Pevne som sa rozhodla napísať príbeh o One direction, pretože sú to naozaj úžasný chalani..... Teraz si určite hovoríte... "Pf, ďalšia directionerka." ...ale nie ja nie som directionerka dokonca by som sa nepovažovala ani za ich fanúšičku... proste len sa mi strašne páči čo robia a aký úžasný sú, na svete je naozaj málo takých ľudí.... no vedela by som o nich napísať aj sloh, ale sme tu kvôli príbehu, a tak dúfam, že sa vám ten môj bude páčiť.... PS: Chcela by som vám ukázať, že sú to rovnakí ľudia ako sme my.... PEACE :3
"Konečne......ježíš..... ja pôjdem na koncert One direction!!!" "Sophie?" Postavila som sa z postele a vyšla z izby. Zamierila som do izby Sophie...totiž počula som z tade čudné zvuky. Otvorila som dvere a nakukla dnu. "Si v pohode?" "J-ja pôj-jdem na ...." Nevedela ani poriadne rozprávať. "Sophie kľud áno?" "Ja pôjdem na koncert 1D!!!"
"To kvôli tomu tu tak vyvádzaš?" Nadvihla som obočie. "Áno." Radšej som zavrela dvere a išla si urobiť niečo na večeru. "Je už pomaly 10 hodín a rodičia stále nikde." Áno rozprávala som sa sama so sebou.
Nechcelo sa mi vôbec nič robiť a keďže som lenivec 1.triedy najedla som sa jogurtu. Bola som nejaká unavená, tak som si išla ľahnúť....vonku príjemne pršalo takže sa mi bude skvele spať. Osprchovala som sa prezliekla do pyžama a ľahla si do postele. S padajúcimi kvapkami na parapetu som pomaly zaspávala.
Z Pohľadu Amy
"Mám ich! Mám ich!" Zobudila som sa na sestrin krik. "Lucy, deje sa niečo?" S prižmúrenými očami som sa pozerala na moju tancujúcu sestru. "Áno....teda nie....vlastne áno deje!!!" Nechápavo som na ňu pozrela. "Čože?" "Idem na koncert 1D!""Jeeeej...moje uši!" Musela som si zapchať uši aby mi nepraskli bubienky.
"Pokoj! Pokoj!" Odskákala preč z izby. "To bude zase deň." Zvalila som sa na posteľ a ešte na chvíľu plánovala zaspať, no pri hentejtam to nešlo. "Bože Lucy stíš sa." Dala som si hlavu pod vankúš, ale moc to nepomohlo.
Vstala som a zavrela sa v kúpeľni kde sa to trochu stlmilo. Umyla som si zuby aj tvár a vlasy si dala do copu. Prehodila som si cez seba župan a vyšla na chodbu.
Viem, že to je krátka časť, ale na začiatok stačí....