekledim. Justin ile de hafta boyunca pek görüşmedik ve oynadığımız oyuna geri döndük diyebilirim.

Soğuk soğuk konuşmalar falan. Arayıp onu "Justin hiç görüşemedik bu hafta." dedim.

"Öyle oldu sorma." dedi. "Gel de limonata ısmarlayım sana." dedim kafede otururken.

"Nerdesin sen?" diye sordu karşımdaki karışık sesleri duyunca. "Kafedeyim." dedim.

"Yok, benim işim var." dedi. "Aslında dikkatimi çekmedi değil Bieber. Neredeyse 1 aydır tanıyorum seni ve her cumartesi aynı saatlerde bir işin oluyor." dedim.

Bir kaç saniye cevap gelmedi tabi. "Cumartesi günleri oluyor çünkü stüdyo kayıtlarım." dedi.

"Şarkı mı yapıyorsun?" dedim şaşkınlıkla. "He, evet." dedi hemen. İnanmasam da. "Tamam." dedim.

Yarın o çocukları görmeye gittiğinde karşısına çıkıcaktım. Cesaretimi toplayabilmiştim.

"Şarkı yaptığını biliyor mu Pattie?" dedim. "Hayır, ona söyleme lütfen yani." dedi. "Yetişmem lazım 2 saate ararım görüşürüz." diyip kapattı.

Aslında bakarsanız Justin bu. Profesyonel bir yalancı kimliği de çıkabilir altından. Şaşırır mısın derseniz şaşırmam.

Hesabı istedim. Ödeyip sahile geçtim. Çantamdan kitabımı çıkarıp okumaya koyuldum.

~~~~~~~~~

"Kaç saattir seni arıyorum haberin var m?" diye bağıran sesle gözlerimi açtım. "Ya içim geçmiş kitap okuyordum." dedim.

"Tamam neyse. Hadi gidelim Selena hanım." dedi. "Gidelim Bieber." dedim.

Bir yere geçip oturduk. "Söyle bakalım şarkı kaydettin mi bari?" dedim. "Ne şarkısı? He evet."

"Peki. Neden sesini kullanmıyorsun başkalarının yanında?" dedim. "Can sıkıntısından gidiyorum oraya." dedi.

"İki tane naneli limonata alabilir miyiz?" dedim garsona. Kısa sürede limonatalarımız geldikten sonra içmeye başladık.

"Hafta boyunca ne yaptın?" diye sordum. "Senden önceki hayatıma geri döndüm." dedi. "Anladım. Barlarda takılmacalar falan." dedim.

"Ben gelince bir şey değişmemiş gibi sanki yine aynısın sonuçta. Hayatında yok gibiyim zaten." dedim.

~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin