ÜVEY KARDEŞİM
19. Bölüm
Bölümler düzenlenme aşamasında. Okumamanız tavsiye edilir.
Multimedyada ki gifle ilgili bir kısım var bölümde ♥️
-
Beni yatağa yatırdığında ona arkamı döndüm. O yatağa yatmamıştı. İkili koltuğuna oturmuştu. Gözlerimi açtım ve etrafı inceledim.
Yastığında onun kokusu vardı. Sürekli beni kucağına aldığında onun kokusunu istemeden de olsa alıyordum. Ama bu bir başkaydı, hemen burnumun dibindeydi ve istediğim kadar derin nefes alsam da kokusunu içime çektiğimi fark edecek biri yoktu.
Yastıklar siyahtı. Aslında odada herşey siyahtı.
Yatağın yanında ki komidinde bir çerçeve vardı. Fotoğrafta kim olduğunu seçemiyorum. Bir kadın resmi gibiydi.
Annesiydi sanırsam... Annesinin nasıl biri olduğunu hiç sormamıştım ona. Fotoğrafı daha da incelemeye aldım. Mert kaşını, gözünü her şeyini ondan almıştı. Annesinin erkek hali gibiydi.
Her annesi aklıma geldiğinde burnumun ucu sızlıyordu ve Mert'e üzülüyordum...
Yerinden kalktığını anladığımda hızla gözlerimi kapadım. Ve yatak çöktü. Mert yanıma oturmuştu.
Nefesini dışarıya üfledi. "Neden bu kadar güzelsin ki?"
Kaşlarım çatıldı.
Kolumu eline aldı ve ateli çıkardı. "Siktir ya,"
Yataktan bir anda kalktığında irkildim ama ona belli etmemeye çalıştım. Odanın kapısını açtı ve ayak sesleri uzaklaştı.
Eğer odama gidersem uyanık olduğumu anlardı. Ya da öyle anlamasa bile karşı karşıya geldiğimizde edeceğimiz sohbet beni şimdiden germişti.
Sessizce uzanmaya devam ettim. Ateli çıkardığı koluma baktığımda morardığını gördüm.
Ve kapının önünden ses geldi. Kolumu onun bıraktığı yere koydum ve dinlemeye başladım.
"Kolu morardı. Ezilen yer ve etrafında altı yedi santimlik bir kısım morarmış."
Doktoru mu aramıştı?
"Bir sorun yok diyorsunuz yani?"
"Peki," Dedi ve odanın kapısını açtı. Elinde poşet vardı. Haşır huşur ses geliyordu.
Yine baş ucuma oturdu ve poşettikileri çıkardı. Soğuk kremi koluma sürdüğünde ağzımdan çıkacak sesi son anda bastırmıştım.
Mert'in bana karşı hareketlerini oturup anlamlı anlamlı düşünmüyordum artık. Mesela şu an beni niye yatağına yatırıp bebek gibi koluma krem sürdüğü hakkında bir fikrim yoktu. Ama niye böyle yapıyor diye düşünmüyordum. Tek bildiğim Mert ne kadar kötü biri ise bir o kadar da merhameti vardı.
Ateli yine koluma geçirip yavaşça cırt cırtlarını taktı. Bacaklarıma örttüğü çarşafını çekerek ayağa kalktı. Belimden tutarak beni sırt üstü doğrulttu. Şu an yüzümü tamamen görebiliyordu. Çok güzel numara yapıyordum, hala anlamamıştı.
Bacaklarımın yanına oturarak orda ki ateli de çıkardı. Bacağıma mı dokunacaktı şimdi... Yine mırıldanıp sağa döndüğümde bacağım çok kötü bir şekilde acımıştı.
Gözlerimi sıkarak geçmesini bekledim. Mert bu sefer yatağın sağ tarafına gelip oturduğunda kremi yine bacağıma sıktı. Pes etmeyecek miydi bu? Bu seferde sol tarafa dönerek ona arkamı döndüm. Bacağıma dokunmasına izin vermeyecektim, utanıyordum ya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞİM
Novela JuvenilMert ve Pınar. Aslında özünde iyi olan ama kıskandığı zaman gözü dönen, uyuşturucu kullandığı için çoğu zaman kendinde olmayan Mert, bu kız için bir şeyleri düzeltmeye karar verir. İstemese de o kız artık hayatındadır ve onunla iyi geçinmek zorundad...