Koncert

131 8 2
                                    

Z pohľadu Amy

Zaparkovali sme auta a vystúpili. Ocitli sme sa pred obrovskou budovou kde bolo nespočetne veľa ľudí. Vystáli sme si dlhú radu a konečne boli vo vnútri. "Nie je tu až toľko ľudí." Drgla som do Lili. "Toto je ešte nič." Povedala Lucy a postavili sme sa dopredu. 

A naozaj tá moja sestra mala pravdu. Behom hodiny sa celá budova naplnila ľuďmi a bolo ich tu ako mravcov. Hodnú chvíľu sme čakali dokiaľ zhasli svetlá a pustili reflektory. Chalani sa z ničoho nič ocitli na pódiu a po chvíľkovom preslove začali spievať.  

Musím uznať, pesničky boli dobré, chalani upravený na 1 a koncert sa tiež vydaril, no a fanúšikovia vyskakovali, spievali a pišťali. Bolo to naozaj super. Lucy a Sophie chceli od chalanov ešte podpisy, a tak sme s nimi išli niekam dozadu. Mia a Sarah nás išli počkať von. 

Rada tu bola poriadna. "Počkáme vás vonku." "Rodičia povedali, že tu máš ostať so mnou." Prekrútila som očami a vystála si celú radu len aby sa moja sestrička mohla odfotiť. "Aaaa ďalšie pekné dievčatá." Chalani sa na nich usmiali. "Bacha len 15-ročné dievčatá." Založila som si ruky na prsiach a postavila sa bokom. 

"A zúrivé staršie kamarátky?" "Sestra." Opravila som ho. "A meno?" Vyťahoval kartičku s perom. Zasmiala som sa. "Nie som tu len so sestrou." "A vaše mená?" "L-lucy a S-sophie." "Takže Lucie a Sophie pekné mená a aké meno je vašej sestry?" "Len moja sestra." Usmiala sa Lucy. "A volá sa Amy." 

"Takže Amy, jedna pre teba." Žmurkol na mňa a podal mi podpísanú kartu. Ten Liam bol, ale vtipný. "A vy dve?" "To sú Lili a Em." "Dobre, tak krásne sme sa zoznámili, vy máte čo ste chceli a môžeme ísť." Em už bola dosť netrpezlivá. "A ty si čia?" Zayn sa pozrel na Sophie.

"Moja." Prišla sem aj Mia. 

Z pohľadu Mii

Baby tam boli už dosť dlho a už bolo neskoro. "Idem sa pozrieť kde sú ideš aj ty?" "Nie počkám tu." "Dobre." Usmiala som sa na Sarah. Vošla som naspäť do budovy a išla niekam dozadu kde som ich zbadala. "A ty si čia?" Spýtal sa Sophie, Zayn. "Moja." Všetci sa na mňa pozreli ako na prízrak. "Idete už?" Nedalo mi to nepozrieť sa na Zayna, ktorý sa chvíľu na mňa díval ako na....no vlastne ani neviem.  

"Tak ahojte." Harry žmurkol na Em, načo som sa musela usmiať a Sophie ešte skočila Zaynovi do náručia. "No poď." Baby sa už pomaly pobrali a Sophie tu ešte stále obímala Zayna. "Sophie poď chytila som ju a trochu potiahla aby išla. Na sekundu sa nám so Zaynom dotkli ruky. 

Vyšiel z nej nejaký čudný zvuk, ktorý asi znamenal pozdrav. Zasmiala sa. "Ahojte." A tlačila som ju preč.

Z pohľadu Zayna

Bolo už neskoro v noci a s chalanmi sme išli domov. "Konečne." Niall sa natiahol a zavrel oči. "Zayn si v pohode?" "Zayn." Drgol do mňa Harry. "Č-čo?" "Si zamilovaný či čo?" Chalani na mňa hodili nejaký čudný výraz.

"Nie." Aj keď som im povedal nie, pravdivú odpoveď som nevedel. Jasné, že som sa nemohol zamilovať do dievčaťa, ktoré som videl prvýkrát  v živote.

No nie je ten Zayn nádherný :O ...je úplne chutný.... a čo myslíte zamiloval sa? A budú mať ešte chalani príležitosť stretnúť s babami?? :DD <3

People like us?Where stories live. Discover now