Part 50

1.3K 114 12
                                    

"Kao s tobom tobom?" promucala je. Vidjelo se da je bila šokirana koliko i mi. Liam je nesigurno kimnuo glavom. Eleanor me nesigurno pogledala i ja sam podignula obrve. Kada bi mi samo mogla čitati mislu sada.

"Mislim da mi je jasno-" tužno i tiho je izustio Liam. Eleanor ga je prekinula.

"Da." tiho je rekla. Otvorila sam oči kad da me netko guši. Ja ne mogu vjerovati ovo. Izgledalo je da je i Liam bio iznenađen. Svi za stolom su bili tihi, a napetost se mogla rezati nožem.

Odjednom je Liam naglo ustao i u dva koraka bio pred Eleanor. Zagrlio ju je i počeo vriti. Mi ostali nismo rekli ni riječi. Zurili smo s nevjericom. Pogledala sam oko sebe i dečki su skamenjeno stajali. Niall je čak držao ruku u zraku i tako stajao kao kip. Bilo je smiješno donekle.

Svi smo mislili da će Zayn i Steph završiti skupa pa me ne bi čudilo da ih uhvatimo da se ljube u busu, ali ovo dvoje. Znala sam da Eleanor simpatizira Liama, ali ona je ipak samo Directioner, svi su takvi.

"Što vam je svima?" pljesnuo je Liam kada su se odmaknuli. Samo sam progutala slinu. Začula sam pljeskanje sa moje desne strane. Niall. Ubrzo ga je popratio i Louis nasuprot mene. Odlučila sam se pridružiti još uvijek otvorenih usta. Par se nasmijao.

"Za Liama i Eleanor!" ispalio je Harry te podignuo čašu. Još jedan šok. Pa koji je vrag svima danas!? "A jeste prijatelji isuse, pa kada je zadnji put Liam imao curu?" dodao je. Morala sam se nasmijati tome. Ustvari je i bilo istina. Svi smo se nasmijali. Konačno smo se trgnuli iz paralize i konačno smo počeli normalno pričati.

* * *

Izašli smo iz restorana gdje su nas sočekale vrišteće cure.

"O ma daj!" uhvatila sam se za glavu. Nisu se više zamarale mojim prijašnjim riječima, barem je tako izgledalo.

Do nas su došli redari i poslagali se tvoreći nam prolaz znatno uži od onog ranije. Uspjeli smo se progurati.

"Pazite sad kada uhvatimo ovo dvoje da se ljube." rekla sam u šali prije no što sam ušla u autobus. Popela sam se na vrh stepenica i pogledala oko sebe. Mozak mi je zastao. Steph i Zayn, pazite ovo, ljubili se "Jezik pregrizla Zita!" viknula sam i lupila se po ruci. Louis, koji je bio iza mene je zavrtio glavom.

Zayn i Steph su se odmaknuli primjetivši nas. Ona se sva zacrvenila te se skupila i okrenula prema Zaynu. Zayn je samo gledao u mene smijući se. Pokazala sam mu dva palca gore i nasmijala se. Uzvratio je.

"Znači tako, dva para u 10 minuta. Zanimljivo." Harry se naslonio na svoje ruke. Zayn i Liam su ga čudno pogledali s obzirom da je Liam tek dolazio. Uspeo se u dnevni te ostao šokiran kao i Zayn njime s obzirom da su oboje grlili svoje dame.

"Ti i ona? Mi?" zbunjeno su govorili u isto vrijeme i pokazivali prstima. Ja se nisam mogla suzdržati pa sam prasnula u smijeh i tako zaradila njihove zbunjene poglede. Pitanje je jesu li pogledi zbunjeni zbog mene ili zbog ovoga svega. U oba slučaja je presmiješno.

Konačno su se svi smirili pa smo mogli u miru razgovarati i podijeliti priče. Moj život nije baš zanimljiv pa sam uglavnom šutila.

Prestalo mi je biti zanimljivo ubrzo jer ja obično imam usran ljubavni život. Ispričavam se na riječniku.

Ustala sam te otišla do malog šanka male kuhinje. Izvadila sam kruh te narezala dva komada i stavila u toster. Odjednom mi je toster postao zbilja zanimljiv. Taj način kako se kruh suši i peče- Zita jesi ti umobolna? Razmišljaš o kruhu?! Prodrmala sam glavu da očistim misli. Zbilja sam postala bolesna u glavu.

Mobitel mi je zavibrirao, počeo me živcirati pa sam ga smanjila.

"Zita, tvoja mama je." rekao mi je Niall dok je gledao u moj ekran. Imala sam mamu memoriranu, logično.

"Baci mi mobitel." okrenula sam se prema njemu. Mislila sam ozbiljno. Nikada me nisu brinule materijalne stvari kao što je mobitel ili slično, jedino što mi je trebalo je youtube i Brent Rivera.

"Jesi ti luda?! Pa da ja odgovaram za njega." viknuo je Niall. Zavrtila sam očima i došla po mobitel. Javila sam se.

"Hej mama." bilo mi je drago što čujem njen glas. Nedostajala mi je, a i nismo ss baš često čule.

"Hej Zita." mama mi nije baš najbolje zvučala.

"Što nije u redu?" upitala sam ju zabrinuto.

"Sve je u redu, ustvari odlično!" razvedrila se. Bilo mi je nekako lakše.

"Pa što ima novoga kod kuće?" upitala sam ju.

"Imam jako dobre vijesti!" uskliknula je.

"Pa reci više!" bila sam uzbeđena kao i ona. Mama se nije pretjerano uzbuđivala tako da sam znala da je nešto stvarno veliko.

"Našli smo ti fakultet!" viknula je. Sve su mi lađe potonule. Mama je oduvijek sanjala da upišem dovar fakultet, ali ja to nisam voljela. Živcira me škola, volim biti slobodna. Znam da je mamin san da postanem odvjetnica. I ja sam to nekada željela, ali više ne. Nećete vjerovati, ali One Direction mi je pokazao što želim, a to je pjevati. Neću na fakultet.

"Ja ne želim na fakuktet mama! Hoću pjevati i slijediti svoj san!" bila sam na dubu plača. Znala sam da mama neće odustati od toga.

"Ali Zita, ti si oduvijek htjela biti odvjetnica." zbunjeno mi je rekla.

"Možda prije, ali sada sam sigurna što želim. Želim slijediti svoj novi san!" sada zbilja jesam plakala.

"Od snova ti nema ništa!" bjasno je rekla. To nikada nisam očekivala od svoje mame. Nije se ljutila često.

"Kako ti znaš?" kroz suze sam ju upitala.

"Nije bitno, ja sam se namučila za tu školu i ti ćeš tamo ići, bez pogovora!" bjesno je viknula i poklopila mi. Sada su mi suze tekle same od sebe. Došla mi je poruka.

'Sutra se vraćaš kući!' ~mama

Život mi nije mogao biti gori.

"Što ti je?" zabrinuto me upitao Louis i stavio ruku na moje rame. Objasnila sam mu. Snažno me zagrlio. Točno ono što mi treba "Sredit ćemo to. Vjeruj mi." dodao je. Nisam mu mogla vjerivati, i on je znao da mama neće odustati.

* * *

Bila je večer i spremala sam svoje stvari. Suze su se osušile, a ja sam isplakala sve što sam isplakati mogla. Ravnodušno sam spremala stvari. U sobu je uletio Niall.

"Zita, moramo pričati." rekao mi je. Djevovao je suviše sretno za razliku od mene. Nije znao da odlazim.

"Reci." tiho sam pitala i dalje spremajući stvari.

"Čemu sve te stvari?" ostao je malo zbunjen.

"Odlazim." tiho sam rekla. Ostao je začuđen.

"Onda bolje da odma pitam." ostala sam malo začuđena "Hoćeš li izaći sa mnom?" ispljunuo je. Što bi mi ja sad trebala odgovoriti? Što je dečkima danas? Pa kao da je Valentinovo pobogu!

Road of becoming Directioner [One direction fanfiction]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant