Scott mergea destul de repede, dar eu eram mult prea ganditoare ca sa ma uit la viteza produsa de pudelul asta. A scos un CD dintr-un compartiment al masinii si l-a bagat usor in CD-player-ul masinii. "No type" de la Rae Sremmurd rasuna acum in fiecare coltisor al masinii. A dat volumul la maxim si a inceput sa cante.
Mi-am pus din reflex mainile la urechi, dar am sesizat ca el chiar canta foarte bine.
-I got no type! Bad bitches is the only thing that i like!
-Nu zau! Am tipat eu incercand sa acopar muzica, dar el a zambit si a cantat si mai tare.
Dupa trei minute in care m-a chinuit cu melodia asta ciudata, "Only love can hurt like this" a rulat si l-am vazut schimbandu-si expresia instantaneu.
S-a uitat la mine si a mimat ca ii curge o lacrima. A facut botic si si-a tras nasul. Am inceput sa rad
si am schimbat melodia. Uram melodia aia din tot sufletul.
A dat volumul normal si si-a vazut de drum. "Roc me out" se auzea acum. Nu ma plang, dar e putin cam obscena.
Am fredonat usor si ma uitam tinta la drum.
-Cat mai avem? M-am smiorcait ca un copil mic care vrea dulciuri.
-Dabia am plecat Sara, de ce te comporti ca o fetita rasfatata? Imi raspunse plictisit.
-Pentru ca vreau sa ajungem mai repede! De ce nu poti mari si tu viteza? Ii spun si ma bosumflu, punandu-mi mainile in san.-Oh, doamne. Daca stiam ca faci asa, nu te mai luam. Dar stii ce? Vrei viteza? Iti dau eu viteza iubire! Ranji si apasa pe un buton mic si verde de langa miile de butoane care putea sa le aiba masina asta.
Am tresarit imediat cand doua centuri mi-au inconjurat pieptul in forma de X. El a ras usor si a mai apasat pe un buton negru, deasupra celui verde. Masina a inceput sa se miste putin mai repede, iar Scott a apasat mai tare pedala. M-a afundat la propriu in scaun. Mi-am strans bine mainile in jurul meu si am tipat la Scott. Masina asta e absolut incredibila.
-Scott! Ce dracu faci?! Nu la asta m-am referit cand am zis sa mergi mai repede! Oh Dumnezeule, eu mai vreau sa traiesc omule!
A ras intr-un fel satisfacut si a marit viteza. Oh doamne, eu si gura mea proasta. Sa ma ajute cineva, altfel o sa fac pe mine.
Dar imediat o idee stralucita mi-a venit in minte. E destul de ingamfat si atasat de masina asta incat sa ii fie frica sa nu pateasca ceva. Am ranjit, dupa mi-am pus mana la burta.
-Scott! Eu am rau de masina, cre-cred ca o sa vomit! Am zis lasandu-ma in fata, si mimand o grimasa de greata.
A redus imediat viteza la una normala, si centurile nu mai erau pe mine. Am decis sa ma prefac tot drumul.
-Nu, nu, nu! Nu in masina mea, s-a inteles? Cred ca am niste pastile de greata pe aici, vrei una? Mi-am muscat usor buza, in incercarea sa nu rad. Am dat fenetic din cap si am ramas cu grimasa pe fata.
Cauta disperat pastilele, uitandu-se si la drum in acelasi timp. Doamne ce fac unii oameni pentru o amarata de masina. Cert este ca nu e o amarata de masina, dar totusi.
-Nu le gasesc! Dar, lasa-te pe spate si inchide ochii. O sa iti mai treaca, da? S-a uitat rugator la mine si l-am aprobat. Macar nu o sa mai conduca ca un nebun.Dupa douazeci si cinci de minute de liniste, ajungem in final in fata unui loc imens. Erau multe masini si multa lume. Cateva focuri pe aici, pe colo si era aranjat. O pista lunga si lata se intindea pe trei kilometri. Multe fete imbracate prea sumar pentru vremea asta perindau pe acolo, gasindu-si diferiti baieti pe post de companie. Scott iesise deja din masina si ma astepta. Ce mai gentleman. Am iesit sfioasa din masina, cautandu-l pe Liam cu privirea. Nu l-am zarit pe nicaieri.
-Multumesc pentru ca mi-ai deschis portiera. I-am spus sarcastic lui Scott, el dand din umeri.
-Cu placere.
Mi-am dat ochii peste cap si am inaintat prin multime. Nu mai imi era aproape deloc frig. Masini superbe erau peste tot. Ce mi-a atras atentia a fost una rosie, tunata, care zbarnaia mai rau ca un tigru. Facea niste drift-uri uimitoare, si culoarea ei, rosul acela mat era superb. Ma intreb a cui o fi, si cine naiba face drift-urile in halul ala.
Am zarit un cap blond si o pereche de ochi albastri cunoscuti. Jason statea rezemat de o masina neagra, lucioasa si langa el era o roscata imbracata intr-o fusta neagra mica, si un top rosu. Sa nu mai mentionez tocurile rosii care le avea in picioare. Avea un corp frumos, dar era pacat ca si-l pune in valoare in halul asta. Am ignorat-o si m-am dus spre Jason.
-Lume nouaa! Hei pustioaco, ce cauti aici? Il cauti pe tati?
A inceput sa rada, roscata analizandu-ma.
-Buna si tie, Jason. Nu, doar ca uneori e atat de plictisitor sa stai acasa.
-Cum ai stiut sa ajungi aici?
-M-a adus Scott.
A dat aprobator din cap si a sarutat fata de langa el.
-Ah, am uitat sa ma prezint. Eu sunt Jasmine. Rosti fata, zambiindu-mi cald si intinzandu-mi mana.
Am ramas surpinsa. Credeam ca o sa fie o scorpie. I-am zambit inapoi si am dat mana cu ea.
-Eu sunt Sara, incantata.
-Sa inceapa distractiaaaaa! A tipat Jason, pornind o melodie necunoscuta mie.
Roscata a ras si s-a uitat atent la el.
Am chicotit, dar zambetul mi s-a sters cand l-am vazut.Capitol bonus ca scuza ca ati asteptat atat de mult sa postez. O sa fie si Cursa partea a 3-a. Nu se termina aici. Next la 15 voturi.