Chapter 18

5.7K 299 5
                                    

Tuto kapitolu bych chtěla věnovat Bozda_M za její úžasnou tvorbu! :) ♥

Moje sestra a mladej Chrisse..Kdo to kdy viděl? To si sestra musí vybrat bráchu mojí nejlepší kámošky? A to tady bude Chrisse často? Nechce se sem rovnou nastěhovat? Dobře asi až moc vyšiluju. Zavřu oči a snažím se sama sebe uklidnit. ,,Všechno bude v klidu." Mávala jsem rukama a dělala nějaká neznámá gesta. Tohle by Eliz přecejen mohla vědět. Vytočila jsem její číslo a hned jsem na ní všechno vychrlila. ,,No takže se u vás možná objeví i moje sestruša." Zakončila jsem svůj proslov. ,,No to si děláš pr*el?!" Přeskočil jí hlas. Úplně jsem viděla její výraz.

,,Ne nedělám." Zasmála jsem se. ,,To mu udělám doma výslech." Usoudila a čekala co řeknu. Dlouho čekat nemusela. ,,To jsem si říkala taky." Řekla jsem jí. ,,Na takovej výslech nikdy nezapomene." Šibalsky jsem se usmála.
---------------------------

,,Mami, už víš tu skvělou novinu?" Vykřikla jsem u večeře uprostřed klidu a ticha. Máma protočila očima.

,,Kolikrát jsem ti říkala, že se nekřičí u večeře." Napomenula mě a dál v klidu jedla. Jak jinak. Tentokrát jsem očima protočila já. No ale k tématu..

,,Ségra pochlub se kdo ti nadbíhá?" Šťouchla jsem do Stacy. Hodila pro mě vražedný pohled. Tohle přesně jsem chtěla! Tady má splátku za všechny ty roky provokace! Odplata je sladká. Máma se podívala nejdřív na mě a potom na Stacy. Máma byla jediná kdo v našem domě nic neví o tématu "Stacy a kluci". Nepřestávala Stacy sledovat. Chtěla aby jí řekla o co tu jde. Stacy zrudla za to já se usmála. ,,Líbí se mi jeden kluk.." Kuňkla. Na to já jsem vyskočila od stolu a začala se kroutit. Bylo to něco mezi tancem a mácháním rukama. ,,Sandro, uklidni se." Promluvila ke mě tiše máma. Opět jsem si znovu sedlake stolu. ,,To je super zlato..," usmála se mamka. ,,kdo je ten šťastný?" Pohladila Stacy po ruce. Stacy se na mě podívala. Já jí darovala ďábelský úsměv. ,,Chrisse Moon." Zamumlala. Težko se mi zadržoval smích při pohledu na mámu, která se celou dobu usmívala ale když zjistila kdo je onen neznámý kluk, úsměv jí rychle zmizel. Chrisse je badboy.. Trošku problémovej kluk. Máma nic neříkala, asi byla stejně překvapená jako já když jsem zjistila, že si mám vybrat školu. Tohle bude dusná nálada při večeři. Nechápu Stacy, Chrisse je debil ale na druhou stranu je Chrisse fakt dost hezkej na to že mu je 14. Ale nejsem na mladší no.

Stacy odešla do pokoje nahoru takže jsem s mámou zůstala sama v kuchyni.

,,Proč Moon?" Zeptala se mě a dala nádobí do práce. ,,Tu otázku jsem si taky kladla." Pronesla jsem. ,,Víš kolik má na škole průšvihů?" Zeptala se máma. Souhlasně jsem kývla. ,,Eliz mi to říkala." Přiznala jsem. Chrisse propadal z matiky a jeho žákovská byla plná poznámek. Při hodině vyrušuje a chová se jak nemá. Pomohla jsem mamce v kuchyni a potom šla do svého pokoje. Zavřela jsem dveře a svalila se na postel. Stacy a Chrisse...To bude ještě hodně zajímavý.
---------------------------

15.Prosince, úterý

Ani nevíte jak já miluju zimu. Všude bílo, vánoční atmosféra.. Znáte to. Já jsem zrovna ten typ člověka co má slabost pro vánoční svátky. Miluju všude tu vůni perníčků, ten zmatek, čas s rodinou.. Všechno je to super. A dárky? Mám... Pro mamku mám černou čepici a pro Stacy jsem koupila tričko s nápisem "okay? Okay" z filmu co tak strašně obě milujeme. Ano, Hvězdy nám nepřály. Určitě z něho bude nadšená. Teda alespoň doufám. Jestli vás zajímá téma "Stacy a kluci", tak ano...Stacy chodí s Chrissem. Nechápu jak můj třináctiletej mutant mohl sbalit hezkýho čtrnáctiletýho. Ale nebudu se jim do toho štvát. Co se týče Eliz, zatím si kluka nenašla. Derecka považuje za idiota. Ruby to dala dohromady s Lukasem. Tenhle namyšlenej pár se k sobě hodí. A Daniel? Hah...Co já vím. U něho člověk nikdy neví. Ten kluk mě nikdy nepřestane překvapovat. A moje maličkost je alone. Nevadí mi to. Mám Eliz. Nikdy bych jí za kluka nevyměnila a mě se nikdo nelíbil. Věřte nebo ne, to je vám tak úžasnej pocit když se vám nikdo nelíbí. Když na NĚJ nemyslíte atd. jenže to jsem si myslela že to nemůže být horší.

Sedíme si takhle s Eliz v lavici. Tohle je poslední hodina. Venku pěkně chumelí a my tu musíme tvrdnout. Tak nějak debatujeme o tom jestli už máme nakoupené dárky. Obě máme. Někdo zaklepe na dveře. Jo! Prosím ať nám jdou zrušit hodiny! Oddechnu si když uvidím hlavu našeho ředitele. Uff..Tak co nám odpadne? Moje myšlenky na to, že nám něco odpadne jsem musela hned zahnat. To čemu se říká chodící dokonalost má +180 cm, brunet vlasy a kaštanově hnědé oči. Sportovní postava a pěknej styl oblíkání. Chodící dokonalost čísto 2 je zase bruneťák s modrýma očima. Vlasy nagelované, postava vysportovaná a v podstatě ostatní informace jsou stejné. Eliz i já jsme na ně civěly s otevřenou pusou. ,,Chodící dokonalost." Šeptla jsem. Eliz se nezmohla ani na jediné slovo. I já byla udivená. A tady se to celé pos*alo. Jeden pohled do jeho hnědých očí a já byla v háji. Tohle bude dost těžký. ,,Dovolte abych vám představil vaše nové spolužáky. Samma Sparkse a Joshe Sparkse." Představil nám ty dvě dokonalosti. Oba dva si šli sednout za nás. Ano sedli si za nás! Za mě a Elizabeth Moon! Neuvěřitelné. Když prošli oba okolo nás, ucítila jsem playboy. Ano, kure*sky příjemnej playboy. Za mnou seděl Josh Sparks a za Eliz Samm. Neustále jsem se chtěla otočit. Samm byl tak úžasnej. Nemohla jsem z něj spustit oči ale když seděl za mnou, bylo to těžký. Jak mám asi navázat kontakt s dokonalostí? Tohle je neuvěřitelnej den.



Black as night |book 1|Kde žijí příběhy. Začni objevovat