Part 45

1.2K 107 20
                                    

"Vi ćete što?!" skočila sam. Ignorirali su me.

"Stvarno?" Louisu su sijale oči. Niall je kimnuo.

Naglo sam se okrenula te otišla u svoj krevet. Samo tako će iskoristiti moju pjesmu. Hvala dečki zbilja.

*  *  *

Bus je stao uz ogromnu staklenu zgradu. Tamo se navodno održavala ta neka emisija. Ne znam koja niti me baš briga. Izašli smo iz autobusa, a ja zadnja i namrgođena.

"Netko nije dobre volje ha." Louis me gurnuo laktom. Skoro je zaradio šamrčinu nakon toga, ali sam se suzdržala jer je vani iza ograde bila hrpa vrištećih djevojaka.

"Učini mi uslugu i ne gnjavi me." samo sam okrenula glavu u drugu stranu. Nisam nila dobre volje pa mi se nije niti pričalo. Louis je samo slegnuo ramenima i odmaknuo se. Bila sam mu zbilja zahvalna.

Zbilja sam željela biti kod kuće i da uopće nisam napisala tu pjesmu ili da ju barem Louis nije pronašao. Sada će pokupiti sve zasluge, krasno.

Ušli smo u studijo, a ja sam samo sjela u fotelju iza kamere. Dečki su se pozdravili sa voditeljem, ako se ne varam, zvao se Richard Bay. Nemam pojma tko je to.

Emisija je počela i Bay je predstavio 1D. Prije no što su izveli novu pjesmu postavio im je par pitanja.

"Kako se osjećate zbog nove pjesme?" upitao ih je te približio mikrofon Harryu. Svi vole slavnoga Stylesa.

"Ovo je jedna od najboljih naših pjesama i mislim da može dogurati na vrh." nasmijao se onako šarmerski kako samo on zna. Mislim da se Eleanor okrenuo želudac nakon toga, ne u lošem smislu.

"Ima li tko poseban kome je posvećen tekst, Liam?" upitao je izgledalo je provocirajući. Uspravila sam se na stolici. Što li će sada reći?

"Ustvari ne znam." slegnuo je ramenima.

"Kako to misliš, Niall pomozi." Bay se okrenuo Niallu.

"Pa, tekst pjesme nismo tehnički mi napisali." slegnuo je ramenima.

"Tko je onda kreator ovih stihova?" nasmijao se onako voditeljski Bay.

"Moja najbolja prijateljica koja je s nama na ovoj turneji. Hvala sis." nasmijao je Louis. OZBILJNO? Je li on to mene spomenuo?!?! Ovo se nije dogodilo!!! Sada sam samo željela zagrliti tog majmuna onako snažno. Ustala sam, ali sam znala da ne smijem doći tamo pa sam samo napravila ustima riječi 'Love you stupid'.

"Cura je stvarno talentirana i zaslužuje da svijet to vidi. Svijet treba znati tko je Zita Watson." nasmijao se Zayn. Stvarno!!! OMG ZAYN!!! NE MOGU VJEROVAT DA ĆU TO REĆI, ALI TI SU MI DEČKI ČAK I DRAGI!!

Skočila sam sa stolice te zapela dlanom za nešto putem. Zapeklo je. Refleksno sam se uhvatila za ruku razmažući tako- KRV!!! Počela sam se nekontrolirano tresti. Noge su mi klecale. Osjetila sam ruke oko sebe.

"Smiri se Zita." prošaptala mi je Steoh umirujućim glasom "Diši."

Nije pomagalo. Vid mi se mutio. Vidjela sam bijelu pozadinu i par obrisa koji su mirno sjedili. Ubrzo je jedan obris kretao prema meni. Iznad glave mi je bila smeđa kosa i blijedo lice. Oči niti sam vidjela niti sam prepoznala tko je to. Obris je klečao pored mene te se okrenuo onim sjedećim. Pomaknuli su se i ubrzo mi je ruku prožela još gora tupa bol, ali ruka mi je bila stegnuta.

Vid mi se malo omaglio i uspjela sam ugledati bistre zeleno plave oči i neke riječi.

"Zita, ostani sa mnom." mutno sam začula glas koji ne mogu zaboraviti. Louis. Opet je uz mene.

Odjednom mi se svihet naglo vratila. Ponovno sam sve jasno čula i vidjela.

"Sve je u redu prošlo je." rekao je glas meni na uhu. Okrenula sam glavu te se susrela sam plavim očima boje mora. Niall. Njegove ruke su me držale oko struka. Znači zato nisam osjetila pad.

Fizički sam bila dobro ponovno, ali iz nekog razloga sam se psihički raspadala. Suze su mi same krenule, ne znam zašto. Niall me pustio  a Louis me primio u zagrljaj, a ja sam mu glavu stavila na prsa dok je njegova majica upijala moje teške suze.

"Možemo li se sada vratiti emisiji?" upitao je Richard Bay.

"NE!" suglasno su dečki rekli.

"Žao mi je, morat ćemo drugi puta izvesti emisiju. Sada se moram pobriniti za jednu od najvažnijih ljudi u mom životu." rekao je Niall. Jesam ja to dobro čula?

"Mislite da nema problema što samo tako prekinete emisiju? Što ako neće biti drugog puta?" ljutito je rekao Bay. Osjetila sam kako je Louis slegnuo ramenima.

"Vi ste na gubitku. Koliko često imate priliku ugostiti One Direction." rekao je Louis. Obgrlio me samo jednom rukome te krenuo prema izlazu.

"Čekajte!!" začuo se glas iza nas "Dobro, vidimo se drugi tjedan." rekao je Bay. Liam je samo kimnuo glavom te izašao zajedno sa svima nama.

Vratili smo se u autobus. Posjedali smo na krevete u takozvanoj sobi. Gledala sam u svoju ruku sa zavojom. Koliko sam ju puta već ozlijedila. Zbilja nije fer prema dečkima ovo što se dogodilo.

"Oprostite mi molim vas dečki." prošaptala sam.

"Što to govoriš? Ne moraš se ispričavati pobogu." rekao je Zayn.

"Uništila sam vam nastup uživo." spustila sam glavu.

"Ne brini, ionako je tvoja pjesma." nasmijao se Liam. Morala sam uzvratiti.

"Usput, Richard je bio jako naporan." raspalio se smijati Harry. Svi smo ga popratili.

"Dečki mogu vas nešto pitati?" rekla sam odjednom.

"Naravno!" rekli su.

"Zašto ste vi nakon svega što sam vam napravila još uvijek dobri prema meni?" upitala sam.

"Da, zbilja, zašto?" nasmijao se Niall. Zavrtila sam glavom.

"Ti si kao dio naše male obitelji, a svi vole svoju obitelj." nasmijao se Liam. Nikada ne bih očekivala od njega nešto takvo.

"Ti si jedna od nas Z." nasmijao se Louis. Mogu se kladiti da mi je jedna suza kliznula niz obraz "Vi također." pogledao je Steph i Eleanor.

Nikada ne bih nešto ovakvo očekivala od One Directiona.

Začuo se blig. Niall je izvadio mobitel te ga upalio. Nije ništa rekao. Samo se ustao te otišao iz prostora spavaonica. Nismo htjeli pitati. Vjerovatno neki prijatelj i novi partner. Za njim je izašla Steph. Sada smo malo zbunjeniji bili. Pogledala sam dečke i prema licima sam im to vidjela.

Začulo se razbijanje i najgrublje riječi na svijetu: "Mrzim tebe i tvoj ušljivi svijet slavnih!!!"

[Ekipa, ispričavam se što sam rekla da ću napisati prije nastavak, a nisam. Duboko se ispričavam, zbilja nisam stigla jer sam pisala tri testa. Molim vas nemojte se ljutiti na mene. Volim vas sve :** usput: ako pišete ovakav osjećajni nastavak ne slušajte novu pjesmu 1D-a If I could fly, skoro sam plakala. E da, je li tko čuo novi album? :)]

Road of becoming Directioner [One direction fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora