Capitolul 2\ Mulțumesc

3.7K 160 93
                                    


HAPPY BIRTHDAY MY LITTLE ANGEL. I LOVE YOU SO FUCKING MUCH. LIAM HUSBAAND.CAM TARZIU, DA' HAI CA MERGE. 

OKE SO , SPUN CA MELODIA SE POTRIVESTE PENTRU URMATOARELE CAPITOLE, DAR PUR SI SIMPLU , N-AM RABDARE PANA ATUNCI. SI AM PUS-O ACUM. MELODIA SE NUMESTE "TEACHER" A LA NICK JONAS. 

SO LET ME TEACH YA'

SARA'S P.O.V.

Lacrimile curgeau siroi pe obrajii mei. Nu pot sa cred ca am stat trei luni cu un nenorocit. Daca ii pasa, intelegea. Mai bine ca s-a despartit de mine. Mult mai bine. Cred ca mi-a facut o mare favoare. 

Am luat un servetel de pe noptiera, si m-am sters usor pe fata. Nu merita sa plangi dupa oamenii care nu iti merita nici zambetul. Usa se deschide, si intra LIAM?!

-Ce naiba cauti aici!? Tip, din pacate avand vocea ragusita. 

-Mama ta m-a trimis. Nu te mai ambala atat. Nu am de gand sa te omor. Am venit sa te ajut. Spune incet si calm. 

-Nu am  incredere in tine. Te cunosc de o zi. Nu stiu nimic despre tine. Asa ca nu te vreau. Simplu.Ii spun la randul meu , incet si calm.

-Uite ce e. Nu te mai incapatana. Pot sa te ajut. Lasa-ma un minut si te asigur ca nu mai calc in camera asta. Nici eu nu te vreau. Fa-mi favorul asta. Bine? Spune si mai incet. 

-Mmm, bine. Dar repede. Spun cu greata. Chiar ma dezgusta. Nu la propriu, ci la figurat. Ai doar un singur minut.

-Bine atunci. Se aseaza pe patul meu, la o distanta acceptabila. Nu trebuie sa pui totul la suflet. Asta o sa se intample mereu. Baietii vin si pleaca. La fel ca banii.Cum au venit , la fel au si plecat. Asa sunt baietii. Te indragostesti de ei, stai ce stai cu ei, si te desparti de ei. Nu o sa fie totul vesnic, ca in povesti.

-Multumesc. Vorbele lui chiar au avut impact asupra mea. Si chiar m-au ajutat . Dar nu vreau sa ii arat asta. Acum poti pleca, adaug. 

Se ridica simplu, si iese. 

LIAM'S P.O.V.

Vorbele mele au avut impact asupra ei. S-a vazut asta. Chiar daca ea a incercat sa nu se vada. Se vedeam clar.

M-am prefacut ca nu am vazut , si am plecat. 

Ajung in bucatarie, si bineinteles, Kate ma ia cu intrebari. 

-E mai bine? Ai ajutat-o? Spune putin disperat. 

-Da, este. Cand am ajuns in camera, deja nu mai plangea. Am ajutat-o. Spun repede. 

-Dragule, pot sa te rog ceva? Spune apropiiandu-se de mine. Vrea ceva neaparat. 

-Spune, ce este? 

-Luana m-a rugat sa iesim intr-un club diseara, noi fetele. Nu crezi ca ai putea sta cu Sara cat timp sunt plecata? Spune cu o voce rugatoare.

-Nici macar sa nu te gandesti! E o pacoste! Nu vreau sa vad fite toata seara, tip.

-Oh haai, doar noaptea asta te roog. Promit ca te recompensez, spune dand din sprancene. 

-Mm, bine. Sa nu intarzii mult. ii raspund si plec. 

Perfect. Noaptea asta o sa fie de groaza. Fetita plina de fite si aere. Urc in camera mea, trecand pe langa a ei. Avea usa putin intredeschisa, ea stand  in pat , cu laptopul in brate, si degetele in gura. Ii sta bine asa. Ce dracu Liam? Tie nu iti plac fetele cu aere. Plec repede, si imi iau niste haine pentru un dus. 

SARA'S P.O.V 

-Haide odata omule! Mai vor si altii sa faca baie! Tip la Liam , in timp ce bat ca disperata in usa de la baie. 

Usa se deschide , Liam iesind acoperit cu un prosop in talie. Oh. E .. Uau. Nu Sara, treci si fa baie. 

Il ignor, si intru in baie.

-Si, Sara.. Il aud tipand.

-Ce vrei?!

-Cred ca nu ti-ar placea sa iti fac eu asa!

-Cred ca mi-ar placea sa intri direct peste mine. Stai , ce tocmai am zis? 

-Ai vrea tu! Il aud razand. Oh deci nu pot sa cred. Am zis cu voce tare. Dau drumul cat mai tare la apa. Imi vine sa ma dau cu capul de pereti in momentul de fata. Torn , cred ca juma' de sticla de spumant de baie, si intru repede. Vreau sa termin asta cat mai repede, ca sa ma pot duce in camera mea, si stau acolo pana fac 80 de ani. 

Imi vine sa plang de nervi. O sa ma creada o mare , mare ciudata. Incerc sa ma relaxez cat de cat, incercand sa ignor golul din stomac. Dar nu merge. E deja super cald aici. Ma clatesc , si imi iau repede halatul. Deschid usor usa, verificand daca e cineva pe hol. Am noroc ca baia e chiar langa camera mea...si a lui. 

Imi strang mai bine halatul si fug spre camera, izbindu-ma bineinteles de el. De unde a aparut? Din perete? 

Ma inrosesc imediat , si incerc sa nu ma uit la el.

-Unde te grabesti asa? Spune plin de sarcasm. O sa isi bata joc de mine. 

-Aaa.. mm..

Fug spre camera, intru si o inchid repede. Ma arunc in pat si incep sa tip.

Aud imediat o bataie in usa. 

-Lasa-ma! Tip.

-Lasa-ma sa intru. Trebuie sa te anunt ceva.

-O poti face si prin usa. 

Reuseste sa deschida usa. Mda, trebuia sa ma gandesc ca are o cheie de rezerva. 

-Imbraca-te. Spune sever.

-Poftim?!

-Ies cu niste prieteni. Si trebuie sa vii cu mine. Nu te pot lasa singura. 

-Oh pe bune. Am 17, nu 5. 

-In jumatate de ora sa fii jos. Si iese.

Mi-e rusine sa dau ochii cu el , daramite sa mai ies cu el. Si cu prietenii lui. Dar daca nu fac asta, o sa se supere. Sunt sigura. 

Ma ridic cu greu din pat, si iau si eu ce gasesc. Mai de exemplu, blugi negri, tricou negru, jacketa neagra sii tenesi negri. 

Ma imbrac cu o mare lene si scarba in mine , la fel facand cu indreptatul parului. Ma incalt , imi iau jacketa , ma dau cu un puf de parfum, si ies cu sfiala din camera.

-Sunt jos! Il aud deja pe Liam. 

E imbracat tot in negru , doar ca are snickersi albi. Si acum chiar ca ii sta bine. Iesim din casa, si ne indreptam spre frumosul lui Range Rover negru. 

Urc repede in spate, fara ca el sa mai comenteze ceva, si porneste masina. 

*

-Mergem de o ora, unde ne indreptam pana la urma? spun fara sa ma uit la el. 

-Taci si ai sa vezi. 

Nu trec mai multe de 10 minute, si ajungem...

V-AM LASAT IN SUSPANSS

IAAII 

PWP

Daddy L.P.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum