Epilog

1K 102 29
                                    

2 Ani mai târziu

-Ești superbă în rochia asta! Îmi spuse Zack, luându-mi încet mâna și sărutând-o.
-Îți place? Am întrebat entuziasmată.

-Mult!
Am zâmbit larg și am coborât ușor scările. Rochia mea era una de vară, până la genunchi, albă și înflorată. Aveam balerinii albi în picioare, iar părul meu era puțin ondulat.

-Haide! Avem o zi lungă.Doar o dată faci nouășpe ani.

M-a sărutat încet și cu pasiune, apoi am ieșit pe ușa casei mele. Mă rog, a noastre. Părinții mei au fost total de acord să mă mut cu Zack.

-Iar cu motorul? Am făcut o grimasă când am văzut motocicleta neagră parcată în fața peluzei.

-Știi cât de mult iubesc opusele. Iar tu, așa feminină pe un motor dintr-acela, mă face să îi pup picioarele lui Dumnezeu pentru faptul că ești a mea.

Am zâmbit din nou, și m-am urcat de bunăvoie. Asta îmi aducea aminte de filmul ăla, tres metros sobre el cielo.

M-a sărutat scurt și mi-a pus casca, apoi s-a urcat și el în față, plecând cu viteză.
Mă țineam strâns de abdomenul lui.
-Te iubesc! I-am strigat.
-Și eu te iubesc, Sara!

***

Făceam Karaoke în barul nostru preferat, iar lumea ne aplauda. Eu chiar nu aveam voce, dar el cânta nemaipomenit.

După ce cântecul s-a terminat, am mâncat din prăjitura noastră de suflet. Tot barul mi-a cântat la mulți ani, iar eu emanam numai fericire.

-Haide, ți-am pregătit ceva mai frumos acasă. Mi-a șoptit și mi-a mușcat lobul urechii.

I-am dat sugestiv din sprâncene, iar el a chicotit.

Ne-am ridicat de la masă, luându-ne larevedere de la Hill, patronul localului.
În drumul spre ieșire, m-am izbit de un corp puternic, aproape căzând pe jos.

-La dracu, ai grijă peste cine dai, derbedeule! I-a scuipat Zack, iar eu mă pregăteam să îl înjur, dar când i-am văzut chipul, credeam că o să leșin.

Liam. Liam Payne. Stătea în fața mea, îmbrăcat într-un tricou negru, o jachetă de aceași culoare, blugi albaștri și converși negri. Am început să tremur și mi-am simțit lacrimile formându-se în ochi.

-La mulți ani, Sara.
Mi-a zis, apoi a dispărut în mulțime.

Daddy L.P.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum