Dohoda

142 7 0
                                    

Z pohľadu Em

Ráno som sa zobudila a išla rovno do kúpeľne. Urobila som si rannú hygienu a zišla dole. V kuchyni bolo rušno a podávali sa raňajky.  "Dobré ráno." "Dobré." Odzdravili sa všetci naraz ako vojaci. Sadla som si ku stolu, ku ktorému som sa ledva dostala a počkala dokiaľ sa to tu aspoň trochu upokojí. 

Nakoniec som si zobrala len jablko a odišla naspäť do izby. Prišla mi sms od Mii. 

"Em mám problém za 15 minút v kaviarni na rohu....prídu aj baby." 

Normálne som sa zľakla čo sa deje. Počas obliekania som nejako jedna jablko, no pri maľovaní to moc nešlo. Ešte som si učesala vlasy a dala do nejakého tvaru podobnému drdolu. Zišla som dole obula sa a zabuchla za sebou dvere, samozrejme ešte som zakričala, "Idem von majte sa!" a už ma nebolo. Rýchlo som po ceste dojedla jablko a zahodila ho do koša. Vstúpila som do kaviarne a uvidela baby sediace za stolom.

"Ahojte." Usmiala som sa vyzliekla si bundu a zavesila na operadlo stoličky. Sadla som si a rovno aj objednala. "Jednu horúcu čokoládu, ďakujem." Milo som sa usmiala na čašníčku a už počúvala baby. 

"Tak? Čo máš na srdci Mia? A prečo to bolo také súrne?" "No musím ísť so sestrou na koncert 1D, tak som sa vás chcela opýtať či by ste nešli tiež." "No ja pôjdem kľudne, vlastne sa ma to už aj rodičia pýtali, veď viete Lucy." Amy prikývla a ostali sme už len my. Lili nakoniec tiež prikývla a Sarah po chvíli takisto. "Em a ty?" Všetky sa na mňa pozreli.

"No a ....lístky? Veď už sú vypredané." "Mamina s touto situáciou počítala a mám doma 5." "No a my máme 2 Lucy tam aj tak nemôže ísť sama a otázkou ostalo kto sa obetuje." "Ďakujem." Čašníčka  predo mňa položila horúcu čokoládu. "Dáte si ešte niečo?" "Nie." Povedali sme jednohlasne a odišla.

"Takže dohodnuté dnes večer ideme na koncert." Nebola som z toho 2-krát nadšená, ale kamošky sú kamošky a koľkokrát mi pomohli...teraz je rada na mne...

People like us?Where stories live. Discover now