Chapter 32

4.6K 264 8
                                    

,,Eliz?" Vyjekla jsem. Co dělá moje nejlepší kamarádka v posteli se Sammem? ,,J-já.." začala. Vedle mě se objevil Josh. ,,Samme?!" Byl stejně zděšený jako já. Takže ona to celou dobu peče se Sammem? ,,Proč jsi mi to neřekla a vodila mě za nos?" Chtěla jsem brečet. Sam mi dal ruku na rameno. Myslel si že mě jeho dotek trošku utěší ale v tomhle případě ne. ,,Sanny.." Chtěla něco říct ale já mávla rukou. Prošla jsem okolo Joshe a sešla po schodech dolu. ,,Počkej kam jdeš?" Naklonil se přes zábradlí a díval se dolů na mě. Vzhlédla jsem vzhůru a to bylo celé co jsem udělala.

,,Takhle se ke mně chovat nebudeš!" Zařvala z kuchyně máma. Hned se objevila u mě. ,,Mami dneska ne.." Vzlykala jsem a při tom si zouvala boty. Ale máma ne a ne přestat. Furt do mě hučela a hučela. ,,Zamysli se nad sebou!" Prostě mě ignorovala a mlela si své. Nemělo to žádnou budoucnost.

15 nepřijatých hovorů od Eliz, 2 nepřijaté hovory od Samma a 7 nepřijatých hovorů od Joshe. Nemám chuť mluvit s kýmkoliv z nich. Kór s Eliz která mi nic neřekla a akorát ze mě dělala vola a vodila mě za nos. Hodila jsem mobilem do rohu zdi. No.. Hodila je slabé slovo. Doslova jsem s ním třískla. Vzápětí jsem ho ale šla zvednout. Prasklej displej.. No proč ne. Stejně si za to můžu sama. Znám jedinýho kluka se kterým bych chtěla mluvit.


,,Díky že jsi přišel." Obejmula jsem Daniela. Chyběl mi tak strašně moc. Ani sama nevím proč jsem si ho přestala všímat. I celkově zanedbávám ostatní kamarády. Bavím se hlavně s Eliz, Sammem a Joshem. ,,I ty mě jsi chyběla." Sevřel mě. Bylo to fajn zase objímat někoho komu věříte. ,,Mohla bys mi ale vysvětlit co se stalo?" Zeptal se. Přikývla jsem, vzala nám z pokoje deku a otevřela okno. ,,Co to děláš ty sebevrahu?" Stál jako omráčený když jsem lezla z okna. ,,Jdu na střechu. A ty se mnou." Vyšplhala jsem až nahoru a posadila se na střechu. ,,Je to namrzlý, nastydnem." Usoudil. On vždycky má důvod proč ne. Zakroutila jsem nad tím hlavou. ,,Mám deku a máme mikiny. Chápeš?" Zvedla jsem ruku ve které jsem svírala deku. Posadil se vedle mě a já přes něj hodila tu deku. ,,Tak co se stalo.." Začal a sepnul své ruce. ,,No.. Eliz mi lhala.." vykulil na mě oči ale nechal mě abych pokračovala ,,..neřekla mi nic o něm a Sammovi. Jsou spolu." Řekla jsem mu. ,,To je ten novej zm*d?!" Zvýšil hlas. Zakryla jsem mu pusu aby pochopil že existují i další obyvatelé našeho domu. Přikývla jsem. ,,A tobě to vadí že jsou spolu?" Zeptal se mě. ,,Mě vadí, že mi nic neřekla." Zamračila jsem se.  Položila jsem si hlavu na jeho rameno. ,,Zase se udobříte." Moc bral život v dobrým. Taky bych chtěla mít takovou vlastnost. Dokáže vidět ty dobré věci v životě. Jen já vyhledávám ty špatné. ,,Víš.. I já s Holly jsme to neměli ze začátku dobrý." Zavrtěl hlavou ale nakonec se usmál. ,,Kdo je Holly?" Zeptala jsem se. Naprosto jsem netušila o koho jde. O té holce nikdy nemluvil. ,,Já jsem ti to neříkal?" Usmíval se jako sluníčko. Zavrtěla jsem hlavou. ,,No já a Holly spolu chodíme. Seznámili jsme se na večírku." Usmál se. Objala jsem ho. ,,Panebože to je super!" Měla jsem z něho radost ale i přes to všechno mi přišlo, jako kdyby se ve mě něco zlomilo.


Ahoj. Pro ty co si mysleli že se Sammem je Eliz, tak měli pravdu. Jinak co si myslíte poslední větě? "jako kdyby se ve mě něco zlomilo"? Ráda si přečtu to co si myslíte a tak. Na fotce Daniel ♦♦♦




Black as night |book 1|Kde žijí příběhy. Začni objevovat