"Sebelum memulakan anugerah terakhir, adakah anda semua ingin mendengar nyanyian daripada EXO?!!" Soal Mc tersebut dengan kuat.
"Neeeee!!!!!!!" Sahut mereka.
"Ayuh! Kita mempersembahkan kumpulan........EXO!!!" MC menjemput EXO naik ke pentas.
Bergegar dewan itu melihat prince charming mereka berada di atas pentas.
doro wie yeogin runway
Nal baraboneun nun sok milky way
Just love me right (aha! )
Baby love me right (aha! )o! naegero wa mangseorijima
Neon maehokjeogin naui universe
Just love me right (aha! )
nae ujuneun jeonbu neoya ( nae ujuneun jeonbu neoya)Just love me right ( Oh oh oh yeah)
Just love me right
Just love me right ( urimanui sigan)
nae ujuneun jeonbu neoyaJust love me right
Just love me right
Just love me right
( jjarishan Cosmic ride, urimanui yaganbihaeng)
I just wanna make you love meYeah ( Woo You got to love)
Yeah (You got to love me)
Yeah
nae ujuneun jeonbu neoya ( nae ujuneun jeonbu neoya)Yeah (You love me)
Yeah (You love me)
Yeah
nae ujuneun jeonbu neoya.......
"Baiklah. Sampailah masanya untuk saya mengumumkan kumpulan yang mendapat pertama, kedua dan ketiga bagi semua pertandingan yang dijalankan."Semua kumpulan menunggu dengan perasaan berdebar untuk mengetahui kumpulan manakah yang menang.
"Bagi tempat ketiga, dengan mata dalam pertandingan pertama mereka mendapat 320. Pertandingan kedua pula mendapat mata sebanyak 200. Seterusnya pertandingan ketiga dengan mata 190 dan bagi pertandingan terakhir iaitu drama mereka mendapat tempat kedua dengan mata sebanyak 390. Dan dicampur semuanya menjadi.....1100!" Kata MC, Leeteuk tersebut dengan kagum.
Inilah kejutannya. Tiada sesiapa tahu pemenang bagi pertandingan yang terakhir iaitu drama tersebut. Semua pelajar melihat Leeteuk membuka sampul dimana tertulis kumpulan mana yang mendapat tempat ketiga.
'Beria je nak banyak-banyak sampul ni. Kan dah menyusahkan orang'
Sebaik sahaja membukanya, Leeteuk melihat isi tersebut sekilas. Terukir senyuman manis dibibirnya.
"Baiklah. Saya akan mengumumkannya sekarang. Kumpulan yang mendapat tempat ketiga dimenangi oleh......... SUPER JUNIOR!!!!!!" Ujarnya dengan samangat. Kumpulan dia dah menang, of course la happy kan.
Pelajar lain memberikan tepukan gemuruh untuk mereka.
"Tahniah kepada Super Junior dan boleh naik ke pentas untuk mengambil hadiah." Katanya lalu beranjak ke tengah pentas untuk bersama dengan ahli Super Junior yang lain.
Terserlah wajah ceria mereka. Kecuali Heechul. Dia masih tidak berpuas hati dengan keputusan untuk pertandingan drama.
'Aku pasti ada yang tak kena.'
"Baiklah. Selesai sudah untuk pemenang ketiga. Tinggal lagi dua sahaja! Sekarang saya akan umumkan kumpulan yang mendapat tempat kedua. Mari kita tengok..." Katanya sambil membuka sampul yang berada ditangannya.
Minhye memejamkan matanya. Harapnya EXO berjaya.
"Baik. Dalam pertandingan pertama mereka dapat mengumpul mata sebanyak 370. Dan mata bagi pertandingan kedua sebanyak 230. SEterusnya mata untuk pertandingan ketiga mendapat 200. Dan akhir sekali, pertandingan drama mereka mendapat tempat keempat dengan mata sebanyak 320. Apabila dicampur semua menjadi....1120!"
YOU ARE READING
BOYS Highschool?? ✔
FanfictionFirst. Kena hukuman. Sekolah di Bullet Boys Highschool even dia YEOJA? Hmm... Bermulalah kesahnya...... Second. Kena STAY bersama EXO. Third. Kena kahwin PAKSA pulak tu... O.M.G! CAST: PARK MINHYE/MINKEE EXO INFINITE AMARAN: EPISOD LAST AMAT MENGH...