~Sabah kalktığımda Justin'in bakışlarıyla karşılaştım. Sırıtıyordu.
"Noldu? Yine neden sırıtıyorsun?" dedim uyku sersemi. Kasıklarım ağrıyordu. "Dün gece naptığımızı hatırlıyor musun?" dedi.
"Evet,senin doğum gününü." dedim gözlerim kapalıyken. "Hayır en sonunda." dedim. "Havuza atladık gerisini hatırlamıyorum." dedim.
"Ne? Nasıl yani?" dedi. "Naptık ki Justin?" dedi. "Sanırım üşüttüm kasıklarım ağrıyor." dedim acıyla.
"Selena bakire değilsin." dedi üstüme bir anda çıkıp. "Ne? Nasıl?" dedim. "Selena dün geceyi gerçekten hatırlamıyor musun?" dedi.
"Yoksa dün gece biz?" dedim. "Evet Selena." dedi. "Şaka yaptığını söyle." dedi. "Şaka yapıyorum tabikide Justin. Hatırlıyorum sevgilim." dedim.
"Pişman mısın?" dedi olumsuz yanıt almaktan korkuyor gibiydi. "Hayır değilim,sevdiğim adama verdim." dedim.
O üstümdeyken bir anda ben onun üstüne çıktım. "Hayatım boyunca yaşadığım en iyi gece." diyince yanaklarım kızardı ve yataktan bir dakika ben çıplağım. Yorganı üzerime örtü yapıp banyoya girdim.
"Sanki görmedim." diye bağırdı arkadan. "Justin beni utandırmaya devam edersen sonun kötü olacak." diye cevap verdim.
"Özür." dedi. Giyinip günlük işlerimi hallettim. Bir dakika? Justin koruma kullanmış mıydı? Çita hızında Justinin yanına gittim.
"Justin bir şey sorucam." dedim. "Söyle bebeğim." dedi kahvaltı hazırlarken. "Ya şey." dedim.
"Söyle Selena." dedi. "Ya." dedim söyleyemiyordum. Ciddileşip bana döndü ve ellerini belime koydu.
"Söyler misin artık?" dedi masumca. "Koruma kullandın mı?" dedim gözlerine bakmadan.
"Neden?" dedi yutkunarak. "Sevgilimle sevişiyorum kocamla değil." dedim. "Kullanmadım." dedi.
"Hamile kalırsam?" dedim. "Kendi başının çaresine bakarsın." dedi ve tabakları masaya götürdü.
"Anlamadım?" dedim. "Yanımda olmayacak mısın? Beni kullandın mı?" dedim sinirle. "Her aşk bir gün biter benimkide bugün bitti." dedi.
Her aşk bir gün biter benimkide bugün bitti.
Başım dönmüştü. Koşarak yukarı çıktım ve odayı kilitledim. Cam kenarına oturup ağlamaya başladım.
Nasıl böyle bir şey derdi? Ben napacaktım? 10 dakika sonra kapıyı çaldı Justin. "Hadi gel kahvaltı hazır." dedi.
"Siktir git." diye bağırdım. "Selena aç şu kapıyı." diye bağırdı. "Açmazsan kırarım." dedi. "Of Selena. Of." diyip sinirle kapıyı kırdı ama ben onu umursamıyorum.
Yanıma çömeldi. "Dokunma bana." dedim ağlayarak. "Selena alındın mı? Ah lanet olsun şaka yapmıştım." dedi.
"Selena bana bak." diyip kafamı kaldırdı. "Niye bu kadar korktun ?" dedi endişeyle. "Özür dilerim." dedi.
"Selena,seni asla bırakmayacağım. Bırakıp gitmeyeceğim. Takılıyordum seni sinirlendirmeye çalışıyordum. Alınmazsın diye düşündüm." dedi.
Hıçkırıyordum ben hala. "Kendimden nefret ediyorum." diyip kafasını duvara vurdu. Eliyle kafamı kaldırdı ve ona bakmamı sağladı.
Daha sonra yaklaşık yavaşça dudağımı öptü. "Seni çok seviyorum tamam mı? Asla korkma. Sakın. Seni bırakıp gitmeyeceğim Selena. Sakın korkma. Sen benim hayatımsın, her şeyimsin. Ayrıca korumada kullandım. Kullanmasaydımda seni bırakmazdım. Sorumluluk sahibiyim. Yaşadıklarımdan dolayı." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)
FanfictionPast~ (16 years ago) İki tane anne. Biri çocuğuyla uğraşmıyor, sürekli işte. Onunla vakit o kadar nadir geçiriyor ki. Bakıcı onu gezdiriyor, besliyordu ve o parkta diğer anneyle tanıştı. Diğeri kocasından boşanmış, kocası beş parasız. Elinde,kişiliğ...