Mia a Mike??

60 6 0
                                    

Z pohľadu Amy

Celú noc som nezažmúrila ani oko. Prevaľovala som sa na sedačke, na ktorej som zostala celú noc. Keď som to už nemohla vydržať vstala som a išla do kuchyne. Bolo už 6 hodín ráno čo znamenalo, že za chvíľu im príde mama. Z kávy čo som u nich našla som si urobila kávu a vypila ju. Aspoň niečo ma muselo nakopnúť. 

Počula som buchnutie dverí, tak som sa išla pozrieť do haly kde stál nejaký muž. Podľa najväčšej pravdepodobnosti to bol niekto známy keďže mal kľúče čiže žiadny zlodej.... no tackal sa až som sa čudovala že sa udrží na nohách. "Dobrý deň." Pokúsila som sa o konverzáciu aj keď mi bolo už vopred jasné, že je to zbytočné. 

Pozrel sa na mňa a po chvíli zamieril za mnou. Bol už dosť blízko. Chcela som sa vzdialiť alebo niečo proste tu len tak nestáť, ale z toho napätia som sa ani nepohla. "K-kto s-i?" Vykoktal zo seba a dýchol na mňa. Bolo mi ešte horšie než predtým. "Opatrovateľka." Znelo to na môj vek síce dosť čudne, ale viac som sa obávala čo bude nasledovať ďalej. 

Prišiel ku mne ešte bližšie, no zachránilo ma otvorenie dverí. "Joe?" V jej očiach som videla prekvapenie a strach zároveň. Odložila si kabelku a opatrne ho odviedla do izby. 

Z pohľadu Mii

Prišla som domov, vyzula sa a išla rovno do izby. Bolela ma hlava ako nikoho. Rovno som išla do kúpeľne umyla sa a prezliekla. Zvalila som sa do postele a chcela aspoň na 2 hodiny zaspať, no vtrhla mi do izby Sophie. "Takže ty takto!" S prižmúrenými očami som sa na ňu pozrela. "Prosím?" 

"Tak najskôr to bol Zayn, potom celé 1D a nakoniec aj Mike?!" "Sakra, čo?!" Vôbec som nechápala, veď  to so Zaynom som jej už vysvetlila a s Mikom nič nemám.  "Práve som sa dozvedela, že chodíš s Mikom, tak tu zo seba nerob sprostú!" "Sophie prestaň, ja s Mikom ..." Skočila mi do reči. "Ak sa ideš vyťahovať, že chodíš s takým fešákom ako je Mike, tak sa strč!" Preboha čo to do nej vošlo. "Sophie....Sophie....Sophie!" Skríkla som na ňu lebo ona nie a nie stíchnuť. 

"Ja s Mikom nič nemám a ani s nikým iným a už mi daj pokoj." Naspäť som si ľahla. "Aspoň mi neklam, si hrozná, počuješ? Hrozná!" Treskla dverami. Sakra čo s tým všetci majú?


Z pohľadu Harryho

Po včerajšku sme sa s Em dali dokopy. Bol som šťastný, pretože som konečne našiel niekoho kto ma má rád nie kvôli: Harry Styles z 1D, ale len Harry Styles. 

Rozhodol som sa že ju prekvapím, a tak sa máme večer stretnúť v parku. Prišiel som na dohodnuté miesto a už z diaľky som ju tam videl stáť. Zozadu som jej zakryl oči. "Steve?"  Okamžite som ich dal preč a pozrel sa na ňu. "Aký Steve?" Zamračil som sa. "Pokoj láska robím si z teba len srandu." Vlepila mi na ústa pusu. 

"Ešte, že tak." Zasmial som sa a objal ju. "Tak kam ideme?" "Uvidíš." Žmurkol som na ňu a chytil ju za ruku. 


Viem, že po dlhšej dobe som mohla pridať aj dlhšiu časť, ale skutočne nestíham...no už od zajtra poobedia ide vííííkend <3 takže sa pokúsim byť čo najaktívnejšia..... :DD a ako vždy ďakujem za votes, readers a komenty :) ktoré v poslednej dobe ubúdajú, ale aj tak som za všetko vďačná :DD


People like us?Where stories live. Discover now