Koniec :D

76 6 5
                                    

Z pohľadu Em

Nervózne som behala po izbe. "Zlato upokoj sa a sadni si." Dookola mi opakoval Harry lenže ja som ho nepočúvala. Bola som na seba tak nahnevaná. "Bože." Konečne som si sadla a hlavu si vložila do dlaní. 

Harry ma objal a pritlačil si ma k sebe. "Neplač." Pobozkal ma na vlasy. Pevne som ho objala a hlavu si zaborila do jeho trička. 


Sú síce Vianoce, ale mne sa smiať ani náhodou nechce.  Najradšej by som teraz zaliezla do postele zakryla sa a tam ticho ležala. Lenže ja počkám na Zayna, musím, keď nám už nedvíha mobil ani on. Bodaj by prišiel aj s ňou. Už v živote by som jej nepovedala nie.

Znova sa mi do oči natlačili slzy.

Z pohľadu Zayna

"Zayn?" Zastavil som v strede cesty a otočil som sa. Stála tam. Áno stála aj s taškami vedľa seba. Viem, že som ako debil, keďže som tam len tak bez akéhokoľvek pohybu stál. Lenže nechcel som tomu uveriť. Pustila tašky na zem a rozbehla sa za mnou.

Skočila mi do náručia, no jedno viem keby to neurobila ona ja určite hej. Pevne som ju chytil a pustiť ju som v pláne nemal, už nikdy. 

"Chýbal si mi." Šepla. Keby si len vedela, pomyslel som si a pobozkal ju na vlasy. O chvíľu sa odtiahla. "Prečo si mi nič nepovedala?" Pozrel som sa jej priamo do oči, v ktorých sa leskli slzy. "Máš Ashley, ja som vám to nechcela ničiť, boli ste tak šťastní." Po líci jej stiekla slza. 

"Nie s Ashley som nikdy nič nemal a ani nemám, jedinú osobu, ktorú milujem som skoro stratil." Zdvihol som jej hlavu, tak aby som jej videl do oči. "Teba." Doplnil som až po chvíli a znova ju pevne objal. 

"Už nikdy mi toto neurob, počuješ?" Pozrel som sa na ňu a pobozkal ju. Konečne. 

Bozkávali sme sa v strede cesty, husto snežilo a autá na nás trúbili, no nám to bolo jedno. Mal som ju pri sebe a to bolo to hlavné. 



Taaaak s TOTO je konečná časť :DD ...chcela som vás trochu potrápiť :) hádam ste si nemysleli, že by som to nechala hentak, tento koniec som mala naplánovaný už pomaly 2 týždne takže.... :DD a naozaj ďakujem všetkým, čo so mnou pretrpeli tento príbeh :DD .... a som rada, že ste boli pri mojom prvom príbehu, ktorý som dopísala do konca :) ste úžasný <3


People like us?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora