Z pohľadu Zayna
Keď sme prišli domov chalani boli vysmiaty a Harry neskôr utekal do izby pripraviť sa na stretnutie s Em, Niall ten konečne okrem jedla začal rozprávať aj o niečom inom a to je Lili. Všade okolo mňa je láska a ja sa cítim tak divne.
S Louisom a Liamom sme pozerali telku, keďže Niall sa pripravoval na schôdzku a Harry už odišiel. "Kam ideš?" Obidvaja sme sa pozreli na Louisa, ktorý bol už na polceste ku schodom. "Mám sa stretnúť so Sarah." No super tak už aj on. Neberte ma, že im to neprajem.
"Aj ty niekam ideš? Napríklad za Amy?" Pozrel som sa na Liama, ktorý bol rozvalený na gauči a jedol chipsy. "Nie dnes som doma, aj tak som už unavený a s Amy sa až tak dobre nepoznáme aby sme chodili na rôzne prechádzky ako túto naši traja fešáci." Hneď som pochopil že naráža na Louisa, Harryho a Nialla, ktorý majú to šťastie a idú s tromi z nich von.
"A ty čo nepozveš niekam Ashley? " Na Ash som úplne zabudol a je pravda že by som ju mohol niekam zobrať. "To nie je zlý nápad." "No vidíš." Liam sa zaškeril a pokračoval v tlačení chipsov do seba.
Zdvihol som sa a išiel sa prezliecť. Zobral som do ruky mobil a až vtedy si všimol, že mám niekoľko neprijatých hovorov a väčšina bola od Ashley, pre vysvetlenie Ashley je modelka, s ktorou som sa už nejakú tú dobu stretával. Vytočil som jej číslo a nečakal dlho na odozvu.
"Áno?"
"Ash prepáč, že som ti nebral mobil, ale......" A už som jej začal vysvetľovať celú situáciu so včerajšou party a nakoniec sme sa dohodli že o hodinu ju vyzdvihnem.
Z pohľadu Mii
Po hádke so sestrou som zaspala a zobudila sa až okolo 7 večer. Vošla som do kuchyne a tvár si umyla studenou vodou. Vlasy som si prehrabla rukou a uistila sa, že mám toho na sebe viac ako len spodné prádlo, pretože sa mi už stálo že som z izby vyšla len v spodnom prádle, ale našťastie u nás nebol žiadny nečakaný hosť.
Mala som na sebe kraťase s tielkom takže spokojne som mohla vyjsť z izby. Ešte trochu zaspatá som schádzala dole schodmi. "Sophie?" Zívla som si a poobzerala sa do všetkých strán. Sedela s niekym v obývačke. Až keď som prišla za nimi som zistila, že je to Mike. "Sophie kde sú rodičia?" "V práci a prídu až zajtra ráno."
"A on tu čo robí?" Hlavou som ukázala na Mika keďže ukazovať prstom je neslušné. "Ja som myslela, že budeš rada keď tu dnes s nami bude spať aj tvoj chalan." Sophie sa provokatívne usmiala.
"No nevadilo by mi to keby Mike môj chalan aj bol, lenže my spolu nič nemáme." Precedila som cez zuby. "Ukľudni sa Mia, Mike mi to už vysvetlil." Aspoň kvôli tomuto som si vydýchla, no to že tu bude Mike spať sa rozdýchavalo už ťažšie. "Rodičia o tom vedia?" Zase s tou radosťou prikývla a tvárila sa ako kráľovná. Prekrútila som očami a odišla naspäť do izby. Napadlo ma niečo skvele.
Prezliekla som sa do civilu, namaľovala a vyžehlila si vlasy. Obliekla som si bundu obula uggy a na hlavu nasadila čiapku. Zobrala som mobil dala si ho do vrecka a vyšla z izby. Natiahla som si rukavice a zišla dole schodmi. "Kam ideš?" Zvedavo sa ma opýtala Sophie.
"To ťa nemusí trápiť vy sa tu zabavte." Ironicky som sa na obidvoch usmiala a vyšla som von. Vonku bola naozaj kosa. Vyšla som na chodník a rozmýšľala jedine o Zaynovi. Čo budú robiť tí dvaja ma naozaj nezaujímalo, obidvaja mi prídu falošný, no Sophie taká nebývala, neviem čo sa s ňou stalo.
Momentálne som cítila že musím ísť za Zaynom a niečo mu povedať. Išla som peši takže cesta trvala dlhšie. Ulicu osvetľovali len lampy a padali malé snehové chumáče. Zastavila som a zdvihla hlavu aby som sa mohla pozrieť na ten obrovský dom, ktorý bol celý zasnežený. Podišla som k dverám a s hlbokým nádychom som zaklopala.