Svalila jsem se k němu na postel. ,,Takže co chceš dělat?" Lehla jsem si na břicho. ,,Jeden plán bych tady měl." Řekl svůdným hlasem ale nepřestával mít vážnou tvář. Začala jsem se šíleně gebit na celý dům. A on? Nic..Stále vážná tvář. ,,Jo a jakej?" Zeptala jsem se abych ho trošku provokovala tím, že dělám že nevím. Otočil si mě čelem k němu. Čekala jsem co udělá a když mě jentak pozoroval, zkřížila jsem si ruce na prsou abych zaujmula jeho pozornost. ,,Jsi krásná." Usmál se. Stáhla jsem si ho za tričko k sobě a přitiskla se k němu. Ležel vedle mě a já ležela v jeho objetí. Prstem jsem mu na břiše vytvářela kroužky. ,,Už víš co budeš dělat po škole?" Zeptala jsem se ho. Hlasitě si oddechl. Usoudila jsem, že nechce na tohle téma nechce odpovídat, ale i přes to jsem svou otázku nebrala zpět. Chci vědět co bude dělat po škole, na jakou školu půjde a jak daleko od sebe budeme.
,,Táta mi našel nějakou školu za městem." Byl bledý bez úsměvu bez radosti. ,,Nějak to zvládnem." Sedla jsem si na něj obkročmo a vlasy si přehodila na jednu stranu. Své ruce dal na mé boky. ,,Už to neřešme." Pokusila jsem se o úsměv ze kterého vyšlo něco jako po kyselém citrónu. Sehnula jsem se k němu a políbila ho na rty. Své ruce přemístil na můj zadek a jemně ho stiskl. Cítila jsem jak mi celým tělem proběhla husí kůže. Ozvala se rána, vůbec jsem netušila co se stalo. Zhasla televize a zhaslo světlo v pokoji. Hrozně jsem se lekla a samým leknutím jsem si opět lehla vedle Joshe. ,,Asi vypadly pojistky." Pronesl a zvedal se z postele. Při první příležitosti co se mi naskytla, jsem ho chytla za kraj trika a zabránila mu tak odejít. ,,Nenechávej mě tu samotnou. Prostě to nech být." Škemrala jsem. Usmál se. Asi na účet mého dětinského chování. Někdy bych si za to vrazila i facku. Položil se zpátky do postele. Propletla jsem ty jeho prsty s těma mýma.
,,Jak je to mezi tebou a Eliz?" Zeptal se po chvilce. Pár sekund mi trvalo než jsem našla ty správný slova. Jeho otázka mě totiž celkem zaskočila. ,,Jsme nejlepší kamarádky." Pokrčila jsem rameny. Jinak jsem to prostě popsat neuměla. ,,Vypadá vostře." Upozornil. Nebrala jsem to jako urážku, ale ani jako lichotku. ,,Jen je zamilovaná do kluka co má holku." Zkousla jsem si ret. ,,Nech mě hádat. Ten kluk jsem já." Řekl hrdě. Drcla jsem do něj jakože to od něj pěkný nebylo. Ušklíbl se a dál se k tomu -díkybohu- nevyjadřoval. Otočila jsem se na bok, zády k němu. Okamžitě na to zareagoval tím, že mě plácl po zadku. ,,Ale notak." Zasmál se a začal mě pusinkovat na krk. Strašně to lechtalo. ,,Joshi, chci spát." Smála jsem se. ,,Neměla si mi lézt do postele, tady velím já." Mrknul na mě. Nejdřív jsem neměla co říct. ,,Tak to ještě uvidíme." Vyjela jsem mu rukou po stehni nahoru se spokojeným pocitem jasné výhry.
ČTEŠ
Black as night |book 1|
Teen FictionSandera má slabost pro Lukase Millera. Je to frajer ze stejného ročníku. Holky mění jako ponožky. A potom je tu ještě jeden hoch.. Daniel, který je kamarád Sandery. Jak tohle dopadne? A co se stane když se do příběhu připletou další kluci a totálně...