Z pohľadu Mii
Prišli za nami Louis s Liamom. "Ahojte." "Čawte, Zayn ty si nám kde zmizol?" " Vy ste mi zmizli." "Ako vidím naša prítomnosť ti nijako nechýba." Obidvaja sa zaškerili. "Veď si sadnite."
O chvíľu k nám už letela čašníčka. Chalani si objednali a všetci 4 sme sa rozprávali a smiali. Tie 4 hodiny čo som s nimi bola som mala pocit, že som s 3 normálnymi chalanmi a obyčajnými ľuďmi a nie slávnymi celebritami.
Stretli sme aj Amy so Sarah, a tak boli s nami. Vonku už bola pomaly tma ako s nimi ten čas letí. "Tak sa majte." Ešte som objala baby. "A my nič?" Pozrel sa na mňa Liam. Usmiala som sa a objala aj jeho. Potom Louisa a Zayna, z ktorého vyžarovalo nesmierne teplo, vôňa a bolo mi s ním skvele, no a potom to prišlo musela som ho pustiť.
Tak som aj urobila, no keby som nemusela neurobím. "Tak ahojte." Zamávala som im rukou a počkala dokiaľ sa mi stratia z dohľadu. Zamkla som auto a vošla dnu. "Už som doma!" "Dobre zlato!" Zakričali rodičia.
Vyšla som hore schodmi a chcela ísť do izby keď ma zastavila Sophie. "Už si doma?" "Áno ako bolo s tým chalanom?" Celkom ma to zaujímalo. "Myslíš Mike?" Prikývla som. "Teda ak sa tak volá." "Dobre pozval ma na ďalšiu schôdzku." "To je super nie?" "A ako bolo so Zaynom?" Jej úsmev nebol ako iný bol v ňom hnev a závisť? Bože.
"Dobre prečo?" "Len tak, že si mi nepovedala, že sa s nimi poznáš osobne." Založila si ruky na prsiach. "Počkaj teraz si na mňa akože nahnevaná? Ja ti naozaj nemusím hovoriť s kým sa stretávam ani ty mi to nehovoríš." "Lenže to je Zayn Malik!"
"No a?" Nechápala som kam tým smeruje. " Že je to celebrita vieš čo by robili moje spolužiačky keby sa dozvedeli, že ho poznám osobne? Vieš ako by žiarlili?! A keby som s ním začala aj chodiť." "Čo?" Nechápavo som sa na ňu pozrela. "Tak ak ti ide len o tom, že je slávny aby ti ľudia závideli, že s ním si, si úbohá Sophie." Vošla som do izby a zavrela dvere.
Vôbec nechápem čo to malo byť. Išla som rovno do vane. Napustila som si vodu a dala do nej kilo tekutého mydla. Vyzliekla som sa a pripravila si čisté spodné prádlo.
Vliezla som do vane a zavrela oči. Ešte stále som pri nádychu cítila jeho vôňu. Je tak milý a vôbec nie namyslený, je skvelý rovnako aj všetci chalani, no v ňom vidím niečo iné. Pri ňom sa cítim inak. Sakra Mia dosť! Okríkla som sa v hlave.
Z pohľadu Amy
"Zlato?!" Kričala na mňa mamina. "Áno?!" "Poď dole chceme sa ťa s ockom na niečo spýtať!" Zbehla som dole schodmi a išla do kuchyne. "Áno?" "Sadni si." Sadla som si na stoličku a čakal čo chcú. " Už si hľadáš nejakú prácu?" "Nie mami nejako som nato nemala čas." "Tak aspoň brigádu zlato." Cítila som ako ma obidvaja prepaľujú očami. "Áno začnem mami neboj." Chcela som už odísť keď ma zastavili. "Amy." Zastavil ma hrubý hlas oca. "Áno?" "Ihneď si začneš hľadať prácu a bez výhovoriek."
"Dobre." "Amy ja to myslím vážne." "Veď aj ja." Odišla som do svojej izby a otvorila notebook. Oficiálne som si začala hľadať prácu.
Tak dnes sme dosiahli viac ako 100 readers..... ďakujem moc ste hrozne zlatý a úžasný, dnes som sa rozhodla, že pridám ešte jednu časť :D