Novi dan novi koncerti. Prva stanica je za pola sata. Ne znam gdje niti što, ali nije me ni briga. U sobu su ušli dečki. Bili su preuzbuđeni zbog nečega.
"Što ste vi tako sretni?" upitala sam ih.
"Nećeš vjerovat gdje nastupamo!" rekao je Liam.
"Da i to čujem." nezainteresirano sam se okrenula na leđa, još uvijek sam bila u krevetu.
"Xfactor!!" viknuo je Zayn te poćeo skakati po busu. Ako tada bus nije propao neće nikada. Ali čekaj što? Xfactor? O ne! Loše uspomene, loše uspomene. Prezirem to mjesto od dana kad se Louis pojavio na tom sranju. To je trebao biti jedan dan, a oduzeo mi ga je zauvijek, dobro do sada.
Pogledala sam Louisa koji nije skidao oči sa mene. Znao je da neću biti sretna, ali vidjelo se da on želi ići.
"Zašto si tako namrgođena?!" upitao me Zayn.
"Idemo na mjesto koje nam je promijenilo život!" viknuo je Niall.
"Nakon kojeg smo otišli na prvu svjetsku turneju!" viknuo je Harry.
"Hvala dečki." Louis je prekrižio ruke. Bilo je i više nego očito da su dečki odmagali.
"Što?" rekli su svi u isto vrijeme, jezivo.
"Zaboravite." zatvorila sam zastor uz krevet te se okrenula prema zidu ili onome od čega je bus, ma znate na što mislim.
"Jesmo nešto krivo rekli?" čula sam šaptanje dečkiju.
"Zbilja ne shvaćate?" začuo se tihi Louisov glas. Nakon toga je bila kratka tišina.
"Ahaaa." rekli su svi u isti glas, ali još uvijek tiho.
Tišina. Očito su otišli. Prekinuto mi je nadanje jer me osvjetlila svijetlost koja je dopirala iz te neke sobe, ako se može tako nazvati. Dečki su povukli zastor.
"All I can do is say that these arms were made for holding you ouuou." zapjevali su tiho.
"Odjebite!" rekla sam im.
"Dobroo jee!!!!" nasmijao se Niall, a i ja sam.
"Ok, ići ću, ali pod uvjetom da ne prepričavate gluposti sa audicije, barem predamnom." rekla sam.
"Dogovoreno." namignuo mi je Liam. Jezivo.
-----------------------------
Došli smo i do slavne Xfactor arene. Dečki su brzo uletjeli u dvoranu te počeli skakati po pozornici.
"Ajme sjećate se-" viknuo je Harry, ali ga je na to Niall lupio laktom u trbuh. Dobar je on dečko, Niall mislim, ne Harry.
"Ajmo do sudačkog stola!" viknuo je Zayn, svi su se zaletjeli do stola sa takozvanim gljivama.
"Ja sam Simon, a vi ste sljedeće nove zvijezde!" oponašao je Liam napravivši neki čudan glas.
"Nevalja to!" viknuo je Harry oponašajući sudca Louisa. Nasmijali smo im se.
"Pa kada je nastup?" upitala sam ih dok su još skakutali po dvorani.
"Za pola sata." rekao je Louis.
"Za pola sata?" rekli su svi osim njega, čak i steph koja se slikala sa svakim dijelom dvorane jer kaže da to mora imati, mjesto gdje su otkrivene njezie srodne duše.
Svi su se požurili prema backstageu. Natjecatelji su već bili tamo pa su se svi lijepo pozdravili. Ubrzo su počeli tražiti autograme pa sam ih ja izgurala u VIP backstage baš za njih. Louis se slikao sa natpisom na vratima jer je pisali One Direction.
Ubrzo je šou počeo, a natjecatelji su se redali. Svi su bili zbilja odlični. Nakon nekog vremena voditelj je rekao da je u studiju One Direction pa je publika zavrištala. Svi su bili uzbuđeni.
Na pozornicu su izašli dečki, a publika je još jače vrištala, a s njom i Steph. Ne znam koja je korist od toga. Uglavnom, dečki su počeli pjevat Midnight memories. Pjesma ubija, čak to i ja mogu reći.
Završili su pa ih je žiri pozdravio.
"Lijepo vas je vidjeti, 5 najboljih prijatelja." rekao je Louis. To nitko nije očekivao od njega.
"Samo nam fali netko." nasmijao se Louis. Pružio je ruku prema izlazi na pozornicu gdje smo stajale ja i Steph. Trebalo mi je oar trenutaka da shvatim da mene doziva. Ostala sam šokirana.
