Mian lambat update T.T Maafkanlah daku --"
_____________OTP
"Baby, malam ni our family dinner at DapDap's Hotel xD. Sooo don't forget for come kayh! -Puan Park
DapDap's Hotel
Muncullah seorang yeoja yang agak manis + cun + cute + segalanya lah! >< dengan berpakaian dress paras lutut menurut author berwarna purple cair. (Aku tak reti nau nak citer macam mana >
"Eh apesal ada mamat senget tu? Jangan-jangan mamat senget tu join tak?" Minhye menggelengkan kepalanya.
"Jappp. Tapiiiiiiii omma kata meja no 3 andddddd why he sat there? Andddd where's omma?" Selepas 14 minit dia berdiri menjadi tiang disitu akhirnya membuat keputusan nak pergi kearah mamat senget tu.
"Oi! asal kau kat sini?"
Woohyun pov
"Oi! asal kau kat sini?"
Aku memandang seorang yeoja yang berada dihadapanku ini. Neomu yeopoooooooooooooooo.
Tapi awat dia tanya aku dengan agak kasar? Sungguh tak sesuai. Ish Ish Ish. Tapi lama-lama imbas muka dia ni macammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
"MINHYE????!!!!" Soalku dengan agakkkkkkkk menjerit kot.
"Ye la aku. Awat kau kat sini." Soalnya. Whatttt???!!!! Minhye???? Aigoo tak salah omma carikan isteri untuk aku :D SARANGHAE OMMAAAAAAAAAAA!!!
"Eh yang kau tersengih-sengih ni dah kenapa? Aku lepuk (?) kang! Aku tanya tetiba sengih-sengih ingat kerang wangi?" Soalnya. Aigoo boleh semput aku kalau asyik memandang wajahnya yang YEOPPOOOOOOOOOO.
"Err tah. Omma aku kata datang sini nak dinner together. Tapi sampai sekarang tak sampai lagi"
"Err Encik, Cik, Ada nota untuk cik berdua" seorang pelayan memberikan nota kecil untuk kami berdua.
Woohyun End Pov
To my baby,
Sorry to say but omma have to. Omma terpaksa ikut appa dinner di company dia. Hehehe sorry erk? Tu sebab Woohyun datang and teman Minhye dinner. Sian pulak kalau kamu dinner sensorang ye dok? Bye! Mianhae my babyyyyyyyyy!To My Baby boy!
Sorry to say but omma have to. Omma terpaksa ikut appa jumpa kawan dia di sesuatu tempat yang agak jauh. Hehehe sorry erk? Tu sebab Minhye datang and teman Woohyun dinner. Sian pulak kalau kamu dinner sensorang ye dok? Bye! Mianhae my babyyyyyyyyy!Mallllll
"Guys, takpe ke kita biarkan anak-anak tu?" Soal Puan Nam yang sedang memegang lengan suaminya.
"It's okay la. Depa takkan pape la. Dah la wayang dah nak start ni." Balas Puan Park yang juga sedang memegang tangan suaminya, Tuan Park.
Date le citernye --"
...........
YOU ARE READING
BOYS Highschool?? ✔
Hayran KurguFirst. Kena hukuman. Sekolah di Bullet Boys Highschool even dia YEOJA? Hmm... Bermulalah kesahnya...... Second. Kena STAY bersama EXO. Third. Kena kahwin PAKSA pulak tu... O.M.G! CAST: PARK MINHYE/MINKEE EXO INFINITE AMARAN: EPISOD LAST AMAT MENGH...