teaser

8.2K 298 72
                                    

~Bree~

"Har du enda ikke fortalt henne det?"

Blake sine hender hviler rundt om midjen min, og ansiktet hans er begravd i håret mitt bakfra. Selv nå - etter fem år - føles hvert kjærtegn og hver berøring ut som det gjorde i starten; spennende, følsomt og beroligende. Jeg har så klart blitt mer vant til det, men uansett hvor lenge vi har vært sammen og hvor mye vi har tatt på hverandre - rykker jeg alltid til hver gang huden hans berører min.

"Nei," smiler jeg og legger hodet bak på brystkassa hans. Jeg legger hendene mine over hans, og vi vugger litt til musikken. "Jeg vil ikke ta fra henne rampelyset. Siden de ikke skal på bryllupsreise, forteller jeg det henne på mandag."

Jeg hviler blikket mitt på bestevenninna mi, som lykkelig danser med rolig med den nye ektemannen hennes. Det blonde håret hennes er satt opp i en nydelig topp, og den hvite, ermløse brudekjolen passer henne perfekt. Den er stram fra brystet til midja, mens skjørtet er mer luftig og stort.

Liv ser virkelig ut som en prinsesse.

"Er du sjalu?" mumler Blake i øret mitt, trekker meg tettere inn til seg. "Olivia og Lance er et fint par."

"Jeg er bare tjueto år, vi trenger ikke å haste oss med å bli gift enda," sier jeg og snur meg, og møter de mørke og deilige øynene til den fantastiske kjæresten min. Jeg legger hendene mine rundt nakken hans og svaier litt rundt. "Dessuten er ikke Liv gravid, så vi ligger egentlig likt, hvis du tenker over det."

Blake smiler og sukker lett. "Egentlig leder vi."

"Å ja? Hvorfor det?"

"Fordi du - min kjære kjæreste - har et barn som vokser i magen din. Det vil jeg si slår alt, til og med ekteskap. Ett barn, Bree." Blake lener seg inn og kysser pannen min svakt, før han ser ned på magen min med et lykkelig smil om munnen. "Og det barnet er vårt."

-------------

whos excited for denne boka HÆ?!?

og ja for dere som ikke skjønte det; dette er 5 år senere, så bree som var 17 i forrige bok er nå 22 (og det samme med blake og alle de andre)


Strong FeelingsWhere stories live. Discover now