Ze dvou cereálních kroužku jsem si udělala v misce mléka branku a třetím kroužkem se tam strefovala. To je tak když jsem unavená als spát nemůžu. Přemýšlela jsem nad tou Holly. Musí to být šťastná holka. Teď lituji toho, že jsem mu prostě nedala šanci.
,,Dobrý ráno" Slyšela jsem za sebou Sracyin hlas. ,,Ahoj" Otočila jsem se na ní s úsvěvem. ,,Rodiče ještě spí?" Zeptala jsem se jí a napila se mléka. Přikývla. Vyndala ze skříně cereálie a nasypala si je do misky. ,,Chrisse, mě pozval do kina." Usmála se na mě a posadila se naproti mě. ,,Umm..Vážně?" Měla jsem z ní radost. Od doby co jsme obě změnily školu se změnila k lepšímu. Je víc milá vůči ostatním. ,,Dneska večer mě vyzvedne." Informovala mě. Usmála jsem se na ní.
Škola probíhala celkem v pohodě. Měli jsme zrovna takové odpočinkové předměty a to bylo fajn. Josh propaloval pohledem. Ale nebyl to nenávistný pohled. Připadal mi spíš jako takový ublížený. Nejlepší pocit byl, když jsem opustila třídu a vyšla na chodbu, kde jsem vrazila do Daniela. ,,Hej princezno, kam zdrháš?" Chytil mě Daniel a usmíval se jak ten největší debil pod sluncem. Jestli existuje někdo kdo tady má z pekla štěstí, tak je to zrovna Daniel. Je neustále veselej a šťastnej. ,,No já.." Nemohla jsem se vyjádřit. Neměla jsem nic připraveného co bych mu řekla, kdo mohl tušit že bude procházet zrovna kolem naší učebny. ,,Hele, odpoledne jdeme s Holly do kina. Jestli chceš pojď s náma." Zasmál se. V jeho očích byla vidět radost. Tak strašně rád vymýšlel schůze a plánoval výlety a akce. V duchu jsem se nad tím zasmála. Prostě celej on. ,,Nechci vám to kazit." Usmála jsem se na něj aby si myslel že je všechno v pořádku. ,,Ne..Pojď s náma. Holly tě chce poznat." Vyrazil mi tím dech.
Jak je možný že mě chce poznat jeho holka. On o mě mluví? Nebo jak mě zná? Správně bych jí měla nenávidět. Ale za co? Za to že se jenom zamilovala? Stejně tak to může být i moje chyba. I já se zamilovala. Počkat..Dneska má jít do kina i Stacy a Chrisse. Doufám, že nebudou na tom samém filmu a ve stejném kině. S Eliz jsme šly společně do kavárny si chvilku pokecat.
,,Taky se tak strašně těšíš na ten novoroční ples?" Zeptala se mě. ,,Novoroční ples?" To jsem slyšela poprvé. ,,No jasně. Každý rok máme Novoroční ples. Kluci zvou holky.." Naznačovala rukama že tančí. Bylo to pro mě nové. Na naší staré škole jsme žádné podobné plesy neměli. To se dostávám k tomu že.. ,,Nikdy jsem na žádném plese nebyla." Otočila jsem se na ní. Napila se kávy a viděla jsem jak zadržuje smích. ,,Neboj..Bude to zábava. Jsem zvědavá kdo nás letos pozve." Podepřela si bradu. ,,Minulý rok jsem byla s Dereckem.." Začala vzpomínat. Nechtěla jsem jí zastavovat ale nechtěla jsem ani aby měla špatnou náladu. ,, Měla jsem na sobě modré šaty a on..Byl úžasnej." Usmívala se. Derecka jsem už pěkně dlouho neviděla. Jako kluk byl fajn a já ho měla ráda. No škoda no..
ČTEŠ
Black as night |book 1|
Novela JuvenilSandera má slabost pro Lukase Millera. Je to frajer ze stejného ročníku. Holky mění jako ponožky. A potom je tu ještě jeden hoch.. Daniel, který je kamarád Sandery. Jak tohle dopadne? A co se stane když se do příběhu připletou další kluci a totálně...