Još od početka turneje sam razmišljala te sam se konačno odlučila okušati u igranju ps4, Fife. Niall se ponudio kao moj protivnik i rekao da će mi pokazati kako igrati. Pokazao mi je kako koristiti kontroler za igricu i prilično sam sigurna da sam dobra. Još uvijek igramo, a ja vodim 4-1.
"Varaš!!" vikao je Niall.
"Kako JA mogu varati u ovoj igrici." nasmijala sam se ne mičući pogled sa ekrana.
"Ti su čudna." promrmljao je gotovo nečujno, ali ja imam sluh lovačkog psa.
"Čula sam to." viknula sam smijući se. Nastavili smo igrati dok se Niall mučio.
"GOOOOLLL!!!" viknuo je kada je konačno pogodio ni nikakve koristi od toga jer je za 3 sekunde gotovo. Završilo je.
"Uhuu!!! Povjedila sam! Luzer!" vikala sam skačući po kauču te držeći L koje sam napravila prstima na čelu.
"Sramota." okretao je Harry glavom. Jadnik.
"Snagaa!!!" vikala sam te pokazala mišiće, ili ono nešto piletine što sam imala.
Dok sam se toliko hvalila nečega sam se sjetila.
"Hej, gdje je Steph?" spustila sam s ogledavajući se oko sebe u nadi da ću ju ugledati.
"Ne znam, nisam ju vidio od tvog i Louisovog razgovora." javio se Zayn.
"Niti ja." rekao je Niall.
"Nifi ja!" frfljao je Louis zbog mrkvi koje je natrpao u usta. Na to sam zakolutala očima. Liam je šutio kao i Harry.
"Vi dečki?" prekrižila sam ruke. Bili su i više nego sumnjivi.
"Ha?" u isto vrijeme su rekli.
"Gdje je Steph?!?!" viknula sam na njih dvojicu koji su se pravili glupi, ma što je meni, nemaju se što praviti.
"Ne znam!" rekli su oboje.
"Ozbiljna sam! Ovo nije jedno od tvojih sranja Harry!" vikala sam. Zabrinula sam se za nju.
U tom je trenu u taj drugi dio ušao Niall. Nisam niti primjetila da je otišao i kada je otišao.
"Našao sam ju!" viknuo je. Potrčala sam za njim, a on je stao pred vratima nekakve mini smočnice sa redom polica. Pokazao je prsima prema vratima, a ja sam mu dala znak da se udalje.
"Steph?" kucnula sam po vratima.
"Jesi li sama?" prošaptala je.
"Sama sam, Steph što nije u redu?" tiho sam pričala. Začula sam škljocanje na vratima. Prvo što mi je palo na pamet je zašto smočnica ima ključ?
"Uđi." začula sam iznutra. Odškrinula sam vrata te ušla. Prostorijica je bila mala, jedva je stalo dvoje ljudi. Zatekla aam sklupčanu Steph na podu. Plakala je. Čučnula sam pokraj nje te ju pogledala.
"Steph, što nije u redu?" mirno sam ju upitala.
"Zašto tebe svi više vole?" projecala je.
"Kako to misliš?" zbunila me.
"Zašto tebe dečki više vole iako nisi Dorectioner i ti njih mrziš?" podigla je glavu i očistila mi pogled na njene suzne oči.
"Po čemu si zaljučila da me više vole?" zbilja, da mene vole? Hahahahaha, vica.
"Ti i Louis se najbolje slažete, Niall te obožava, a Zayn mi je rekao da mu se sviđaš." plakala je. Zaynu se sviđam? Niall me obožava? Malo mi je falilo da joj kažem za Louisa.
"Nije istina, dečke mrzim, a to što Zayn priča gluposti je normalno. Steph, vole te, pa oni vole Directionere, da te ne vole misliš da bi pristali na tolika naslikavanja." nasmijala sam se, a i ona je.
"Hvala ti." zagrlila me nakon čega smo ustale. Izašle smo van te sam kčekivala da su dečki na vratima, ali začudo, nisu bili.
"Stephanie!" viknuo je Zayn te ju zagrlio vrteći je. Uspjela sam vidjeti kako se smije.
Što je ono rekla? Da se Zaynu sviđam? Ma to je sigurno rekao da sazna sviđa li se on Steph. Zato ju je i zagrlio tako. Pametna si ti Zita.
Niall me povukao u stranu.
