~"Çocuklar." diye endişeli bir ses duymamla gözlerimi açtım. Esneyerek Pattie'ye baktım.
"Üşümediniz mi?" dedi. "Anne bu kadar endişelenip bizi uyandıracak ne vardı?" dedi Justin uykulu sesiyle.
Gözleri kapalıydı. Pattie giderken başımı sallayıp güldüm. "Gönlümün kraliçesi beni o güzel gülüşüyle ayılttı. Sabah güneşim." dedi.
"Yaa Justin." dedim. Bu salak çocuk beni sabah sabah sırıttırıyordu. Jazmyn ve Jaxon buraya geldiler sessizce.
Justin'i uyandırmak için korkutucaklardı. Bir anda Justin'in üzerine atladılar. "Ah." diye mızmızlanarak gözlerini açtı.
Onun bu haline gülüyordum. "Selena gülme." dedi ama o da gülmeye başladı. "Jaxon naptın sen? Tamda yerini buldun atlayacak. Şimdi Selena ablan beğ-" sözünü anında kesip "Justin kes sesini." diyip yapmacık gülümsedim.
"Şakacı işte abiniz." diyip ellerimle Justin'i gösterdim. Jazmyn, "Selena yanaklarına noldu?" dedi.
Ne diyeceğimi bilemeyip "Sıcaktandır, sıcaktan." dedim ellerimle esinti yapmaya çalışarak.
Şimdi Justin gülüyordu. "Gülmesene ya." dedim. "Hadi siz içeri geçin geliyoruz." dedi gülerek.
"Sinir bozucusun." dedim. Telefonumdan bildirim sesi geldi. Mesaj gelmiş olmalıydı.
Bilmediğim bir numara mesaj atmıştı.
"Selam nasılsın Marie?"
Kusura bakma ama seni tanımıyorum yani. Ne diye mesaj atarsın ki?
"Kusura bakma ama numaran kayıtlı değil. Tanıyamadım. Kimsin?"
Geri cevap yazıp masaya koydum. "Kim?" diye sordu Justin. "Bilmiyorum. Boşver." dedim ve içeri geçtim.
Telefon masadaydı. Banyoya girip günlük işlerimi hallettim ve çıktım. Justin kapımda belirdi.
"Justin hadi inip kahvaltımızı edelim." dedim. Telefonu bana gösterdiğinde alıp okumaya başladım.
"Liseden. Özledim geçirdiğimiz🔥 geceleri. Tekrar yapmaya ne dersin? Çok iyi flörtleşiyorsun kızım. Ayrıca sinirlendiğinde de çok güzel oluyorsun."
Her kelimesinde gözlerim büyüyordu.
"Hatırlarsın belki. Gecelerimizi unutmak mümkün mü? -Brad
Ağzımdan "Hasiktir." tarzı bir kelime çıktıktan sonra Justin'e baktım. "Açıklayabilirim." diyip gülümsedim.
Gülümsemem gidince "Açıklayamam." dedim kısık bir sesle. "Nolduğu hakkında bir fikrim yok Justin. Gerçekten." dedim.
Öfkeli görünüyordu. Sinirliydi evet. Kesinlikle. "Bir süre görüşmeyelim. En iyisi bu olacak çünkü. Ayrı kalalım. Kendine iyi bak." diyip sinirle koşarak evden çıktı.
"Selena, noldu?" dedi Pattie. "İşim çıktı acil çıkmam lazım Patt. Öpüldün. Çocuklar sizde." diyip hemen üstümü giyinip evden çıktım.
"Taylor,Demi hangi cehennemdesiniz?" dedim konferans yapmıştım. "Bebeğim, hep beraber akşam buluşuyoruz. Bar'da." diyip öpücük gönderdi Taylor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)
FanfictionPast~ (16 years ago) İki tane anne. Biri çocuğuyla uğraşmıyor, sürekli işte. Onunla vakit o kadar nadir geçiriyor ki. Bakıcı onu gezdiriyor, besliyordu ve o parkta diğer anneyle tanıştı. Diğeri kocasından boşanmış, kocası beş parasız. Elinde,kişiliğ...