Vánoční trhy byly v plném proudu. Všude byly davy lidí a kupovaly si různé výrobky, ať už od nás nebo od někoho jiného. Měla jsem strašnou radost že přišlo tolik lidí.
,,Už jsem tě sháněl." Promluvil hlas za mnou. Se zavřenýma očima jsem se usmála. ,,Joshi.." Pronesla jsem když mě políbil za krk. Celým tělem mi proběhla husí kůže. ,,Přespíš dneska u nás?" Zeptal se. Otočila jsem se směrem k němu. Ještě jsem u něho doma nebyla. ,,Chceš abych u vás přespala?" Zeptala jsem se znovu. Sebevědomě přikývl. Pokrčila jsem rameny. ,,Jo proč ne." Zasmála jsem se. Naše ponožky byly už skoro vyprodané a proto většina našeho díky patří důchodcům co si koupily papuče jako dárek pro svoje vnoučata. Napadlo mě že bych jedny schovala i pro mamku a Stacy ale myslím že Stacy by můj dárek neocenila. Před pár lety to dopadlo takhle:
Seděli jsme s ještě obouma rodičema a Stacy u vánočního stromku a rozdávali si dárky. ,,Stacy, ten je pro tebe." Podala jsem své sestře balíček. Nejdřív se zaraženě podívala na mě a stejným pohledem i na balíček. Osaha ho a potom přimhouřila oči. ,,To je měkký, to není dárek." Pronesla, zvedla ramena a pokračovala v rozbalování. To 'měkké', byl červený svetr s hnědým sobíkem na břiše a poměrně dle materiálu nebyl dost příjemnej. Už ani nevím kdo ho Stacy dal, ale vím že ten svetr měla na sobě snad jen jednou."Ne, jí se člověk nikdy nezavděčí. Začala být tma. Pouliční lampy se rozsvítily a město zahalilo tisíce světýlek. Stání u stánku a čekat, až si někdo koupí poslední dva páry ponožek, bylo opravdu nekonečné. Rozhodla jsem se tedy, že si je 'přivlastním' a i přes tu vzpomínku na minulé vánoce, je dám mamce i Stacy pod stromeček.
,,Sanny, jdi už domů." Řekla mi Eliz, která byla přimáčklá na Samma. ,,Vždyť už skoro spíš." Uchychtla se. Musela jsem souhlasit, že za celou dobu jsem toho měla dost, ale spát se mi rozhodně nechtělo. ,,Dobře..," řekla jsem a vzala si svojí tašku s věcma.,,..tak ahoj." Rozloučila jsem se s nimi a šla na parkoviště kde už čekal Josh.
,,Ahoj." Pozdravil mě a otevřel dveře od auta. Místo pozdravu jsem mu věnovala polibek na rty. ,,Wow tomu říkám pozdrav!" Chytli jsme oba záchvat smíchu. ,,Ještě se stavím doma, mám tam ještě nějaký věci." Upozornila jsem Joshe. Kývl na souhlas a bez jakýchkoliv slov jel k mému domu. Doma byla jen ségra. Mamka nikde. ,,Stacy, nechceš zavolat Chrisseovi aby přišel, nebudu dneska doma, mamka přijde bůhví kdy a já nechci abys tu byla sama." Navrhla jsem jí. Okamžitě souhlasila. Ale to jen kvůli Chrisseovi. Kdyby nešlo o Chrisse, tak by asi nesouhlasila. Ale když je to Chrisse tak je to něco jiného. ,,Spíš u Daniela?" Zeptala se když jsem si balila věci. ,,Ne, u Joshe." Odpověděla jsem jí krátce a vypadla z baráku dřív než stihla mít další otázKy.
Věci jsem hodila k Joshovi na zadní sedadlo a otočila se k němu. Nastartoval.
,,Můžeme?" Nadzvedl obočí.
,,Můžeme." Usmála jsem se sledovala dál cestu k němu domů.
ČTEŠ
Black as night |book 1|
Teen FictionSandera má slabost pro Lukase Millera. Je to frajer ze stejného ročníku. Holky mění jako ponožky. A potom je tu ještě jeden hoch.. Daniel, který je kamarád Sandery. Jak tohle dopadne? A co se stane když se do příběhu připletou další kluci a totálně...