Bab 15 (Kisseu -_-)

1.9K 150 4
                                    

SORRY LATE UPDATE T.T
_____________________________

EXO INFINITE Side

Alien's Cafe

"Psst Suho, kau tak perasan sesuatu tentang depa ni ke? Dah kenapa tetiba ajak kita minum segala ni. Tadi bukan main belagak?" Bisik Luhan sambil memandang Infinite. Suho mengangguk. Dia pon pelik juga sama la dengan yang lain. Sampaila....

"Eh bukan tadi korang ber7 ke? Apasal ada 6 je? Dan....mana Minkee? Bukan tadi dia dengan kita?" Haaa sudah.... Apalah alasan Infinite kali ini?

Meanwhile WooMin Side...

"Ya! Kita nak pergi mana ni? Bukan aku kata aku nak gi kat mereka(InfinitexEXO)????" Marah Minhye.

"Dah tu kenapa kau tukar baju? Dah la jom date ngan aku" Goda Woohyun sambil mengeryitkan matanya.

'Eh? Betul juga...Ya Minhye! Kenapa kau pabo sangat??' Minhye mengetuk kepalanya kesal. Woohyun menggelengkan kepalanya melihat kelakuan Minhye yang kekanakan baginya.

"Weiyh"

"Ape"

"Weiyh"

"Ape"

"Weiyh...."

"Yak Nam Woohyun! If you want to say something just say it! Erghh!!" Minhye memukul kepala Woohyun. Biar cerdik sikit :3

"Auch! Ishh nak joke pon kenot ke?" Kenot dia kata? Sapa tak geram? Author pon geram jugak =3

"Kau tak pernah bercinta?" Soal Woohyun.

"Kau?" Minhye mengabaikan soalan Woohyun lalu menyanya balik soalan tu (Pftt ayat ape aku wat tu xD)

Woohyun mendengus kasar. Aik budak ni aku tanya dia, dia tanya aku balik? Pang kang! Eh tak leh! Boleh jadi duda muda aku aku kang. Tak pepasal kena cerai kang? , Pikirnya -,-  Sedarlah wahai Woohyun, y'all belom kahwin lagi ok~

Ok back to story

"Ermm  pernah" Balas Woohyun. Tak jadi dia nak marah Minhye sebab takut kena cerai awal -,,-

"Owh" Minhye bersahaja. 'Dah berpunya rupanya...Melepas la gue.'

"Tapi....Dia dah tinggalkan aku" Minhye memandang Woohyun sambil membuat muka -Nak-Tau-Cerita-Boyey?- Haa cegitulah.

Woohyun mengangguk perlahan lalu mengajak dia duduk di atas kerusi yang berhadapan dengan sungai Han tersebut. Sunguh nyaman.

"Nama dia...Kim Minhye..Yes her name just like you. Sifat dia pon sama. Muka korang je tak. She more beautiful than you" Kata Woohyun sambil tersenyum nakal. Minhye membuat muka merajuk. 'Sempat lagi nak kenakan aku.'

"But....You more cutie than her. Don't worry aku takkan abaikan kau la.." Woohyun Smirk sambil mencubit pipi Minhye. Minhye pout. Terpegun sebentar melihat wajah Minhye yang menarik hatinya dan membuatkan wajahnya dekat dengan wajah Minhye hanya 4cm (?).

Woohyun merenung mata Minhye. Mereka berdua bertentangan mata sebentar. Perlahan-lahan, Woohyun kiss her lips.

Apabila bibir Woohyun bersentuhan sahaja dengan bibir Minhye, hati Minhye berdegup dengan kencang seolah-olah nak meletop macam gunung Everest nak meletop.

Minhye kaku sebentar dan akhirnya dia....dia.....dia membalas ciuman itu.

'I think I like him?'

'Saranghae Park Minhye'

....

"Did y'll see what I saw just now?" Soal Baekhyun kepoh melihat Woohyun sedang berciuman di tempat awam dengan seorang yeoja. Mujurlah yang lain tengok dari tepi so they can't see who's that girl.

Alasan EXO keluar dari cafe tu sebab menyampah+bosan dengan lawak bodoh Infinite. So mereka membuat keputusan untuk keluar dari situ dengan alasan mencari Minhye. Infinite yang gelisah pon ikut mereka dan berdoa agar misi mencari Minhye mereka gagal.

Tapi lain pula harapan mereka. Sedang mereka mencari terjumpa pula Woohyun yang sedang bercumbu dengan Minhye.

"Hyung ottokhae?" Bisik Sungjong kepada Sunggyu. Sunggyu membalas dengan mengangkat bahunya dan berharap mereka selamat.

Nasib depa la~

--------------------------------

Ok tu je -,-
Bab kiss kiss ni aku tak reti sangat nak wat so aku tibai je ok.. janji korang paham. K dedaaa

Oh! Don't forget vote my ff :3

BOYS Highschool?? ✔Where stories live. Discover now