~38~/Final

1.2K 87 28
                                    


~

Gözlerimi heyecanla açtım. Bugün evleniyorduk ve ben çok mutluydum!

Düşünsenize sevdiğiniz adamla evleniyorsunuz, evet tam olarak bu. Şimdiden 'Hayatımın en güzel günü' adı altında nitelendirebildiğimi belirtmek isterim.

Aynaya baktım. Güzel. Günlük işlerimi halledip,telefonla Justin'i aradım.

İlk çalışta açmıştı. "Günaydın sevgilim." neşeli bir şekilde demiştim. "Gonaydun askum." tarzı bir ses çıkmıştı. Ne oluyor lan?

30 saniye sonra "Günaydın aşkım,dişlerimi fırçalıyordum da. Açmasam sinirlenicektin o yüzden." dedi.

Gülüp "Heyecanlı mısın?" dedim. "Hem de nasıl!" dedi. İç geçirdim ve "Umarım bir aksilik çıkmaz Jus, korkuyorum." dedim. "Çıkmayacak güzelim,endişelenme." diye teselli etti Justin.

"Kızlar geldi kapatıyorum." diyip kapattım. "Günaydın kızlar." dedim. "Erkencisiniz!" dedim.

"Neden acaba?" diyip kıkırdaştılar. "Akşamın bir an önce gelmesi için dua ediyorum." dedim. Kızlar güldü ve aşağı inip bir şeyler atıştırıp kuaföre gittik.

Saçlarımı dağınık bırakacaktım. Eğlenmeyi sevdiğim için dans edecektim ve topuz yaptırırsam sorun çıkabilirdi. Hafif dalgalı çok değişik ama güzel bir saç modeli vardı şuanda kafamda.

2 saat sürmüştü. Umarım değer diye geçirdim içimden. Makyajımı kendim yapmak istiyordum, ama kızlar ısrar edince onlara yaptırdım.

İkiside birbirinden güzellerdi. Sadece saçlarıyla bile! Elbiselerini giyseler bir de ne olacak demek ki!

Kendime en son aynada baktığımda gözlerim dolmuştu. Eyeliner'ım,rimelim,yüzüm kusursuz görünüyordu. Saçımlada çok güzel olmuşlardı.

"Akan mı sürdün akmayan mı?" diye sordum. "Ağlayacağını bildiğim için akmayan sürdüm tabiki." diyerek güldü.

Güldüm ve onlara sarıldım. "Kızlar iyi ki yanımdasınız." dedim. "Sen de bizim iyi ki yanımızdasın Sel." dediler.

~

Arabayla eve geçerken birini arabanın önünde görünce frene basmak zorunda kaldım. Arabadan inip "Bir sorun mu var?" diye sordum.

"Çok güzel olmuşsun." dedi. "Teşekkür ederimmde kimsiniz?" dedim. "Justin'in eski sevgilisi ben. Şuan senin yerinde olmayı ben hak ediyordum sadece ben. Ama sen şuan onunla evleniyorsun." dedi.

Gözlerim dolmuştu. Cevap vermedim ve arabaya yürümeye başladım. "Olan biten önemli değil, şuanda bir sonuç var ortada o önemli benim için." diye bağırarak arabama bindim.

Olduğum yer Justin'in evine çok yakındı ama beni böyle görmesini istemiyordum. Ağlamaya başladım. Hayır Selena, makyajın bozulucak. Ağlama. Bugün senin en mutlu günün.

Eve varınca Demi ve Taylor'a olan durumu anlattım. Hiçbir şey söyleyemediler tabi. Gelinliğimi alıp dikkatlice arabaya yerleştirdim. Birde içine koyduğum eşyalarımla birlikte olan çantayı da koydum. Kızlarda arabaya binince evleneceğimiz mekana gittik.

Mekanı dolaştım ve her şey istediğimiz gibiydi. Her şey. Mutlu olacaktık. Justin'in eskilerinden kurtulucaktık.

Annem ve Babamı görünce mutlu olmuştum. Erkenden gelmişlerdi. Ama Pattie neredeydi? Annem gibi saydığım kadının da birazdan burda olmasını diliyordum.

~ Sen ve Ben ~ (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin