Chapter 41

4K 265 3
                                    

Den 5

Rozhodla jsem se, že musím utéct. Hodně daleko na místo, kde mě nikdo nenajde. Zítra uteču. Musím. Bojím se táty. Kdykoliv ho vidím, naskočí mi husí kůže. Očekávám bolest...

Dál už jsem prostě nemohla číst. Tak strašně mě naštvalo a zároveň mě dostalo na dně to, že mojí sestru můj vlastní otec trápil. Trápil třináctiletou holku, která je ještě dítě a on jí takhle naruší? Jak si to jako představuje? Musím okamžitě zavolat vyšetřovateli Benovi, i když..Neměla bych si to nejdřív okopírovát? Chci něco, na čem budu pracovat i já. Nebaví mě čekat až něco najdou. Jestli jsou v tomhle deníku nějaké stopy nebo šifry, pak chci abych je našla a následně i rozluštila.

Všechny stránky okopírované. Schovala jsem je do psacího stolu a vytáhla z kapsy mobil. ,,Vyšetřovateli Smithe? Ano.. Myslím, že mám pro vás něco, co vám hodně změní pohled na situaci..Ano..V kavárně? Ještě dnes? Výborně..Nashle.." Ben Smith aka pan vyšetřovatel mi nabídl že se můžeme sejít. Vzala jsem deník a schovala ho pod mikinu. Seběhla jsem schody dolů. Rodiče byli stále ještě prýč. Vzala jsem si bundu a čepici a vyběhla ven. Kráčela jsem po ulici. Nikam jsem nepospíchala měla jsem čas. ,,Sanny?" Ozval se hlas za mnou. Otočila jsem se. Ne..Daniel. ,,Ahoj já.." podrbal se za krkem ,,nemohl jsem se ti dovolat a nq SMS mi nodpovídáš." Sklopil zrak. Pokrčila jsem rameny. Netušila jsem co na to říct. ,,V tom kině..-" začal ale nestačil nic říct protože jsem ho přerušila. ,,Bylo mi špatně tak jsem běžela domů. Došel mi kredit. To víš, s Eliz voláme často.." Lhala jsem jako když tiskne a přitom se usmívala, aby to bylo věrohodné. Zasmál se. ,,Jasně, dámská témata, chápu. Holly to má taky tak." Ve chvíli kdy zmínil Holly jsem si myslela, že zase poběžím někam na záchod. Hlavní je, že na to skočil. ,,Umm..Něco mám, tak já zase půjdu." Omluvila jsem se a bez jakéhokoliv čekání na odpověď jsem se vydala směrem ke kavárně.

,,Velmi zajímavé. Máte pravdu, toto vzalo úplný obrat na situaci. Jak jste to objevila?" Zeptal se. Měla jsem pravdu. Nevím proč, ale mám pocit, že těch stop, tu je mnohem víc jen my je nevidíme a je třeba je objevit. ,,Myslela jsem si, že v pokoji mé sestry bude něco co nám poví kde je, ale našla jsem zatím jenom tohle. Píše tam o týrání od našeho společného otce. Prosím začněte prověřovat i jeho." potřebovala jsem pomoc. Ono to není lehký bydlet s někým koho se bojíte. Vzlášť když je to chlap jak hora a vy jste oproti němu pidimidi. ,,Samozřejmě." Pokusil se o úšklebek avšak úsměv za této situace, by byl velmi nevhodný. Doufám, že policie něco zjistí. Jak o tátovi, tak i o Stacy. Ani nevím kam máma a táta jeli. Je divné, že se prostě jentak sebrali a rozhodli se, že někam jednou. Máma mu snad ale věřit nebude. Obvzlášť teď, když táta mlátil a týral Stacy i mě. To si máma líbit nenechá.

Ahoj všichni,
někteří si toho možná všimli a někteří ne. Publikovala jsem první část mé nové knížky. Nejedná se o teen, ale o fantasy příběh. Je to o (ne)vymyšleném světě, který neexistuje ale pro některé ano. Budu ráda když si někdo přečte první část. Působí to na mě jako pohodový příběh bez problémů. Taková oddechovka a pohoda. Děkuju moc ☺


Black as night |book 1|Kde žijí příběhy. Začni objevovat