Stojim na pozornici sa najpoznatijim svhetskom bendom One Directionom. Ogledavam se oko sebe i vidim moju drugu obitelj na okupu. Ruke mi se znoje dok družim mikrofon u ruci, a muzika svira opijajući ritam. Nitko ne pjeva.
"Hvala vam što ste danas bili s nama! I podržali ovu ovdje mladu damu na njenom usponu u karijeru." govori Liam i pokazuje na mene. Crvenim se i zagrlim ga.
"Mi smo One Direction, a ovo je Zita Dosadna Watson!" viče Harry. Prijateljski ga lupam po ramenu smješkajući se. Idiot.
"Hvala ti što si uljepšala naš koncert!" viče Zayn. Zagrlim i njega te pogledam prema Steph u VIP loži koja mi namiguje.
"Mislim da bi nam se mogla pridružiti još koji put i malo naljutiti Harrya!" viče Niall. Počenjemo se smijati, a publika zavrišti kada Harry mahne. Zagrlim ga.
"Hvala ti što si dio mog života Z." malo tiše govori Louis. Suze mu se skupljaju u očima. Zagrlim ga najsnažnije do sada.
"Hvala svima vama što se došli na ovaj One Direction koncert i trpili mene!!" vičem smijući se "I vama cure!!" nasmijem se Eleanor i Steph u VIP loži. Ustaju i prilaze na pozornicu. Svo osmero se zagrlimo.
Publika uzvikuje naša imena, a dvoranom se ore pet veličanstvenih imena Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson, Niall Horan i Zayn Malik. Ne vjerujem kako netko može biti toliko obožavan. Ustvari vjerujem. Svo ovo vrijeme koje sam provela uz uve budale sam sutvari shvatila kako su to najbolji dečki na svijetu.
Znam, znam. Sigurno vas zanima što se dogodilo sa fakultetom. Pa Louis je rekao da će srediti, Louis je sredio. Prvo je sam razgovarao sa mamom, ali je naravno rekao ne. Ona kao on, nije odustajao. Našao je menadžera koji me zaposlio. Službeno sada pjevam, ali putujem sa One Directionom sa svoje dvihe nabolje prijateljice. Fakuletet sam otpisala barem dok moja karijera traje.
Znam da vas još nešto zanima. Što li sam odgovorila Niallu? Da se sjetim toga dana, ipak je prošlo gotovo mjesec dana od tada. Pa nakon što me pitao sam ostala u šoku. Rekla sam mu da moram razmisliti i jesam. Ne, nije ono što mislite. Shvatili amo da smo samo prijatelji i ništa više od toga. Znamo što ae dogodilo njemu i Steph, a zbilja ga ne želim izgubiti. Takvog prijatelja ne vrijedi izgubiti. Rekli smo da možda u budućnosti i probamo nešto, ali trenutno ne.
Možda mislite da sam glupa što ne želim biti s članom One Directiona, ali tu se ne radi o slavi. Ti dečki se stvarno moraju bolje upoznati da biste vidjeli njihovu pravu stranu, a ta strana je osjećajnost i dobrota.
I tako sam završila ovdje na pozornici sa mojim dečkima. Bacam zadnji pogled na publiku. Shvaćam njihovu ljubav prema ovom bendu i prema ovim dečkima. Nisam to prijae vidjela.
Sada konačno mogu reći JA SAM DIRECTIONER...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Road of becoming Directioner [One direction fanfiction]
Fanfic"Zita!" začula sam Louisov glas. "Reci srećo!" rekla sam mu zločesto. "Kad ti ja dam srećo iza ušiju!" nasmijao se. Taj dečko je svakim danom sve jeziviji, što je još gore, zbog toga me jako podjećao na mene. Valjda je to razlog zašto se družimo...