M-am gândit mai bine și cartea va mai avea doar un capitol. Nu prea mai am cu ce să o lungesc timp de șase capitole. Încă mă gândesc dacă să mai fac și cartea a doua. În general, a doua parte nu are același succes ca prima. V-am zis, rămâne de văzut.
M-am trezit într-un portbagaj, legată la mâini și picioare, și cu bandă adezivă la gură.
Aveam doar cămașa de noapte pe mine și îmi era foarte frig. Am început să mă zbat,să dau din picioare, și să gânguresc chestii pe care nici măcar eu nu le înțeleg.Mașina mergea repede, provocându-mi greață.
Am continuat să mă zbat ca un pește pe uscat, până când mașina s-a oprit brusc. Am dat de dracu.Am auzit portiera trântită și pașii grei care veneau spre mine.
Portiera portbagajului se deschise și eu am privit inocentă spre răpitorul meu. Avea părul portocaliu, niște ochi foarte verzi care străluceau în lumina lunii și o încruntătură foarte urâtă pe față.-Un singur cuvânt dacă mai scoți sau te mai zbați degeaba, o să îndrăznesc să te calc în picioare! Nenorocito! , nu știu ce tot vrea Jake de la tine.
A scuipat cuvintele și a trântit tare portiera.*
O stare de moleșeală m-a luat când am simțit un miros de petrol. Am deschis încet ochii, ca mai apoi să mă sperii de figura care stătea în fața mea. La dracu persoana de care încercam să mă ascund tot timpul stă în fața mea.
-Bună, Sara. Ți-am lipsit? A rânjit în timp ce își plimba mâna pe piciorul meu.
-Deloc, am zis și l-am scuipat între sprâncene.
S-a dat ofensat în spate și și-a șters saliva cu un șervețel.-Și eu care credeam că ți-am lipsit. Ți-a plăcut de Noah, nu? "Răpitorul" cu păr portocaliu. Rânji.
-Mai du-te dracu!
M-a luat pe sus și m-a cărat într-o cameră mai mică, și rece.
-M-am săturat de tine și de existența ta, așa că înainte să te fac una cu pământul, permite-mi să invit două persoane la care ții foarte mult, în încăpere. Adu-i!
Ușa se deschise brusc și Noah intră cu Liam, alături de nenorocitul care mi-a dat viață. Tatăl meu.Morgan, pentru că tată nu îl pot numi, îmi rânji și îl trânti pe Liam pe jos.
-Nu te atinge de el, criminalule! Am țipat.-Ce mare te-ai făcut, scumpa mea fetiță. Și mie îmi pare bine să te văd.
-Să te ia dracu și pe tine!
-Scumpo, vorbești cu el în momentul de față.M-am uitat scârbită la el, apoi la Liam care mă privea cu privirea aceea de 'nu mai spune nimic sau o să ne omoare pe amândoi. '
-Cum ai putut să fi așa de nepoliticoasă, Sara? Să îi furi iubitul mamei tale?
M-am uitat șocată la el, dar după m-am conformat și am rânjit.
-Așa cum ai putut tu să îți omori propriul fiu.
S-a uitat urât la mine.-Poți să începi, Jake. Eu o să stau aici și o să privesc de față cu iubițelul ei.
Jake a rânjit și a scos un briceag.
-Să înceapă distracția!Am început să tremur și să privesc spre Liam. El era legat la gură și avea cătușe la mâini și la picioare.
I-am văzut lacrimi în ochi, ceea ce mă făcu și pe mine să tremur mai rău.Jake se puse în fața mea și începu să îmi sărute gâtul. Cred că am uitat să menționez că eram legată de un zid și nu prea puteam să mă mișc.
Am început să mă zbat, dar am simțit o durere uriașă în mâna dreaptă.
Îmi băgase briceagul. Sângele șiroia de-al lungul mâinii mele, apoi picura pe jos, urmând să facă o mică băltoacă.Am început să plâng când îmi săruta buzele. Buzele lui erau reci și aspre față de cele a lui Liam.
Am auzit un râs puternic în încăpere. Morgan.-Jake, oprește-te! Ca să fie și mai distractiv, eu aș zice ca puștiul să facă toată treaba în locul tău, vorbi Morgan.
-Bună idee! Dezleagă-l, dar să știi că tu nu ai voie să îi provoci plăcere băiete, nu o vei săruta ci decât îi vei despica carnea de pe ea, vorbi Jake.M-am cutremurat. Știam că Liam nu îmi va face rău.
-Nu îi voi face așa ceva, eu nu o voi răni!
-Vei fi obligat, Romeo. Îți iei pa-pa de la viață dacă nu o vei face.
-Fă-o, Liam! Am țipat.
-Vezi? Și ea te roagă, așa că fă-o!-Nu! Nu îmi voi răni soția!
-Soția? Am întrebat, inima parcă mi se oprise pentru o secundă.
Se puse în genunchi și scoase un inel din buznar.
-Voiam să ți-l dau azi. Dar, Sara, vrei să fii soția mea?Am împietrit. Inima îmi bubuia în piept.
-Da!
-Ei, de ajuns cu târșenia asta! Se ridică Jake și îi puse cuțitul la gât lui Liam.
-Liam! Am țipat, simțind cum lacrimile amare îmi cădeau șiroaie pe obraji.