Prechádzala som sa už asi hodinu a nevedela som prestať myslieť na ocina. "Oh prepáč." Nechtiac som narazila do nejakého človeka. Bola som až tak zamyslená. "To nič a Sarah a čo ty tu?" Usmial sa na mňa Louis s kávou v ruke. "Len sa mi nedalo spať, tak som sa išla prejsť." Určite mu nebudem vešať na nos moje problémy. Vie o tom len Mia a to mi stačí.
"A ty?" "Mňa chalani poslali pre kávu." "Veď máš len jednu už si im ju zaniesol?" "Nie." Zasmial sa. "Volali, že už Liam urobil, tak som si kúpil len ja a išiel sa ešte prejsť." Usmial sa a odpil si z kávy. Usmiala som sa a ani neviem ako a už sme spolu kráčali a rozprávali sa. Myslím, že toto som potrebovala.
Z pohľadu Em
"No čo ako dopadlo včerajšie rande?" Opýtala sa ma mamina ani som sa poriadne nestihla zobudiť. "Č-čo aké rande?" Super a začal výsluch aj od ocina. " Nie to nebolo rande." Ujasnila som obidvom. Ocino si asi tak z polovice vydýchol a mamina sa usmievala stále, aj tak si myslela svoje. "A čo to bolo za chlapca?" "Jeden skvelý, skromný a úžasný chlapec." "Ani mne nechcela povedať kto to je."
"Pretože si myslím, že by ste ho hneď súdili." Vložila som si do úst poslednú lyžičku z jedlom a odišla preč. Rodičia si o celebritách vždy mysleli svoje a viem, že pri Harrym by to nebola výnimka.
Z pohľadu Mii
Zišla som dole schodmi a dúfala, že Sophie tá včerajšia nálada prešla. "Dobré ráno." Otvorila som chladničku. "Dobré." "Máme niečo na raňajky?" Pozrela som sa na maminu. "Urobte si niečo zlato ja už musím utekať do práce." Dala nám pusu na čelo a odišla. "Ahoj." Zdrhla tak rýchlo, že som to nestihla ani registrovať. Vybrala som si mlieko a dala si doň cereálie na nič viac som sa nezmohla.
Sadla som si oproti Sophie . Chvíľi medzi nami vládlo trápne ticho nakoniec som sa ozvala. "Už ťa prešiel ten včerajšok?""Mne nič nebolo." Namyslene zdvihla hlavu hore a otočila sa. Musela som sa zasmiať. "Je ti niečo smiešne?" Nadvihla obočie a pozrela sa na mňa. "Sophie načo sa to hráš? Máš len 15 a snažíš sa vyzerať ako dospelá, no vieš kedy budeš dospela? Keď sa tak začneš aj naozaj správať. Pozri sa na mňa ja mám už pomaly 20 a stále sa cítim ako dieťa, nejde o vek."
"Ale zato mi klamať nemusíš." Vypleštila som na ňu oči. "Ako som ťa klamala?" "Prečo si mi nepovedala, že sa poznáš s One direction tak osobne." "Lebo sa s nimi bohvieako osobne nepoznám? No a čo, že som s nimi išla raz na kávu a čo s tým? A aj keby tak sakra ani ty mi nehovoríš s kým kde a kedy si." "Ale hento sú celebrity!" Zvreskla po mne až som sa zľakla a zároveň zostala nenormálne zaskočená.
"A-a čo je na tom?? Sú úplne normálny ľudia ako my a nespoznávam ťa Sophie kto ťa takto skazil?" Pokrútila som hlavou a zjedla ešte jednu lyžicu cereálií a už to išla upratať nejako ma prešiel hlad. Postavila sa a odišla preč. Čo to malo sakra byť? Pýtala som sa samej seba v hlave ako nejaký psychopat. Umyla som riady a práve niekto zazvonil.
Počkala som či náhodu nepôjde Sophie, ale kdeže. Utrela som si teda ruky a vykročila k dverám. Vzhľadom nato, že som na sebe mala len kraťase, ktoré mi odhaľovali skoro celý zadok a tielko, ktoré tiež toho nezakrývalo priveľa som sa zabalila do deky. Otvorila som dvere. "Ahoj." "A-hoj čo tu robíš?" Bol to ten chalan zo včera Mike či ako mi to Sophie vravela? "Prišiel som pre Sophie."
"J-jaj tak poď ďalej." Ustúpila som nabok a zavrela za ním dvere.
Z pohľadu Mike (nwm ako sa to skloňuje :DD)
Zaklopal som na dvere a otvorila mi Mia. Mala cez seba prehodenú deku, no nevyzeralo, že by toho mala na sebe veľa, no tá deka to istila. Sakra musela si ju dávať? Povedal som jej, že som prišiel pre Sophie pretože sme sa včera dohodli, no ja som sa dohodol hlavne aby som mohol vidieť Miu.
Pozvala ma dnu a zavrela dvere. "Sophie máš tu návštevu!" Zakričala a pozvala ma sadnúť si. "Jej to bude ešte hodnú chvíľu trvať, tak môžeš počkať tu.
Otočila sa na odchod, no ja som ju zastavil. Určite ju nenechám len tak odísť. " Počkaj my sme sa nestihli ešte ani zoznámiť." Nahodil som svoj úškrn a podal jej ruku. Prišla ku mne a prijala ju. "Mia." Usmiala sa. "Mike." Chcel som jej dať pusu aspoň na líce viem, že na ústa by neprijala, aj keď ja som vždy pripravený, no akurát dole prišla jej sestra, sakra! "Môžeme ísť."
Obidvaja sme sa na ňu pozreli a Mia sa začala smiať. No povedzme, že dievča sa mi chcelo zapáčiť, no trochu to prehnalo. Hodila na Miu nechápavý pohľad. Tak s týmto mám ísť ja von? Ale veď keď zavriem oči tak to nie je až tak zlé. A ak mám potom dostať Miu urobím hádam aj nemožné len čo ten Zayn?
Časť som sa snažila napísať čo najrýchlejšie lebo neviem či dnes budem mať ešte čas, ale ak hej tak samozrejme pridám ešte jednu a keďže píšem ešte jeden príbeh bude to o trochu náročnejšie :D ...A samozrejme znovu ďakujem všetkým, ktorý sa dopracovali až sem :DD.... Thak You Very Much <3