Z pohľadu Lili
Niall ma zobral na večeru do reštaurácie. Jedli sme, rozprávali sa a smiali. Dokonca mi neprekážali ani tí novinári čo za nami všade chodili a otravovali nás sprostými otázkami. Keď sme vyšli z reštaurácie myslím, že Niall mal tých otázok už po krk, a tak ma chytil za ruku a pobozkal.
Zostali chvíľu prekvapený, no hneď ako sa spamätali tak všetko začali fotiť. Pevne som Niallovi stlačila ruku a nastúpili sme do auta. Dupol na plyn a niekam sme išli, ale domov to ešte nebolo.
Z pohľadu Sarah
Louis ma prekvapil tým, že ma zavolal na prechádzku. Bol už síce večer a vonku nehorázna zima, ale rada som šla. Cítila som že pri ňom dokážem myslieť aj na niečo iné ako na ocina. .
Sadli sme si na lavičku v parku a len tak ticho sedeli a pozorovali stromy, zamrznuté jazierko a malé biele chumáče padajúce z oblohy. Pritiahla som si bundu bližšie ku krku pretože mi bola zima. Pocítila som na mojej ruke teplo. Pozrela som sa dole a Louisova ruka bola na mojej.
Usmiala som sa a hlavu si oprela o jeho rameno. Vdýchla som do seba jeho vôňu a zavrela oči. Nechcela som zaspať len na chvíľu vypnúť.
Potom sme už išli domov. Bola som už dosť unavená. "Tak, ahoj a ....ďakujem." Objala som ho čo asi nečakal pretože mu chvíľu trvalo dokiaľ objal aj on mňa.
Nechcela som aby sa ma vypytoval prečo ďakujem, tak som hneď odišla. Otvorila som dvere a ešte mu zamávala. Vošla som dnu a zabuchla dvere vyzula som sa a počula som v kuchyni nejaký smiech. "Mami?" Vošla som do kuchyne a uvidela ju tam sedieť s nejakým chlapom. Možno by mi ani nevadilo, že vyzeral že je od nej mladší, no nie o 2-3 roky, ale že nevyzeral ako spoľahlivý a dobrý človek, no možno len tak vyzeral, ale mamina sa z toho rozvodu takto rýchlo spamätala?
Prekvapila ma. "Tak Sarah toto je Ryan a Ryan toto je Sarah moja dcéra." Zasmiala sa a odpila si z pohára, v ktorom mala víno. "Teší ma." Postavil sa prešiel ku mne a podal mi ruku. Mala som sto chutí povedať mu že mňa nie a nech vypadne, moja mama sa asi zbláznila. Začínať si s takýmto zajačikom??
Prekvapene som sa na ňu pozrela a potom sa pohľadom vrátila naspäť k tomuto chalanovi. "Aj mňa." Podala som mu ruku, nasilu sa usmiala a stiahla ju naspäť. "Ja, idem si už ľahnúť majte sa." Snažila som sa z tadeto vypadnúť čo najskôr. Sakra, čo to má byť?
Vyšla som hore schodmi do izby umyla sa a prezliekla do pyžama. Ľahla som si do postele a o chvíľu zaspala.
Z pohľadu Mii
Ráno som vstala a tajne dúfala že Mike už odišiel. Obliekla som si župan a išla do kúpeľne. Umyla som si ako každé ráno tvár aj zuby a zaviazala si župan. Vyšla som na chodbu a dole schodmi išla do kuchyne.
Otvorila som chladničku a zohla sa. "Nikde nič nemáme." Zamrmlala som si sama pre seba. Nakoniec som si zobrala jogurt vystrela som sa a zavrela ju. Otočila som sa a zastavila pretože tam stál Mike. "Dobré ráno." Usmial sa na mňa. "Dobré." Otočila som sa a vybrala si lyžičku.
Zozadu som na svojich bokoch pocítila niečie ruky. Okamžite som sa otočil a zamračila. "Čo robíš?" Odstrčila som ho od seba. "S tvojou sestrou som síce nič nemal, ale s tebou by som rád mal." Pritlačil ma na kuchynskú linku a natlačil sa na mňa.
"Daj mi pokoj." Chcela som ho od seba odstrčiť, no nešlo to. "Mia ja...." Okamžite sme sa obidvaja pozreli nabok. Stál tam Zayn a keď nás takto videl okamžite odišiel. Ani sa mu nečudujem. Nakoniec sa mi nejako podarilo dostať z Mikovho zovretia a utekala som za Zaynom. "Počkaj!" No bol už preč. Odišiel tak rýchlo.
Keď som sa vrátila naspäť bola som nenormálne nabrúsená. Nabehla som do kuchyne kde sedela Sophie s Mikom. "Mike vypadni!" Ukázala som na dvere. "Ty ho nemôžeš len tak vyhodiť!" Osočila sa Sophie. "Ty by si sa čudovala čo ja môžem!" Pozrela som sa na Mika. "Zmizni!" Konečne sa postavil. "Zostaň tu!" Zvreskla Sophie. "Chceš sa hádať?! Ja som povedal zmizni okamžite!" Nakoniec sa odišiel prezliecť a vypadol preč.
"Si hrozná!" Skríkla Sophie a odišla. "Už som bola aj za horšie." Bola som tak nahnevaná a Zayn? Ale veď vlastne on má Ashley, tak načo sem potom prišiel? Liam.