"Dođi Zita!" rekao je na mikrofon Niall.
"I ti Stephanie." dodao je Zayn.
Steph me povukla za ruku te odvukla na pozornicu. Bilo je jako neugodno vidjeti me. Imala sam neku vrećastu sivu majicu i traperice, a kosa je bila u čupavoj pundži. To nije bilo lijepo uz Steph uz mene koja je nosila bijelu haljinu cvjetnog uzorka i traper jaknu te kovrčavu kosu. Louisu to očito nije bilo važno jer ma privukao te zagrlio. Zan je samo prebacio ruku preko Steph, a ona se toliko zacrvenila.
"Tko su dame?" rekao je Simon.
"Ovo je Zita, moja najbolja prijateljica još i prije nego sam upoznao ove nevjerovatne dečke." nasmijao se.
"A ja sam njena najbolja prijateljica!" Steph je preuzela Zaynov mikrofon. To je izazvalo smijeh u publici. Sve u svemu je bilo najsramotnije iskostvo u mom životu.
Nakon što je Xfactor završio slijedilo je potpisivanje. Nakon što ih je publika vidjela nisu mogli van pa je Simon smatrao da je povoljno da se potpisuju. To je trajalo predugo, pa sam se ja samo provlačila do busa.
"Sada si i na pozornici?" začula sam poznati iritantni glas, plavuša koja me mrzi.
"Da, a ti nisi?" sarkastično sam joj vratila. Potući ću se još jednom ako treba.
"Kujo!" viknula mi je na što ju je stražar odgurao od ograde "Ovo nije gotovo!!"
Nasmijala sam se te se okrenula prema Niallu koji mi je namignuo. Kralj. Ponovno sam krenula prema busu, ali me opet dozvao glas koji nisam prepoznala.
"Zita!" vikao je dječji glas. Okrenula sam se par puta oko sebe te onda spazila plavokosu djevojčicu. Imala je otprilike 10 godina. Prišla sam joj.
"Bok, kako se zoveš?" upitala sam ju sagnuvši se jer se nije vidjela od ograde, bilanje niska. Pogledala me smeđim okicama.
"Tina." rekla mi je tiho.
"Pa zdravo Tina, želiš li se slikati sa dečkima?" upitala sam ju jer je bila stvarno simpatična.
"Hvala, ali mogu li se prvo slikati sa tobom." nasmijala mi se. Šok. Zašto bi se uopće htjela slikati samnom, ali izgledala je tako iskreno pa sam prihvatila.
Pogledala sam zaštitara uz ogradu te mu kimnula. Malo je odmaknuo ogradu, a ja sam maloj Tini pružila ruku. Došla je do meme te me zagrlila. Odmakla se te otrčala do ograde. Bila sam zbunjena, ali sam shvatila da je trčala do starije žene isre plave kose. Žena joj je pružila nešto što je izgledalo kao fotoaparat, a ona ga je pružila zaštitaru. Nešto mu je rekla te se nasmijao i kimnuo. Vratila se do mene te stala uz mene, a ja sam čučlila te ju obujmila rukama. Bila je presretna. Krenula je prema ženi za koju pretpostavljam da joj je mama, ali sam ju ja zaustavila.
"Sada One Direction." rekla sam joj, a ona se rasplakala. Obrisala sam joj suze te dozvala dečke.
"Bok, kako se zoveš?" rekao je Harry.
"Ja, ja sam-" mucala je.
"Ovo je Tina i želi se slikati sa vama." pomogla sam joj na što se nasmijala. Stala je između mene i Harrya dok su se ostali dečki rasporedili oko nas. Poslikali smo se, ali sam ja odlučila nešto upitati Tinu.
"Hej Tina, tko ti je nadraži u bendu?" upitala sam ju.
"Harry." nasmijala se te ga zagrlila. Dečki su uvrijeđeno prekrižili ruke.
"10 godina joj je." oblikovala sam ustima rečenicu te su se nasmijali.
Konačno smo se vratili u bus te sam odahnula.
CITEȘTI
Road of becoming Directioner [One direction fanfiction]
Fanfiction"Zita!" začula sam Louisov glas. "Reci srećo!" rekla sam mu zločesto. "Kad ti ja dam srećo iza ušiju!" nasmijao se. Taj dečko je svakim danom sve jeziviji, što je još gore, zbog toga me jako podjećao na mene. Valjda je to razlog zašto se družimo...