Part 25

1.3K 110 2
                                    

Kluzalište je sjajilo pod blagom svjetlosti disco kugle. Led je odsijavao boje te ih slao po sobi. Lagana muzika je svirala te razbijala tišinu.

Joseph nas je odveo do štanda iza kojega su stajale raznobojne klizaljke.

"Ja bi crvene!!" viknuo je Louis. Idiot.

"Plave, 38." mirno sam rekla.

Prezuli smo se u klizaljke te krenuli. Kročila sam nogom na led te se odgurnula. Klizaklje su lagano parale led dok sam se kretala. Uživala sam. Klizati sam se znala s obzirom da sam kad sam bila mala s tatom stalno išla. Čak sam bila i u klizačkom klubu te išla na natjecanje. Bila sam dobra, valjda. Na natjecanju sam tebala izvesti težak okret, ali sam izvrnula nogu te ju slomila. Morala sam se odreći klizanja s obzirom da mi je doktor rekao da više neće biti snažna kao prije, ali da ću moći nastaviti klizati. Nikada nisam. Uvijek me mučio strah da ću ponovno slomiti nogu, a takvu bol ne želim više proživljavati.

Okrenula sam se prema dečkima koji su upravo stupali na led. Harry je proletio kroz ogradu, ali je uspio zadržati ravnotežu. Zayn se pomalo mučio, a Liamu je bilo stvarno grozno. Dok se držao za Louisa smijao se kao budala jer je bilo smiješno kako je bio smotan. Steph je kružila oko njih svih. Netko je falio. Nije bilo Nialla. Pregledala sam dvoranu, ali ga nije bilo. Otišla sam u dio dje smo se prezuli te ga ugledala na klupi.

"Niall?" obratila sam mu se.

"Ja- Noge me bole." rekao je.

"Ne znaš klizati zar ne." nasmijala sam se, ne onako podrugljivo već samo da ga nasmijem.

"Kako si pogodila." lupio je rukom po klupi koja se zaljuljala.

"Moć opažanja." nasmijala sam se "Zašto se brineš, jesi vidio Liama?" ovaj put sam se glasno nasmijao.

"A znam, ali što ako padnem." spustio je glavu.

"Jesi muškarčina." nasmijala sam se ponovno "Naravno da ćeš pasti, jednom, dvaput, pet puta-" započela sam.

"Baš si utjeha e." prekinuo me te se on nasmijao.

"Slušaj me! Ako ne padneš nećeš naučiti da nogu ne trebaš staviti tako." rekla sam.

"Na što ciljaš?" upitao me.

"Da digneš to dupe sa ove klupe i da padaš po ledu i da se smijemo!" nasmijala sam se glasno. Začudo, kimnuo je.

Došli smo pred ulaz na led. Dečki su se još uvijek zabavljali. Niall je stao na rub ograde, a ja kao ja, gurnula sam ga. Pokušavao je hvatati ravnotežu, ali se zaletio u Harrya te su oboje završili na podu.

"NIALL!" viknuo je Harry.

"Ja sam kriva!" podignula sam ruku te se nasmijala. Ustali su, a ja sam prišla Niallu. Pružila sam mu ruku te je ustao.

"Prati što Harry radi." pokazala sam na Harrya koji je skladno izmjenjivao lijevu i desnu nogu. Niall je nekako pokušao to isto raditi, ali je ispalo šeprtljavo. Uhvatila sam ga za ruku te ga povukla. Naučio je barem držati ravnotežu ako ništa.

"NITA!" viknuo je netko iza mene. Okrenula sam se te ugledala Liama kako se smije. Trebao mi je trenutak da shvatim da Nita znači shipp ime za mene i Nialla. Refleksno sam pustila Nialla koji se prosuo po ledu. Bilo mi je žao djelomično.

Pružila sam mu ruku te mu pomogla da ustane. Otklizala sam do Liama te mu opalila šamarčinu. Moja desna ruka i njegov lijevi obraz su se savršeno sklopili da je i mene zapeklo. Otklizala sam do one klupice za prezuvanje te se vratila u mokre čizmice.

Taman kad sam mislila da je dan dobar on je nešto usrao. Još jedan od razloga zašto ih mrzim. Malo sam se previše opustila u njihovoj blizini. Postajem blaža verzija Steph, a to se ne smije dogoditi. Iako nisu svi idioti, druže se s idiotima.

* * *

Nisam mogla birati s kim ću kući s obzirom da mama nije mogla ostaviti dečke bez prijevoza, a Steph će nakon ovoga sigurno auto držati u sobi. Ipak je u njemu sjedio slavni One Direction.

Tako sam išla taksijem. Stigla sam pred kuću te bijesno otišla u sobu. Bacila sam se na krevet radosna što konačno imam malo mira. Začula sam kucanje na vratima. Kvragu!

"Tko smeta?!" viknula sam.

"Matthew je, oprosti ako smetam." blago je rekao.

"Uđi." ne znam što me spopalo, ali pustila sam ga.

"Što ti je?" sjeo je na rub kreveta. Bilo je nešto posebno u tome. Oduvijek sam naviknuta da sam sama, a sada je on bio tu.

"Dečki su idioti." promrmljala sam, a on se nasmijao "A Liam je budaletina."

"Što je napravio?" još uvijek se smijao.

"Shippao me s Niallom." iznervirano i posramljeno sam zabila glavu u jastuk.

"Što je u tome loše?" na to sam ga pogledala s podingnutom obrvom "Slušaj, ti su jedina cura na ovom svijetu koju jedan član One Directiona shippa sa drugim članom One Directiona. Puno cura bi se željelo udati za nekoga iz One Directiona pobogu. Ti se ljutiš?" nasmijao se. Napravila sam grimasu kak da mi je mučno "Što?!" sada je on podigao obrvu.

"Rekao si One Direction tri puta u pola minute. Blj!" ponovno sam napravila grimasu. Matt se raspalio smijati. Prekinulo nas je zvono Mattovog mobitela. Uzeo je mobitel te se javio. Par trenutaka je pričao zatim skočio te poklopio. Izgledao je isprepadano.

"Tko je?" upitala sam.

"Mama, ima problema na klizalištu!" viknuo je te izletio iz sobe. Ja sam potrčala za njim. U trku je navukao cipele i uzeo jaknu i ključeve od auta. Mislim da sam ja bila jedini član našeg društva koji nema vozačku. Moglo bi se reći da je to sreća.

Sjeli smo u auto te krenuli, pa, vjerovatno na klizalište. Šutili smo cijelim putem. Nisam znala što očkivati pa sam pomalo bila i zabrinuta.

Road of becoming Directioner [One direction fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora