,,Tys jí praštil?!" Slyšela jsem mámu řvát na tátu dole v kuchyni. Nalepila jsem se co nejvíc na dveře abych slyšela co se tam dole děje. ,,Neovládl jsem se." Řekl otec o něco nižším hlasem. Dál si něco říkali ale já jim nerozumněla. Měla jaem takovej divnej pocit, že něco podobného, se stalo i Stacy. Podívala jsem se z okna. Oba dva někam odjeli máminým autem. To byla moje chvíle- odsunula jsem skříň a vyběhla k Stacynému pokoji. Vtrhla jsem dovnitř. Bylo tam vše na svém místě. Oblečení, nábytek, věci, knížky.. Jen na stole ležel zápisník. Nikdy předtím jsem ho tu neviděla. Je to snad deník? Vím, že bych se neměla dívat dovnitř, ale to nutkání a zvědavost- prostě jsem se neudržela a otevřela ho. Stačilo abych přečetla první větu a už se mi tajil dech. Okamžitě mi naskočila husí kůže a přejel mi mráz po zádech. Tohle rozhodně není knížka o výpravě do Disneylandu.
Den 1
Nikdy nezapomenu, na tenhle den. Poprvé mě uhodil. Nic jsem mu neudělala. Ležela jsem na gauči a přišel tam on. Nejdřív na mě začal řvát, že se tu válím a že jsem líná. Měla jsem se okamžitě zvednout, a přinést mu z lednice pivo. Musela jsem to udělat. V tu chvíli jsem se ho opravdu bála. Když jsem procházela okolo něj vrazil mi pohlavek. Nikdo mě nikdy nebil. Bylo to poprvé. Nikdo mi to neuvěří, nemá cenu to nikomu říkat.
Den 2
Dostala jsem ve škole trojku. Když jsem to volala mamce, nebyla zas tak moc rozrušená nebo naštvaná, ale spíš neměla čas to řešit. Prostě mi řekla, že si to budu muset opravit. S tátou to ale bylo horší. Zase.. Vrazil mi facku. Byla to velká rána. Dost to bolelo. Brečela jsem. Nechci tu s ním bydlet v jednom domě.
Den 3
Vyhrožuje mi, že nám prodá pana Bakera. To nesmí. Pan Baker mu nic neudělal. Táta říká, že ta kočka musí z domu, že má silnou alergii a že mu to nakázal doktor. Blbost!
Důvody proč to je blbost:
1. Nepamatuju si, že by byl u doktora.
2. Nekýchá, neotéká, neslzej mu oči, nemá ucpaný nos.
3. Nemá jediný NORMÁLNÍ důvod, proč by měl jít pan Baker pryč z domu.Den 4
Modřiny na rukách a nohách. Bolej. Co všechno mám naražené a jak se to stalo nemá cenu popisovat. Může za to táta. Opět. Proč je takový jaký doopravdy je? Už to tu opravdu nezvládám. Jsem v silných depresích. Bojím se, že začně něco dělat i ségře. Ona za nic nemůže. Ať nás nechá být. Nechci s ním být na Vánoce. S ním opravdu ne. Jestli okamžitě nevypadne, vypadnu já. Myslím to vážně. A nevrátím se, alespoň ne do doby co bude ten debil v tomhle domě. Nechci na Vánoce žádný dárek, jen chci aby táta odešel. Bylo nám bez něj dobře. Bylo nám fajn, ale teď když je tady, akorát tak jde všechno rychle a prudce dolů. Máma o ničem neví. Co po ní chce? Peníze? Už opravdu nevím co mám udělat pro to aby vypadnul pryč.
Wow, tak,táta mlátil i Stacy. Máte na mě, nebo na příběh, či postavy nějaké otázky? Pište! ❄⛄
ČTEŠ
Black as night |book 1|
Teen FictionSandera má slabost pro Lukase Millera. Je to frajer ze stejného ročníku. Holky mění jako ponožky. A potom je tu ještě jeden hoch.. Daniel, který je kamarád Sandery. Jak tohle dopadne? A co se stane když se do příběhu připletou další kluci a totálně...