16.

65 6 0
                                    

Hneď ako odbilo 10 hodín už som Biancu ukladala do postele. "Dobrú noc." Pokúsila som sa o milý úsmev a už bola skoro pri dverách keď ma jej jemný hlások zastavil. "Ne-eprečítaš mi rozpráv-vku?" Síce trochu ustráchane no už o trochu menej. Naozaj neviem či sa takto správajú všetky 5-ročné deti. Jasne na začiatku sú hanblivé a bojazlivé, no väčšinou po chvíli sa začnú blázniť, nie? 

Prikývla som a sadla si vedľa nej na posteľ. Zobrala som do ruky knižku, ktorú mi podávala a otvorila ju tam kde bola záložka. Začala som pomaly a zreteľne čítať a sem tam som sa pokúsila napodobniť hlas postáv. Neviem či mi to vyšlo, ale keď som sa pozrela na Biancu už spala. 

Tak vlastne je úplne jedno čo som robila ak to zafungovalo, nie? Knihu som zavrela a položila na stolík vedľa postele. Zhasla som svetielko na nočnom stolíku a opatrne odišla z izby. Potichu som zavrela dvere a ešte išla pozrieť Alexa. 

Zastavila som pred jeho dverami a započula nejaké zvuky. Myslela som si, že zaspal a nechal si pustenú telku, tak som otvorila dvere a uvidela to čo som nikdy nechcela. "P-preboha, p-pre-páč." Rýchlo som zavrela dvere, no snažila sa aby nebuchli a rýchlim krokom sa pobrala dole schodmi. Sadla som si na sedačku a chvíľu sa spamätávala čo som práve videla. 

O chvíľu som počula kroky ako schádzajú dole po schodoch. Nemala som ani odvahu sa otočiť, a tak som čakal dokiaľ príde predo mňa sám. Prehla sa vedľa mňa sedačka a ja som sa konečne odvážila otočiť hlavu nabok. 

Z pohľadu Em

Party bola skvelá všetci sa zabávali. Vypila som už nemalé množstvo alkoholu, ale stále som bola pri zmysloch. Hľadala som Harryho a nakoniec on našiel mňa. Už 3-krát sme jeden druhého stratili. Chytila som ho za ruku a viedla hore schodmi kde bol o trochu menší hurhaj. 

Otvoril som dvere na rodičovskej spálni kde nikto nemohol ísť a pre istotu som ju aj zamkla. Vošli sme dnu a zavrela som dvere. "Čo tu robíme?" Opýtal sa ma Harry a ja som mu odpovedala jednoducho a to bozkom. Zvalila som ho na posteľ a sadla si naňho obkročmo. Vyzliekla som mu tričko a on mne za chvíľu tiež. 

Bozkávali sme sa ako divý, čo sme aj boli. Rukou som mu zašla za boxerky, čo spôsobilo jemný ston. Usmiala som sa pomedzi bozky a dráždila ho až dokiaľ som necítila, že už bude. Nechcela som to zbytočne naťahovať, pretože sme to obidvaja chceli a to hneď. Stiahla som mu boxerky a sadla si naňho...... no a zbytok už asi poznáte a bolo to krásne aj keď som bola viacmenej opitá, chcela som to.


Tak a je tu už 16.časť, čo sme už celkom ďaleko, tak som si povedala, že by sa to už mohlo rozbehnúť aj v ich intímnych životoch.... :DD ...ak sa vám časť páčila votes, koment a samozrejme aj readers ma potešia...ďakujem :**

People like us?Where stories live. Discover now