ÜVEY KARDEŞİM
11. Bölüm
Bölümler düzenlenme aşamasında. Okumamanız tavsiye edilir.
Multimedyada Mert var♥️
_
Ayaz'dan...
Sonunda yola çıktığımızda, "Bi telefonunu versene." dedim Mert'e. Pınar'ın haline bir daha bakmak istiyordum. Bakayım da dahada sinirleneyim ve onlar her kimse ağızlarına sıçayım.
Mert git gide itin kopuğun olduğu yerlere geldi ve binaların kırık dökük olduğu, kenarda köşede tiner çekenlerin olduğu bir sokağa girdi.
Zaten anca böyle yerlerde takılırsın diye içimden geçirdim.
Arabayı park etmeden yolun kenarında durdu ve hızla indiğimizde Mert çok sinirli görünüyordu. Sanki Pınar'ı çok önemsiyormuş gibi havalara girmesine de ayar olmuştum.
Mert tek katlı binaya doğru sert adımlarla ilerlerken bende arkasından gelerek ona yetiştim. Ve kapının önüne geldiğimizde ise istese canımı vereceğim kızın o berbat halini gördüm.
Mert hemen onun yanına giderken, bende peşinden girecektim ama kırık binanın arkasından yaklaşık 10 kişi birden çıktı. Gözlerim şaşkınlıkla aralandığında geri geri gitmeye başladım. İkinci adımım da ortada ki adam sağ tarafıma güçlü bir yumruk indirdi.
"Mert'in yandaşlığını yapmakla hata ettin." dedi ve hepsi birden beni dövmeye başladı. Bir kaç kişiye yumruk atabilsem de artık yere yığılmıştım. Aralarından çıkmaya çalışıyordum ama olmuyordu. 10 kişi birden beni tekmeliyorlardı.
Boğazıma doluşan kanlardan nefes alabilsem daha iyi olabilirdi ama öyle bir seçeneğim yoktu.
Sonrasında Mert koşarak dışarı çıktı, olan biteni iki saniye içinde kavradı ve eline gelen 3 kişiye birden kafa atınca boğazımda ki kanı püskürttüm.
Mert'in kafa attığı üç adamda yere yığılmıştı.
Üstümdekilerin hepsi anında Mert'e yöneldiğinde kenara çekilip nefesimi düzene sokmaya çalıştım. Sonunda yerden kalkabildiğimde dışarı çıkan Pınar'ı gördüm. Yanakları ağlamaktan çürüyecek gibiydi. Şu an Pınar'a bunları yapanları teker teker döverek öldürmek istiyordum.
Ben bir şekilde izlerken Pınar yandaki sopayı alarak Mert'i tekmeleyenlerden birinin sırtına geçirdi. Adam yere yığılmıştı. Bir tane adam Pınar'a yönelince hemen yerimden kalktım. Kaburgalarım sızlıyordu. Muhtemelen kırılmıştı.
Pınar'a yönelen kişiyi yakasından tuttuğum gibi duvara fırlattım. Pınar'ı hızla betona otuttururken, "İyi misin canın çok yanıyor mu?" dedim.
"Hayır hayır. Bak Mert bayılmak üzere yardım et." dedi dişlerinin arasından. Ne kadar dövdülerse artık, konuşamıyordu.
Kafa sallayarak hızla Mert'i tekmeleyen 2 kişiyi dövmeye başladım. Bir yumruğum da ikisi de yere yığılmıştı. Bir gün, spora gitmenin işe yarayacağını biliyordum.
Şimdide Mert'i 3 kişi dövüyorlardı. Bir tanesini yere indirmeyi başarabilmişti.
Mert'i dövenlerden bir tanesi benim üstüme, diğeri de Pınar'a gitmeye başlamışlardı.
Pınar, adam geldiğinde ayağa kalkıp adamın 2 bacağı arasına tekme attı.
Mert Pınar'a sırıttı.
Ardından bana doğru gelen adamı boynundan yakalayıp sertçe yere fırlattı.
Hayatımda hiç bu kadar kavga etmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY KARDEŞİM
Genç KurguMert ve Pınar. Aslında özünde iyi olan ama kıskandığı zaman gözü dönen, uyuşturucu kullandığı için çoğu zaman kendinde olmayan Mert, bu kız için bir şeyleri düzeltmeye karar verir. İstemese de o kız artık hayatındadır ve onunla iyi geçinmek zorundad...