"Što si joj rekla?" upitao me.
"Bitnije što je ona meni rekla." ups, izletilo mi. Okrenuo se prema meni.
"Sama si se uvalila." rekao je. U pravu je.
"U redu. Rekla mi je da više volite mene nego nju, nešto u smisli da smo ja i Louis najbolji, ti me obožavaš-" prekinuo me.
"Sviđaš mi se, da, al ne u tom smislu." zaštitnički je podignuo ruke.
"Ma znam! Pazi sad ovo. Rekla je da se Zaynu sviđam, sad u kojem smislu-" rastegnula sam zadnju riječ.
"Zbilja, njih dvoje mi se čine kao jedno za drugo, bez uvrede." kako se ne bi uvrijedila.
"Jeldaa." Niall kralj!
_____________________________________
Konačno smo došli do prvog nastupa. Koncertna dvorana je bila ogromna. Ušla sam ogledavajući se oko ogromnih tribina okolo naokolo. Pozornica je već bila u sastavljanju jer naravno, to je One Direction, njima sve mora biti savršeno kao i njihova posebna pozornica. Dečkima počinje proba, a ja i Steph moramo gledati. Zašto? Kao da me briga.
Do nas je došao čovijek u 40-ima. Pružio mi je ruku.
"James Stilson, ravnatelj." pozdravio nas je te smo se rukovale s njim "A tko au gospodične?"
"Stephanie Cane, najveći Directioner na svijetu." drhtala je.
"Ja sam Zita Watson, natjerana da idem na turneju." pogledala sam u Louisa koji je gledao u nas. Čuo je očito jer nam je prišao.
"Cure su gošće." ljubazno se nasmijao.
"Znači" zastao je te kratko pogledao nas te opet Louisa "u VIP odjel?"
"Da." rekao je ležerno Louis.
"Ne!" dreknula sam.
"Ne?" svi troje su me pogledali. Ne! Ne želim u VIP, to je preuveličavanje i nije da želim izbliza gledat te seljačine.
"Rađe bih bila osiguranje nego u VIPu." bila sam sarkastična. Louis je pogledao prema nebu.
________________________
Nastup je počeo. Dok su dečki pjevali ja sam imala priliku shvatiti zašto ne Louis pogledao prema nebu. Evo stojim kod ogromnog čovijeka u odori. Da, stavili su me u osiguranje, i to točno ispred mjesta gdje najčešće pjevaju. Hvala! Svake tri sekunde mi stelh maše iz VIP odjeljka dok oko nje vrište Directionerke koje su također tamo. Niall i Liam su već dva puta čučnuli iznad mene te mi privukli mikrofon da pjevam na što sam čak jednom opsovala na mikrofon. Ups. Nakon toga su mirni. Ipak vrijedi psovati. Harry je najavio predzadnji pjesmu, a Liam i Louis su se po običaju počeli močiti. Harry je tu i tamo pošpricao publiku.
Došla je na red zadnja pjesma. Liam i Louis su bili skroz mokri. Preko mene su šprocali vrišteće cure kojima to uopće nije smetalo. Zadnji stihovi. Hvala bogu. Osjetila sam hladnu tekićinu preko glave. Podignula sam glavu grčeći se. Iznad mene su se ta dva tupana smijali s dvije boce vode u ruci. Otvorila sam usta. Uz mene je bila boca vode. Uzela sam ju te se spretno popela na pozornicu što me začudilo jer inače padnem i prije nego napravim korak. Polila sam Liama te počela trčati za Louisom koji me prokužio. Dečki su izgovorili zadnje stihove te su mahnuli poblici dok su odlazili, a ja sam još uvijek jurila za neumornim Louisom. Mahnuo je te utrčao u dio gdje su ulazili, a ja za njim. Dečki su se bacili na kauč u backstageu, a Louis je zastao te sam uhvatila priku i izlila cijelu bocu na njega. Namrštio, a ja sam se ponosno nasmijala kao i ostatak iritantnog benda koji je doslovno pucao od smijeha.
VOUS LISEZ
Road of becoming Directioner [One direction fanfiction]
Fanfiction"Zita!" začula sam Louisov glas. "Reci srećo!" rekla sam mu zločesto. "Kad ti ja dam srećo iza ušiju!" nasmijao se. Taj dečko je svakim danom sve jeziviji, što je još gore, zbog toga me jako podjećao na mene. Valjda je to razlog zašto se družimo...