Bilo mi je drago što sam sve izgladila s Louisom. Danas me pozvao u 1D kuću kako bi se mogli u miru družiti bez napornih directionera. Nemojte mu reći da sam to rekla jer oni svoje fanove obožavaju.
Pokucala sam na vrata te je Niall otvorio. Na pamet mi je pao događaj kada sam se bez razliga izderala na njega. Izraz na njegovm licu je govorio da nije baš sretan što me vidi.
"Što gospođica Savršeno radi ovdje." drsko je rekao.
"Niall slušaj-" htjela sam se opravdati.
"Ne, slušaj ti mene. Misliš da možeš doći kao da se ništa nije dogodilo-" prekinuo ga je gkas iza njega.
"Došla je zbog mene." javio se Louis. Niall je zašutio te otišao, vjerovatno u drugu sobu. "Oprosti Zita." rekao je Louis.
"Ne Louis, oprosti ti meni, moram porazgovarati s njim. Molim te." rekla sam mu. Kimnuo je glavom i pustio me unutra. Pogledom sam skenirala sobu, ali u njoj nije bilo nikoga.
"U svojoj sobi je." začula sam glas s druge strane. Harry.
"Hvala Harry." otišla sam u nadi da ću naći njegovu sobu. Začula sam Liamov tihi glas koji je dolazio iz jedne od soba.
"Dosta! Molim te idi!" drugi glas mu je rekao. Približila sam se vratims da bolje čujem, ali u tom trenu se se otvorila. Iz sobe je izlazio Zayn.
"Vjeruj mi, nećeš ništa postići." rekao mi je, ali sam svejedno ušla. Na krevetu je sjedio Niall okrenut prema prozoru. Njegova plava kosa je svjetlucala na suncu koje je dopiralo kroz prozor.
"Niall?" tiho sam rekla.
"Odlazi!" zagrmio je. Takvog Nialla još nisam vidjela i nije mi se sviđao.
"E sad baš neću!" prekrižila sam ruke te ga zlobno pogledala. Okrenuo se te je i on pogledao mene. "Ljuti se koliko god želiš, ali nećeš me zaustaviti. Sorry što sam onako podivljala. Da, divljakuša sam." to mu je izmamilo osmjeh na lice, ali se onda okrenio. "Yes!!" viknula sam pobjednički dižući ruke.
Tada se i on ustao i prišao mi.
"Znaš da si iritantna." nasmijao se. I ja sam.
"Znam." odvalila sam se smijati kao minion. Zagrlila sam ga. Stajali smo tako zagrljeni neko vrijeme dok mi nije zazvonio mobitel. 1 obavjest, instagram. Otvorila sam i ugledala sliku mene i Nialla kako se grlimo. Harry nas je tagirao i napisao slatkice u opis.
"Shit!!" viknula sam. Niall je pogledao sliku te otvorio oči. Iztrčala sam iz sobe do Harrya.
"Koji vrag si ti umišljaš?!" viknula sam mu u facu.
"O čemu govoriš." izgledao je zbunjeno.
"O ovome!!" pokazala sam na mobitel. "Steph će me ubiti." paničarila sam.
"Mičem mičem." rekao je Harry, ali kakve koristi, već je imalo 100.000 lajkova. Počela sam jako paničariti. Vid mi se zamutio te sam zateturala unatrag. Louis me uhvatio prije no sam pala.
"Zar ovo nije prestalo??" Louis me pogledao.
"Je! Prestalo je." jedva sam izgovorila.
"Zita, moraš se smiriti, sva drhtiš." tiho je govorio dok me držao u naručju. Progutala sam te kimnula. Uspravio me na noge, a od tada je nastala tama.
----
Probudila sam se u bijelom krevetu. U sobu je ušao mladi gospodin ubijeloj kuti sa nekakvim kartonom u ruci.
"Odlično, budni ste." rekao je.
"Gdje sam, što se dogodilo?" srce mi je tuklo 100 na sat.
"Smirite se gospođice, sve ćete saznati." rekao je te izašao iz sobe, ali se nisam smirila. Hdje sam?? Gdje je Louis?
U tom trenutku je on u sobu ušao. Dotrčao je i nježno me zagrlio. Za njim su ušli i ostali dečki te su posjedali oko mene.
"Što se dogodilo?" upitala sam ih.
"Da Louis, i mene zanima." rekao je Liam.
"Napad panike." spusti je glavu pa ju ponovno podignuo "Zita, zar nisu prestali?" zvučao je kao da će mu srce iskočiti.
"Iskreno-" javio se Niall.
"Pa- možda su se vratili?" neugodno sam se nasmijala.
"Koliko često?" upitao je Louis.
"Samo-" krenula sam, ali me Niall prekinuo.
"Zita!" oštro me pogledao.
"Trinaest. Ovdje sam bila trinaest puta." prošaptala sam. Louis je ostao bez riječi.
"Je li to loše?" izvirio je Harry.
"Ne, Harry." sarkastično mu je uzvratio Zayn "Naravno da je loše moronu!" Harry se uspravio, ali je ušutio.
"Zašto mi nisi rekla?" upitao me Louis. Šutila sam, i oni su.
U sobu je ušao isti onaj doktor od maloprije.
"Gospođice, sve je u redu. Morat ćemo vam prepisati tablete, ali bit ćete u redu." progovorio, a dečki su odahnuli. Ja sam ustala iz kreveta te pošla za doktorom.
"Ja ću ostati s njom, možete ići." obratio se dečkima.
"Nema šanse." rekao je Niall.
"I mi ostajemo." javio se Liam.
"Ne idemo nikuda." Zayn je prekrižio ruke.
"Definitivno." konačno je rekao Harry.
"Oprostite gospoda, ali samo jedan može ostati." okrenuo se doktor. Louis je dečkima uputio sve će biti u redu pogled te otišao s nama.
Dobila sam lijekove za smirenje te otišla kući sa Louisom. Otpratio me do vrata te me zagrlio. Gledala sam ga kako odlazi u auto te se odvozi u suprotnom smjeru. Ušla sam u kući susrećući se sa mamom svom u šoku.
"Nazvala me bolnica sada, jesi dobro." držala je telefon, ali ju to nije spriječilo da me kompletno pregleda.
"U redu je mama." poljubila sam ju u obraz. Sva je drhtala. Zagrlila sam ju te otišla u sobu.
Na mobitelu sam imala dvjesto poruko od Steph. Pogledala sam i te se skamenila.
Steph:
Kakva si ti to prijateljica?! Mrzim te!Vidjela je sliku. Pa kako i ne bi kad je bila vjerovatno najveći fan ikada. Skreenshootala sam to i poslala Niallu. Od Louisa sam nabavila njegov broj. Niall mi je rekao da se ne brinem da će to riješiti.
Nedugo netom sam listala po twitteru. Zapazila sam Niallov post.
Ne znam jeste li vidjeli sliku na Harryjevom instagramu, ali da vas obavijestim, to mi nije djevojka. Samo smo prijatelji. Ne brinite ;)
Začudo, ali hejtovi više nisu dolazili. Pod slikom je već i tada bilo hejtanja tko sam ja. Svi su bili kao Steph.
Zazvonio mi je mobitel. Steph ponovno. Poslal mi je sreenshootanu sliku Niallovog tweeta sa slatkim sorry. Hvala bogu da me me mrzi.
YOU ARE READING
Road of becoming Directioner [One direction fanfiction]
Fanfiction"Zita!" začula sam Louisov glas. "Reci srećo!" rekla sam mu zločesto. "Kad ti ja dam srećo iza ušiju!" nasmijao se. Taj dečko je svakim danom sve jeziviji, što je još gore, zbog toga me jako podjećao na mene. Valjda je to razlog zašto se družimo...