~Blake~
"Jeg utfordrer deg til å kline med henne," roper Kody snøvlete over musikken, peker på en blondine med altfor mye pushup i BHen og sminke i ansiktet. Hun danser sensuelt sammen med to andre jenter, kaster stadig vekk flørtende blikk i retning av oss.
"Du, ikke faen. Jeg har kjæreste," sier jeg, egentlig litt usikker på om han allerede har glemt Bree eller ikke. Han er kjent for å fortrenge minner om ting han egentlig ikke vil huske.
"Samme det vel? Du sa at dette bare var for én kveld, så hvorfor ikke ha det gøy bare for én kveld, også? Slå deg løs litt, mann, du er blitt så stiv og kjedelig!" sukker Kody og gliser lurt. "Kliner du med henne så får du 1000kr."
"Jeg trenger ikke 1000kr. Jeg har nok penger," svarer jeg tamt.
"Ikke gjør det for pengene da!" utbryter han irritert. Jeg begynner tydeligvis å gjøre han oppgitt og sint. "Gjør det for adrenalinet. Gjør det for nytelsen."
"Det kommer ikke til å skje." Jeg gir Kody et surt blikk, tar enda en slurk fra det digge ølet mitt. "Jeg elsker Bree. Jeg kommer aldri til å være utro mot henne."
Og med det sagt, tripper den samme blondina som Kody oppfordret meg til å kysse bort til oss og smiler forførerisk til meg. Hun presser med vilje opp puppene med armene når hun strekker seg fram for å ta en slurk av ølet mitt, og jeg hever øyenbrynene.
"Jeg har bare ett spørsmål; hvorfor har dere ikke spandert en drink på meg ennå? Jeg har sett hvordan dere har stirret på meg i de siste minuttene, og jeg skal ikke late som om jeg ikke likte det," ler hun. Jeg kan høre på stemmen hennes at hun har drukket mer enn det jeg har.
"Vi satt og diskuterte om du var ei øl-jente eller vodka-jente. Jeg gjetter vodka," sier Kody og blunker til jenta. Hun fniser og nikker ivrig med hodet.
"Riktig, riktig, min mann," sier hun midt i et sukk av velvære. Hendene hennes er på både mitt og Kody sitt lår, men ulikt han så trekker jeg meg unna og skyver fra meg ølet som nå har masse lipgloss og helt sikkert kjønnsykdommer på seg. Jenta ser ikke ut til å merke at jeg trekker meg unna.
"Seriøst, dere ser begge ut som om dere er dratt rett ut fra et Abercrombie-magasin. Jeg har aldri sett noen så perfekte som dere før," fniser hun. "Hva heter dere?"
"Jeg er Kody, bedre kjent som Kongen Av Orgasmer, og dette er Blake, bedre kjent som-"
"-Bedre kjent som opptatt. Jeg har en kjæreste," sier jeg kort og tørt, bestiller meg en ny øl ved å rekke en finger i været til bartenderen. Rundt oss er det folk som danser og drikker, og det er veldig få som sitter på barkrakkene. Det er bare meg og Kody, sammen med et parr som kliner noen seter unna oss.
Jenta gransker meg. "Er denne såkalte kjæresten du har pen?"
"Den peneste."
"Er hun god i senga?"
"Den beste," sier jeg, smaler øynene mot henne.
"Vedder på at jeg er bedre. Kanskje du vil finne det ut?" Nå smiler hun flørtende, og legger hendene sine på brystet mitt. Kody gliser stort bak henne, studerer tydeligvis bakdelen hennes rimelig nøye.
"Helst ikke," avviser jeg, reiser meg opp fra krakken og tar et dypt innpust. Bare det å tenke på å være intim med en annen jente enn Bree får det til å gå i surr for meg, og jeg kjenner at jeg er nødt til å ta meg litt luft. "Ha en fin kveld videre. Jeg stikker ut og tar meg litt luft."
"Jeg blir her," sier Kody uten å ta øynene vekk fra blondina, som jeg enda ikke har fått vite navnet på. Ikke at jeg har lyst til å vite det heller, men det er kanskje litt mer respektabelt å kalle henne noe annet en jenta og blondina.
YOU ARE READING
Strong Feelings
RomanceOppfølgeren til "No Feelings" Bree og Blake har vært sammen i fem år, og de bor nå sammen i en stor leilighet og er mer lykkelig enn noen gang. Vennene deres har også funnet lykken, og når de tror at alt er perfekt og ingenting kan sette en stopper...