Prechádzala som sa hádam ešte dobrú hodinu. Nakoniec som zastavila pred našim domom. Povzdychla som si a priložila kľúč k zámku. Vsunula som ho tam a otočila ho. Cvaklo to a dvere sa otvorili. Vošla som dnu a zavrela ich.
Vyzula som sa a bundu si zavesila na vešiak. Bolo tu celkom ticho až na nejaké vŕzganie čo išlo zhora, no neprikladal som tomu veľkú pozornosť. "Halo? Mami?!" Kričala som, ale nikde nikoho. "Asi niekam išla aj s Ryanom. " S takou nechuťou som to meno vyslovila a zahryzla do jablka, ktoré som našla v miske na stolíku.
Pomalým krokom a hryzuc do jablka som išla do obývačky. Zapla som telku a prepínala programy či tam náhodou nedávajú niečo dobré. Zastavila som na programe kde hovorili o svete celebrít. Dakedy tam dávali super pesničky, tak som to nechala a pozerala som.
Chcela som to už vypnúť, keďže tam stále len kecali a mne sa už chcelo spať, no zastavila som a len pozerala. "
"Tak a môžeme 100% potvrdiť informáciu, že Niall Horan z One direction je zadaný." Redaktorka sa usmiala a ukázali obrázok ako sa bozkáva s Lili. Skoro mi z úst vypadlo jablko. "Čože?" Neveriacky som sa nato dívala. "Ale fanúšičky neskláňajte hlavy ešte stále sú na obzore 4 fešáci, aj keď o Harrym Stylesovi sa už tiež niečo šepká, no uvidíme nabudúce kedy vám prinesieme ďalšie zaujímavé novinky zo sveta celebrít, už sa na vás tešíme a teraz si vypočujte túto skvelú pesničku Cool for the Summer, ktorá je od Demi Lovato."
"Prosím?" Začala som sa smiať. "No teda Lili, nezdáš sa nám." Zasmiala som sa a vypla telku. "Aspoň niekto je šťastný." Usmiala som sa pretože Lili bola vždy ako dieťa a ja som sa cítila ako jej staršia sestra. Bola som rada že je šťastná.
Vyšla som hore schodmi a chcela ísť do svojej izby, keď tie zvuky boli čoraz hlasnejšie. "Mami?" Prišla som k jej izbe.
Z pohľadu Mii
Sedela som tam až do úplnej tmy. Pozerala som sa na nebo, ktoré bolo posypané kopou hviezd. Usmiala som sa a na chvíľu zavrela oči. Zhlboka som sa nadýchla chladného zimného vzduchu a pritiahla si k sebe svoju bundu.
Stále som si prehrávala tú scénu s Mikom. Sakra, prečo nás musel Zayn vidieť? Nič medzi nami nikdy nebolo a ani nebude Mike ma nezaujíma. Tak prečo ma tak bolí srdce keď si spomeniem, že Zayn sa na mňa nedokáže ani pozrieť? A prečo ho to vlastne tak vzalo? A mňa? Bola to obrovská kopa otázok, na ktorú sa veľmi ťažko hľadala odpoveď.
Do oči sa mi tlačili slzy. Nechápala som tomu. Behom pár minút sa mi úplne zmenil život, ale nebiť toho koncertu bolo by všetko inak. No nespoznala by som Zayna a ostatných skvelých chalanov. "Bože!" Skríkla som a postavila sa.
Otvorila som oči a pozrela som sa dole. Bola to obrovská výška. Radšej som ustúpila o krok dozadu a pomaly sa pobrala preč. Utrela som si slzy a išla som domov. Bola som šťastná, keď som zastavila pred mojim domom. Konečne si ľahnem do postele a keď zaspím dám si od všetkého na chvíľu pokoj.
Vošla som dnu zabuchla dvere vyzula som sa vyzliekla si bundu a išla do kuchyne kde sa svietilo. "Ahojte." Atmosféra v celom dome bola nejaká napätá. "Skvele Mia, že si už doma." "Prečo?" "Sadni si." Sadla som si aj keď som ničomu ani náhodou nechápala. "Tak mami čo ste chceli?" Prišla sem aj Sophie. "Aj ty si si sadni zlato." "Tak poviete nám už čo sa deje?" Obidve sme na nich napäto pozerali.
"Mia, Sophie.... budeme sa sťahovať."
Takže máme tu už 23.časť, dnes som sa posnažila a napísala vám 2 časti :DD a musím vás pochváliť ste čoraz úžasnejší, nečakala som to ani náhodou :D ďakujem vám a hore máte pesničku od Demi :) PS: tá čo sa spomína v príbehu :DD