~29~

902 91 4
                                    


~

Gözlerimi açtığımda dünkü pozisyonumdan bir eser yoktu. Justin'i öpüp uyandırdım. Hemen üstüme çıktı tabi.

"Üstümden kalk Justin. Sabah sabah seni çekemem. Yemeğe inicez." dedim kaşlarımı çatıp.

Sırıtıp itiraz etmeden üstümden kalktı. "Şimdi ben gelene kadar giyiniyorsun. Bende giyinmeye gidiyorum." dedim.

"Telefonumuda dün gece fırlattığın yerden al aç ve kızlara mesaj at." diye bağırdım banyodayken.

Bikinilerimi giyip üstüme elbisemi geçirdim. Saçlarımı açık bırakıp, gözlüğümü taktım. Banyodan çıkıp terasa çıktım.

Bugün akşam belki burda keyif yapabilirdik. Ama bir dakika konser vardı barda. "Justin akşam Drake konseri var." dedim.

"Güzel." dedi. Şapkamı taktım. Aşağı inip kahvaltı yaptık dışarıda. Yarım saat şezlonglarda dinlendikten sonra havuza girdik.

Biraz yüzdüm, iyi gelmişti. Daha sonra hep birlikte aqua'ya gidip orda da baya vakit geçirdik. Bronzlaşmama yetmişti.

Akşama doğru odalara gidip üstümüzü değiştirdikten sonra biraz dinlendik. "Çok yorucuydu." dedim terasa çıkarken.

"Öyleydi." dedi Justin saçını havluyla kurularken. "Ve hava çok sıcak." dedim. Saat 6'ya geliyordu.

Demi arayınca açtım. "Canım yarım saate aşağıda restoranda buluşuyoruz." dedi. Onu onaylayıp kapattım ve Justin'e haber verdim.

"Şu minik keyif havuzuna gitmeden girelim." dedim. "Benimde gözüm kaldı onda." diyip göz kırptı.

Köşede şezlonglar vardı. Onlardan bir tanesini açtım ve üstüne yatacak şekilde ayarladım. Tertemizdi.

Manzara da çok güzeldi. Havuzu,aqua'sı belli oluyordu. Telefonla birkaç resim çektim. "Justin Bieber gidiyor." dedi. "Nereye?" dedim gülüp.

"Aşağı." dedi gülüp. "Üstümü değiştiriyim bekle. Güzel bir şeyler giyip hemen geliyorum." diyip koştum.

5 dakika içinde giyinmiştim. Sanırım en hızlı hazırlanma rekorumdu. Her neyse, birlikte aşağı indik.

Bir araya geldikten sonra Bar kısmına geçtik. "Evet konserden önce birkaç performans olucak, daha sonra burası parti alanı." dedi kadın.

Birkaç kişi çıktı. "Söylemek isteyen son kişi?" dedi kadın. "Ben." diyerek elimi kaldırdım. Sahneye geçtim ve yeni yayınladığım Good For You'yu söyledim.

Herkes alkışlayınca "Teşekkürler. Bende çok heyecanla Drake'i bekliyorum ve çok büyük hayranıyım, öyle böyle de-" diyince bağırma sesleri gelince arkamda boynuma sarılan el hissettim.

"Selam Sel." diyen sese döndüğümde bunun Drake olduğunu gördüm. Hiç tepki verememiştim. Mikrofona eğilip "Şuan tam dibimde Drake duruyor. Şaka mı?" dedim dilim tutulmuştu.

Herkes güldü ve sahneden inerken "Heyecanlı bir giriş beklemiyor muydunuz? Selena yeterince heyecanı duyurdu salona. Klasik konser mi yapmamı isterdiniz?" diyip güldükten sonra bende gülüp sahneden indim.

"Beni tanıyor mu?" dedim herkese şaşkınlıkla. "Ben anlatmıştım, söylemiştim biraz." diye atladı Justin.

"Ne?" diye bağırdım. Çok ses vardı ve benim sesim ince kalırdı. Bunu hiçbir şey olmamış gibi söylüyordu.

~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin