"Čakáš niekoho?" Pozrela som sa na Sarah, no tá pokrútila hlavou, že nie. Zdvihla som sa a išla otvoriť. Otvorila som dvere a zostala sa pozerať ako obarená. Stáli tam baby s chalanmi z 1D. Pozrela som sa na Amy, ktorá sa škerila ako bláznivá.
"Kto to je?!" "Noooo..." Prehltla som. "... Em, Lili a Amy...." Skočila mi do reči. "Tak ich pozvi dnu!" "A-le aj...." Tentokrát ma prerušila Amy, tým že vošla dnu a ostatní ju nasledovali. "Ahoj." "Ahoj." "Ahoj."...... Všetci sa pozdravili a usmiali. "Ahojte." Zavrela som dvere a išla aj s chalanmi za Sarah do obývačky. "A čo vy t..." Otočila sa a keď nás tu všetkých videla tak stáť zasekla sa.
Išla som dopredu k nej. "Ja som to chcela dokončiť, ale prerušila si ma." Obránila som sa, no ako som videla na Sarah hovorila som do vetra. "Tak už keď tu sme poďme niečo robiť a nestojme tu." "Máte radi horory?" Pozrela som sa na chalanov.
"Jasné." "Sadnite si." Ponúkla im Sarah a oni to bez váhania prijali. Priniesla som im vodu a nejaký pop corn a sadla si medzi Sarah a Nialla.
Z pohľadu Sarah
Naozaj som zostala prekvapená, keď som ich tu uvidela, ale nevadili mi. Horor bol dosť strašidelný, no ja som ich milovala a Mia taktiež. Len narozdiel od toho, že ona sa pri ňom aj bála a mne to bolo tak jedno. No a o Amy a Em ani nehovorím tie sa triasli ako osiky. Lili tá sledovala Nialla a horor jej bol naprosto ukradnutý.
Bolo celkom zlaté ako sa Niall napchával pop cornom, no len jednou rukou lebo tu druhú mu stláčala Mia. Pri každom jednom zľaknutí mu ju stlačila. No jemu to bolo očividne jedno a ďalej jedol.
Oči mi ušli na Louisa, ktorý so záujmom sledoval horor a mal ruku prehodenú cez Amy, ktorá mu ju pevne držala. Ani som si neuvedomila, že naňho len tak zízam, no asi to cítil lebo sa na mňa pozrel. Ihneď som sa naspäť oprela a pokračovala v pozeraní filmu.
Louis bol celkom zlatý, ale to je tak všetko Sarah.
Z pohľadu Louisa
Všimol som si ako sa na mňa pozerá Sarah. Hneď sa naspäť oprela a ja som sa musel usmiať. "Amy." Tvár som skrivil do bolesti. "P-prepáč." Usmiala sa a pustila mi ruku.
...
Dokiaľ film skončil baby zaspali. Zobral som teda Amy na ruky a odniesol ju hore do izby.
Položil som ju na posteľ a chcel odísť, no chytila mi ruku a dala si ju pod hlavu.