Chapter 21

5.1K 281 9
                                    

17. Prosince, čtvrtek

Někteří lidé se spolu znají třeba pět let a nikdy mezi nimi nepřeskočila žádná jiskra. Já znám Joshe den a už spolu chodíme. Samosebou se mi líbí i Samm ale toho tolik neznám. Líbí se mi jen vzhledově. Josh je taky pěknej což o to, ale má i charakter a toho si cením. Přemýšlela jsem nad Eliz a její podivné náladě. O její nabručenosti a nevrlosti. Došla jsem tedy k závěru že Eliz nutně potřebuje kluka a já jí ho dohodím. Takže? Shipuju Eliz a Samma! Ano..Tleskejte mi za tento brilantní nápad který jsem vyplodila z mého malého mozečku. Takže je to zcela jednoduchý plán.. Stačí dostat Samma a Eliz na nějaké místo. Třeba kino.. Ano, kino je dobrý nápad. Půjdou do kina. Samm dá Eliz ruku kolem ramen nebo jí vezme za ruku.(Vidím, že se mu líbí takže ať neříká že ne. Já nejsem slepá!) A dál nwm.. Jo to budu muset ještě domyslet. Dneska není škola takže je všechno v pohodě a mohla jsem si přispat. No přispat..Vstala jsem o hodinu dřív než obvikle ale zpět! Řeknu vám to od začátku.
------------------------

Hodiny ukazovaly 6:07 a já vstávala s dobrým pocitem, že dnes není škola. Na povzbuzení do nového dne jsem si udělala zelený čaj. Zapnula jsem si potichu rádio abych nerušila mamku se Stacy. Rozhodla jsem se udělat palačinky a mezitím co jsem je dělala, pohupovala jsem se v rytmu hudby na mojí oblíbenou písničku Die young. Byla jsem na dnešek domluvená s Eliz, že přijdu i se ségrou k nim abych jí rozveselila a zároveň aby naše mamka mohla v klidu psát práci do práce. Palačinky, talíře i marmeládu jsem položila na stůl a vydala se i s čajem do pokoje.
Vzala jsem si na sebe teplý svetr a džíny. Ani jsem neměla hlad. Vlezla jsem si do okna a koukala ven. Před barákem bylo sněhu skoro až po kolena, jen od našich dveří byla udělaná cesta. Doháje! Nemáme stromek. Mámu tím zatěžovat nebudu. Hravě jsem vyskočila a rychle chvátala ke Stacy do pokoje. Mamku jsem vzbudit nemohla. Šla spát asi ve tři ráno a teď by se jen tak nevzbudila. Vpadla jsem ke Stacy do pokoje. Spala v overalu na motiv jednorožce. Vypadala tak komicky. ,,Stacy?" Zatřepala jsem s ní. Ozvalo se tiché Mooo!!! jako když bučí kráva. ,,Stacy.. Dneska myješ nádobí." Použila jsem na ní jednu starou dobrou fintu. ,,Kecáš.." pronesla a posadila se. ,,..Tak proč mě má sestra budí tentokrát?" Pronesla rozespale a i tak vypadala. ,,Musíme koupit stromeček." Usmála jsem se. ,,Půl hodiny! Dole máš snídani." Řekla jsem jí a za jejího sténání jsem vyšla z jejího pokoje.
----------------------

,,A co dneska máš za program?" Zeptala se Stacy s plnou pusou když se ládovala palačinkama. Podívala jsem se na hodinky. ,,No za 5 minut vyrazíme pro stromek, potom ho odneseme domů a schováme za barák aby si ho mamka nevšimla a potom půjdeme k Eliz a Chrissovi." Nadiktovala jsem jí svůj plán. Stacy dojedla a tak jsme ze stolu vše sklidily a umyly. Konečně jsme mohly vyrazit. Já i Stacy jsme si vzaly pořádný kulichy a rukavice. Venku vážně mrzlo.
-----------------------

Stály jsme na trhu kde prodávali vánoční stromky. Nechala jsem Stacy vybrat stromek ať z toho alespoň něco má. ,,A co tenhle?" Vzala nějakej stromek. Psala jsem zrovna Joshovi a tak jsem nedávala pozor na to co říká. ,,Jo třeba.." Odsouhlasila jsem jí to a moc jí nevěnovala pozornost. Sestra vytáhla 'náš' strom od ostatních stromků a mířila si to k pokladně. Teprve když došlo na placení, jsem zjistila, že náš stromek není zas tak moc malý. Měl asi něco málo přes dva metry. Stacy jsem říct o menší nemohla. Když už jsem jí to odsouhlasila, nebudu jí kazit náladu. Zaplatila jsem a za Staciny síly, jsme strom vláčely až k nám domů za barák.
--------------------------
Seděla jsem u Eliz na její posteli a povídaly jsme si. Teda já povídala a Eliz poslouchala. Stacy a Chrisse něco dělali ve vedlejším pokoji a tak jsme je nerušili. ,,Chodím s Joshem." Vyvalila jsem to na Eliz a přiblble jsem se u toho usmívala. ,,Cože?!" Vyprskla na mě vodu kterou zrovna pila. Zopakovala jsem jí ještě jednou th větu. Koukala na mě jako kdybych spadla z nebe. Tady něco nehraje..


Black as night |book 1|Kde žijí příběhy. Začni objevovat