Na Niallovoj zabavi je bilo odlično. Steph se odlično provodila. Cijelu večer je bila zaljepljena za Zayna što me začudilo, zar nije ona bila za Nialla. Dok su svi plesali ja sam sjedila za stolom i pila nešto što sam našla na stolu.
"Zašto dama sjedi sama?" začula sam jaki britanski naglasak koji me živcirao.
"Što želiš Liam?" hladno sam rekla.
"Ti znaš da je ovo zabava?" ajmo reći da je odgovorio. Nije mi bilo jasno zašto smo si odgovarali pitanjima.
"Da, i?" pogledala sam ga bezvoljno.
"Vidiš svoju prijateljicu?" pokazao je na Steph koja je skakutala po podiju s, pazite sad, Zaynom.
"Ona je vjerovatno najveći Directioner na svijetu. Iskoristit će svaku moguću priliku da se druži sa vama." podignula sam ruke u znak obrane. Nasmijao se.
"A zašto onda ne gnjavi mene?" podignuo je jednu obrvu.
"Si ti to ljubomoran?" raspalila sam se smijati.
"Naravno da ne, uglavnom, gdhe sam stao-" zastao je te zamišljeno pogledao prema podiju "Aha, ti bi trebala otići tamo i plesati, ipak je ovo i tvoja zabava također."
"OVO NIJE MOJA ZABAVA!" izderala sam se na što su me okolni ljudi pogledali, ali zašto bi me bilo briga. Ljude niti sam znala niti ću ih ikada više vidjeti.
"Svejedno-" ustao je "Diži to lijeno dupe i dolazi ovamo!" pružio mi je ruku.
"Ne!" mrtvo hladno sam rekla na što se počeo smijati.
"Mrzovoljna." namignuo mi je. Zakolutala sam očima. Nikada nisam voljela plesati pa zašto bih i sada. Plesanje je samo razbacivanje sa stilom. Bilo je jadno.Vratila sam se svom promatranju i pijuckanju.
"Jesi ti normalna?!" začula sam Louisov glas. Bacila sam se na stolicu sokoro prolivši piće. Koji je svima vrag??
"Reci srećo?" pogledala sam ga.
"Vidiš li ti samo Liama tamo. Svi plešu u parovima, a on sam." naslonio se na stol te me promatrao.
"Neka sjedne onda." ispalila sam.
"Kako si glupa." nasmijao se "Pridruži se čovjeku."
"Evo pa se pridružuj." pokazala sam na Liama koji je to očito shvatio kao da mu mašem pa mi je i on mahnuo natrag. Zavrtila sam glavom.
"Kako gospa kaže." otišao je do Liama pa su se njih dvoje počeli glupirati i plesati nešto između padanja i baleta. Jadan Niall, uništena mu je zabava. Nasmijala sam se sama sebi jer sam to rekla.
"Zita pomozi!" začula sam i treći glas, irski.
"Pa zar vi ne odustajete?!" viknula sam u smjeru u kojem je dolazio Niall.
"Što?" zbunjeno me pogledao.
"Ma zaboravi, što trebaš?" dala sam mu pažnju. On je bio možda i jedini, nakon Louisa naravno, koji mi je bio drag.
"Ljudi su se počeli žaliti na onu dvojicu." očima je pokazao na Liama i Louisa koji su se uživili u pjesmu. Svi u blizini su im umirali od smijeha. Louis je znao da je meni bilo neugodno dok su samo gledali u mom smjeru dok su tako luđački plesali pa je nagovorio Liama da mi pošalje poljubac po zraku. Naravno svi su pogledali u mom smjeru, a ja sam se stopila sa stolicom. Uhvatila sam krpu koja je stajala uz mene i orebacila ju oreko glave. Niall je umirao od smijeha.
Bilo mi je dosta tih gluposti pa sam ustala. Išla sam prema WCu koji je trenutno bio najtiši, barem sam tako mislila. Vrata WCa su bila otvorena, a iz njega su dopirali glasovi. Ja kao ja, morala sam prisluškivati. Začula sam poznati iritirajući osmjeh moje najbolje prijateljice. Uskoro joj se pridružio još jedan glas koji mi je bio nejasan. Ipak je bilo jako glasno pa je bilo teško prepoznati. Samo sam znala da je bio muški.
"Ti si stvarno cool." rekao je taj muški glas.
"Ti još više." rekla je Steph sa puno fangirlinga. Da, definitivno je netko od dečkiju, a pošto su Liam, Louis i Niall tamo odakle sam upravo došla mogli su biti samo Harry ili Zayn. Glas zbilja nisam razumjela.
"Što?" zbunjeno je pitao taj glas.
"Ma zaboravi." zahihotala se. Bila je takva čudakinja.
Zadnje što sam čula bili su koraci te je netko uhvatio kvaku i povukao vrata. Brzo sam se uspravila i pravila se da sam samo prolazila. Okrenula sam se, a iz WC-a su izašli kako sam i sumnjala Steph i ZAYN? To objašnjava što je stalno s njim.
Udaljili su se, a Steph se okrenula. Nakon što me primjetila dotrčala je do mene.
"Službeno mijenjam najdražeg." nasmijala se, a i ja sam. "Sada si možeš zadržati Nialla." ŠTO?!?!?! Niall i ja?!? Ne!
"Ja nemam ništa s Niallom!" doviknula sma joj nakon što se udaljila.
Otišla sam natrag do mog mjesta i pića. Svirao je neki sentiš, dosadno. Pobijala sam se kroz gužvu nakon što me netko zgrabio i okrenuo u ritmu pjesme. Okrenula sam se te ugledala starijeg čovijeka. Kada sam rekla starijeg mislila sam zbilja starijeg, imao je oko 65 godina.
Vrtio me i njihao se u ritmu pjesme. Smješkao se. Iskreno se vrlo dobro kretao za 65-godišnjaka no toliko me vrtio da mi je pozlilo. Uvijek sam bila slabog želuca, a ono čudo od pića je to pogoršavalo. U trenu kada me odvrtio pustivši mi jednu ruku netko me uhvatio za drugu.
"Dalje ću ja ujače." začula sam glas te se vratila. Susrela sam se sa 2 zelena oka. O samo ne on.
"Što to radiš!?" odmaknula sam se. Još uvijek sam bila ljuta na njega. Kolike manire moraš imat da povrijediš curu.
"Slušaj-" krenuo je, ali sam ga prekinula.
"Sada ćeš reći da ti je žao i mogu li ti oprostiti?" bila sam drska.
"Koji je tvoj problem?!" malo glasnije je viknio.
"Nisam ti ja naivna curica Harry." odbrusila sam mu.
"Radi što želiš, ionako me je Louis natjerao da ti se ispričam." podignuo je ruke odmičući se. Sklopila sam ruke te se ljutito okrenula Louisu koji nas je promatrao skupa s Liamom i Niallom. Glupavo se nasmijao i mahnuo mi lepršajući prstima.
Harry se odmaknuo, a ja sam otišla onoj trojici bedaka. Prišla sam Louisu i lupila ga po glavi. Jauknuo je te se uhavtio za bolno mjesto. Niall i Liam su se uhvatili smijat. Pogledala sam ih te ih rasparala pogledom na što su utihnuli.
-------
Prošlo je neko vrijeme. Niall je pogledao na sat te me uhvatio za ruku. Prije no što sam se uspjela pobuniti našla sam se na povišenom dijelu gdje su ja mislim imali probe. Niall se nakašljao te me privukao prema sebi.
"Ovo-" odmaknula sam se, ali me opet privukao "je" nervoznim glasom je rekao, a ja sam se opet odmaknula. Glas mu je pistajao sve ljući dok je izgovarao "Ovo je moja prijateljica Zita.". Uskoro smo se doslovno tukli na toj povišenoj, platformi?. Ljudi su nas zbunjeno gledali. Kada sam to shvatila izpreplela sam ruke te se nelagodno nasmješila. Vrag u tebi Niall!
"Smiri se!" viknuo je. Ljudi su nas još čudnije pogledali. Stajala sam odmaknuta od njega, ali na tom povišenom dijelu. Imala sam toliku želju sići te se ponovno pokriti onom krpom od maloprije.
"Svi ste ovdje na proslavi mog rođendana." rekao je Niall. Ma nemoj mi reć Genijalac. "Jučer je i njoj bio rođendan." pokazao je na mene. Jebi se Niall. Nakon toga je još par glupih riječi rekao te sišao. Što mu je to trebalo opće?
ESTÁS LEYENDO
Road of becoming Directioner [One direction fanfiction]
Fanfic"Zita!" začula sam Louisov glas. "Reci srećo!" rekla sam mu zločesto. "Kad ti ja dam srećo iza ušiju!" nasmijao se. Taj dečko je svakim danom sve jeziviji, što je još gore, zbog toga me jako podjećao na mene. Valjda je to razlog zašto se družimo...