Chapter 3

11K 391 7
                                    

Cesta pěšky nám trvala asi 20 minut a my konečně došly k domu kde bydlela Eliz s bráchou a mamkou. Otevřela dveře a pustila mě dovnitř. Hned jako první se mi naskytl pohled na Eliziného bratra který stál v kuchyni pouze v zelených kostkovaných boxerkách. Náš příchod ho zřejmě překvapil. ,,Sakra Eliz! Mohla si říct že přijde návštěva!" Řekl a odeběhl do svého pokoje který byl naproti tomu Elizinému. ,,Milej.." Pronesla jsem ironicky a obě jsme se začaly smát. Posadily jsme se na koženou sedačku a zapli televizi. Opět se u nás objevil bratr Eliz. Tentokrát už oblečený. Své brunet vlasy měl vyčesané nahoru a na sobě měl černé džíny a bílé triko. Stoupnul si přímo před televizi, čímž upoutal naši pozornost. Obě jsme se na něj zamračily. ,,Brácha máš tlustý sklo." Neodpustila si narážku Eliz. Její bratr se ušklíbl. ,,Nechtěla bys mi představit tu tvojí kámošku?" Zeptal se a posadil se do křesla. ,, Tohle je Sandra a tohle je můj bratr Chriss." Představila nás a já se na Chrisse jen usmál. Kdykoliv jsem se podívala jinam než na něho, cítila jsem na sobě jeho pohled. Musela jsem se ujistit že se na mě opravdu dívá a že to není jen jeden z mých pocitů. Opravdu se na mě díval. Doslova mě jeho modré oči propalovaly pohledem. Venku zatroubilo auto. Dereck.. Povzdechla jsem si ale vlastně to byla úleva. Byla jsem osvobozena z pohledu Chrisse. ,,Dereck je tady." Prohlásila Eliz a běžela si pro batoh a stan. Chvilku jsem tam čekala sama s Chrissem. ,, Kolik ti je?" Zkousl si ret. ,,17. Tobě?" Zeptala jsem se ho. ,,14." Usmál se. Vypadalo to jako kdybych se mu líbila. ,,Nech si zajít chuť." Vyplázla jsem na něj jazyk. ,,Věk je jen číslo." Pronesl a já se zasmála. ,,To možná je.." Řekla jsem. Eliz se vrátila. ,,Tak sbohem Chrisstophere." Zasmála jsem se když jsme s Eliz odcházely. Musela se taky zasmát. ,,Vy jste si něco udělali?" Zeptala se mě Eliz a hodila si batoh na záda. ,,My? Ne." Uchechtla jsem se a ona se zasmála.

,,Čau holky." Řekl Dereck a vzal si od nás batohy. Otevřel kufr a dal je tam. ,,Ahoj." Řekly jsme s Eliz sborově. Eliz si sedla vedle Derecka a já si sedla dozadu. Dereck nastartoval a vyjel pryč z ulice, kde bydlela Eliz. ,,Je to asi hodina cesty odsud." Objasnil nám a dál se věnoval řízení. ,, Dobře" Pokusila jsem se o úsměv. ,,A kolik nás vlastně jede?" Zeptala jsem se ho, protože mi to vlastně nikdo neřekl. Dereck se na mě podíval do zpětného zrcátka. ,,No.. Takže.. Já, ty, Eliz, Daniel a Lukas a Ruby.." Řekl Dereck a řídil dál. Při slovech že pojede i Lukas by se ve mě krve nedořezal. Nemám ho ráda. Je to jen namyšlenej 18i letej kluk co balí holky na ty svoje kecy. Pomyslela jsem si.

Dereck sjel ze silnice na cestu a jel podél lesa a louky. Zastavil na jedné cestě a vyndal klíčky ze zapalování. Otevřela jsem dveře od auta, vystoupila a vyndala svůj batoh. ,,A kde jsou ostatní?" Zeptala se Eliz a hodila si batoh na zády. Dereck se na ni podíval se slovy:,, Půjdeme asi dvě minuty."

Měl pravdu, protože jsme došli na louku kde už byly postavené stany. Všimla jsem si blondýny jak sedí na špalku dřeva a hraje si s klacíky. Rozhodně to byla Ruby. Přišli jsme blíž. ,,Čaute." Pozdravil je Dereck. Ze stanu se vypotácel Lukas. ,,No nazdar." Odsekl. Hah.. To jeho velké ego mě udivuje. Je hrozný jak je posedlý sám sebou a nic kromě něho ho nezajímá. Doslova jsem cítila to jeho studené srdce bez citů. Eliz si asi všimla, že Lukase propaluji pohledem. ,,Pojď postavíme si stan." Usmála se na mě. Popošla jsem blíž k ohništi a rozdělala si stan. ,,Sakra kde je ten návod." Zaklela jsem potichu. Někdo se ke mě přiblížil. ,,Chceš pomoct?" Ozval se za mnou hlas. Otočila jsem se a za mnou stál bruneťák se zelenýma očima. ,,Emmm... Jo to by bodlo." Zasmála jsem se a on se přidal. Cítila jsem na sobě pohled. Otočila jsem se a nebyl nikoho jiného než Eliz. Zahýbala obočím nahoru a dolu, na náznak že ho balim. Hodila jsem po ní vražedný pohled a dál jsem se věnovala stavění stanu. ,,Ty..Um.. Ty jsi Daniel?" Zeptala jsem se ho. Usmál se. Asi ho překvapilo, že znám jeho jméno. ,,Jo.. A ty jsi...?" Zeptal se mě a já se zasmála. ,,Sandra.." Podala jsem mu ruku a on ji přijal.

Black as night |book 1|Kde žijí příběhy. Začni objevovat